יום שבת, 25 בפברואר 2017

מרץ  2017 בערוץ !E

משפחת קרדשיאן - עונה 13!

ימי שישי החל מ-10.3  ב-16:00 בכורה!

המשפחה הראשונה של הריאליטי חוזרת לעונת בר מצווה דרמטית במיוחד.
בעונה החדשה הצופים יוכלו להיחשף לכל האמת שמאחורי הכותרות והסיפורים בחדשות!

מאת:רותה דנינו
בעונה החדשה, המשפחה חובקת תינוקת חדשה וחלומית, מאמצת התחלות חדשות ובוחנת את נחישותה אל מול הקשיים. 

לאחר השוד הנוראי של קים בפריז, בני המשפחה מתאחדים כדי לתמוך בה ומוכיחים כי הם יכולים להתגבר על כל דבר, גםם אם הנסיבות מאתגרות וטראומטיות ביותר.

בעוד קלואי נכנסת למערכת יחסים חדשה, היא מהרהרת באפשרות של הרגעת המתיחות עם קייטלין, שהיתה חלק משמעותי מחייה בשני העשורים האחרונים. לאחר חודשים של נתק, קלואי מבקשת לעבוד על הקשיים, כדי להגיע למקום טוב יותר.

בינתיים, רוב מתכונן לתפקידו החשוב ביותר עד כה, ומבין, כי כדי שיוכל להיות האב הטוב ביותר לבתו, הוא חייב ליצור קשרר קרוב יותר עם משפחתו, גם אם הדבר יחייב אותו לקחת אחריות על מעשיו. 

כזה קוסמו / So Cosmo

ימי שישי החל מ- 10.3 ב- 16:45 >> סדרה חדשה בבכורה!

השטן לובשת פראדה, גרסת המציאות. סדרת דוקו חדשה העוקבת אחר 8 מעובדי מגזין קוסמופוליטן - מותג הנשים הפופולארי והמשפיע ביותר בעולם. הם עובדים קשה, אך גם מקבלים הזמנות להשקות ולמסיבות הכי יוקרתיות ומגניבות.. כמובילי דעת קהל, הם צריכים להיות עם האצבע על הדופק
 ותמיד לזהות את "הדבר הבא" במוסיקה, אופנה, סטייל, יופי, סלבס וסקס. האם הם יעמדו במשימותיהם, יצליחו להתגבר על הפיתויים שמוצעים להם, וגם ימשיכו להרשים את העורכת האקסצנטרית, הנהדרת ומעוררת האימה - ג'ואנה קולס?

ג'ואנה קולס - עורכת ראשית, מגזיני הרסט
כמנהיגה הבלתי מעורערת, ג'ואנה היא כח. תוכלו לשמוע אותה מרחפת במשרד, שורקת או שרה. כשזה קורה, כדאי שכל חברי הצוות שלה יצאו מאתרי הקניות ברשת (הדבר שמעצבן אותה 
יותר מכל)! היא אוהבת להתערבב עם העובדים שלה, אך 
לצערה, הלו"ז הצפוף שלה לא מאפשר לה הרבה מזה. 
בין מדידות שמלות שנתפרו במיוחד עבורה, להשתתפות 
באירועים מלאי סלבריטאים וכל המי ומי של עמק הסיליקון, 
ג'ואנה נמצאת בלב העניינים. עד כמה שהיא נראית נגישה, היא מצפה לשלמות, ולמזלה – הצוות שלה נחוש לרצות אותה בכל מחיר!

דיאנדרה בארנוול - מתאמת מותג
תוססת, מונעת מטרה, ולא מפחדת לעמוד על שלה, דיאנדרה מתוארת על ידי המנטורית שלה, ג'ואנה קולס, כ-"קוראת קוסמו האולטימטיבית". כמי שאחראית על המותג, דיאנדרה מעורבת מאוד באירועים בחסות קוסמו ותמיד מארגנת שעות שתיה 
במשרד לצוות (Happy Hour). בצד הרומנטי, דיאנדרה מעדיפה תמיד את האתלט המקצועי ומצליחה לשמור על מערכות יחסים למרחקים ארוכים, אבל האם אוון, כתב הכושר החדש והחתיך, יוכל לנער את העניינים?

טיפאני ריד - עורכת אופנה בכירה
כעורכת אופנה בכירה, טיפאני מנהלת יחסים עם המעצבים הלוהטים ביותר. טיפאני מוכוונת קריירה ולפעמים נראה כי אין 
בה הרבה מעבר. היא עבדה קשה כדי ליצור לעצמה שם 
בתעשיית האופנה והיא לא תיתן לאף אחד לקחת את מעמדה ממנה. למרות החיצוניות המחוספסת, היא בחורה כיפית שתמיד מוכנה לקצת שעשועים ולחפש את איש החלומות שלה.

סטיבן בראון - מנהל ליהוק
עולמו של סטיבן מלא תמיד בדוגמניות צעירות ויפהפיות 
שהוא מאתר לימי הצילום השונים. יש לו דיעה על כל דבר והוא 
לא מפחד לחלוק אותה, מבלי להתחשב באלו שדעתו יכולה
 לפגוע בהם. סטיבן לוקח את העבודה שלו ברצינות ומצליח 
לאתר כשרונות למגזין. התדמית שלו חשובה לו  מעל כל דבר אחר. הוא משכלל את אמנות הסלפי, תוך גריפת אלפי לייקים באינסטגרם כמעט מייד לאחר הפירסום. אולם החיים לא סובבים רק סביב בוטוקס וגבות מושלמות. המבחן האמיתי של סטיבן, שבינתיים מחפש דייטים בעודו רווק, יהיה אם הוא יוכל להראות עניין באחרים כמו שהוא מגלה בעצמו.

אוון בטס - כתב לענייני כושר
אוון הגיע ממישיגן ונכנס מהר וחזק לסצנת הכושר של ניו יורק, 
מה שעזר לו להתקבל לתפקיד כתב הכושר של מגזין קוסמופוליטן. הוא צעיר, לוהט, רווק ושרירי, ונראה שהוא שם 
עין על הקולגה החדשה שלו, דיאנדרה. האם הוא יצליח להתמיד בכל עיסוקיו וגם להרשים את דיאנדרה ושאר הצוות?

אדם מנסורולו - עורך אופנה
אדם בהחלט חי את החיים כמו שכל קוראת קוסמו רוצה לחיות. הוא יודע איך לחגוג בלילות, אך ברגע שהוא נכנס למערכת הוא עושה את עבודתו במקצועיות, תוך שהוא מספר בדיחות ונהנה. זה עדיין לא אומר שהכל כיף ומשחקים – גם לאדם יש נקודות שבירה והוא יכול לאבד את זה כשהוא נכנס ללחץ.  כיליד ברוקלין, הוא רוצה להוכיח שהוא עשוי מהחומר שמתאים לקוסמו. אדם נשאר ניטרלי בכל מה שקשור למאזן הכוחות החברתי במשרד והוא 
אהוב על ידי כולם. נכון לעכשיו הוא במערכת יחסים ארוכה  עם  ספנסר, זמר אופרה שמופיע ברחבי עולם.

ליה רומיטו וייר - מנהלת מדור יופי
ליה עברה כברת דרך ארוכה מאז עזבה את העיר הקטנה בה נולדה בפנסילבניה. היא חדה, מקסימה, חרוצה  והיא מנהלת 
את מדור היופי של קוסמופוליטן, אחת מהמחלקות הרווחיות 
ביותר במגזין. היא נערה זוהרת בעולם של יופי, אבל היא תמיד 
עם רגליים על הקרקע. ליה אוהבת להתבדח ולהשתעשע, אבל לעולם לא תפספס את הדד ליין ותמיד תעשה את עבודתה ללא דופי. ליה חיה בצ'לסי עם בעלה, ניק, ובנם בן השנתיים, אקסל.

ג'יימס וורטינגטון דה-מול - עורך אופנה בכיר
עם חוש אופנה מופלא, ג'יימס תופס את תשומת הלב של כל הסובבים אותו, בעיקר סלבריטאים. הוא הגיע  לניו יורק מצפון קרוליינה. הוא אף פעם לא מאבד את קסמו, גם כשהוא אובד עצות.  גם אם ג'יימס במקרה יעליב אותך, הוא יעשה זאת עם קריצה וחיוך. הוא ושותפו לדסק, סטיבן, הפכו לחברים טובים.  
הם צמד חמד, מספקים את האתנחתה הקומית אבל גם כמובן מלא דרמות. שניהם רווקים, ומבלים הרבה ביחד, וחוגגים מחוץ למשרד. ג'יימס חבר גם של ליה וטיפני, אותה הביא למגזין באוקטובר האחרון.

10.3 פרק 1- חסרות פחד: בפרק הבכורה של כזה קוסמו, 
צוות המגזין המוכשר והשאפתני, לומד כי אין סביבה תחרותית 
יותר מתעשיית המגזינים בניו יורק, במיוחד לאחר שהכרזה גדולה מסחררת את כל המשרד. בזמן שהצוות מתכונן ליום צילומים 
חשוב עם רובי רוז, המתלמדת דיאנדרה בארנוול נתקלת בסיבוך רומנטי כשהיא מנסה לשכור כתב כושר חדש.
17.3 פרק 2 - עתיד גדול וחדש: לאחר שהעורכת האחראית ג'ואנה קולס מכריזה על חדשות מרעישות, צוות קוסמו חושש לעתידו. עורכת מדור היופי הראשית, ליה, אינה בטוחה במקומה במגזין.
בינתיים, עורכת האופנה הראשית, טיפאני, מתעמתת עם עמיתיה בזמן שבוע אופנה דרמטי בניו יורק. 

פרקים חדשים בסדרות ממשיכות
נוקמים עם קלואי קרדשיאן סיום עונה שישי,  16:00 בכורה
קלואי קרדשיאן מביאה לערוץ !E את התכנית שמשנה חיים, עם מהפך כולל ואמיתי, חיצוני ופנימי. יחד עם צוות מאמנים, תזונאים ומומחי יופי הוליוודיים שרגילים לעבוד עם הכוכבים והספורטאים הגדולים, היא תעזור למשתתפי התכנית להחזיר לעצמם את הביטחון העצמי, לקחת את עצמם בידיים ולהמציא את עצמם מחדש.   
3.3, בשעה 16:45 - פרק 7: קלואי יוצאת לעזרתה של גבריאלה, שהתנחמה באוכל אחרי שגילתה כי ארוסה בוגד בה. משפחתה לא יודעת על מצבה הרגיש והיא מרגישה שהיא חייבת לרזות כדי להוות דוגמה לבתה. 

10.3, בשעה 17:30 - פרק סיום העונה: קלואי יוצאת לעזרתה של אנג'ליקה, זמרת אופרה שהחלה לאבד תפקידים עקב עלייהה במשקלה. אשלי הבתולה בורחת לאוכל ולספרים במקום להתמודד עם אמה הביקורתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה