יום רביעי, 22 בפברואר 2017


ממציאה את עצמה מחדש בגיל 43 - שירלי 
בוגנים מצטלמת לקמפיין אופנה ומספרת
 על הקריירה החדשה שלה!
מאת:רותה דנינו
בגדי החוף החדשים של שירלי,
בצבעי הקיץ שרילי בוגנים.
דאק פייס 
יפה באדום בגיל 43 
שמים של חורף בצילומי קיץ 
מתחממת!!!!!!
ככה אני מתלבשת לעבודה החדשה שלי 
טאצאפ.......
 
הולכת בטבעיות בשיא הקור.
 
הבוקר, יום רביעי, הגיעה שירלי בוגנים מלווה בצוות הפקה
לחוף הים במכמורת שם היא מצטלמת לרשת
האופנה DISCREET אותה היא מקפיינת זאת עונה 4.
על סט צילומים בחוף הים, כאשר מד הקור עומר על 4 מעלות, הצטלמה בוגנים בבגד ים דקיק ועליו בגד החוף מהקולקציה שהיא עיצבה לרשת ותושק בקיץ הקרוב.
בין פריים לפריים היא הספיקה לספר כיצד היא
ממציאה את עצמה מחדש, בגיל 43.
"דוגמנות זאת עדיין העבודה שלי ואני מתפרנסת מזה."
היא מציינת
"היתרון שלי הוא שבגילי אני יכולה לבחור מה לעשות
ועם מי לעבוד"
בשנה האחרונה למדה בוגנים את תחום עיצוב הפנים.
"אני אוהבת להמציא את עצמי מחדש כל הזמן. יש המון תחומים שמעניינים אותי. בעיקר כל מה שקשור לאסתטיקה ועיצוב."
היא מספרת
בזמנים בהם מדובר על תרומתן של פרזנטוריות למותגים
באופן כללי, מוכיחה בוגנים שיש ואפשר לעשות הרבה
כ"שמתחברים  ללקוח".
בימים אלה, היא סיימה את ההכנות לקראת עיצוב סניף 
הדגל של דיסקרט בקניון איילון, שם היא תציג את הפנים החדשות של הרשת.
בפרוייקט תגיע שירלי בעיצוב החנות, סידורה ואף 
מתכננת הפתעות בחדרי ההלבשה.
"לפני מספר חודשים סיימתי את הלימודים בתחום עיצוב הפנים וחברתי לשותף וביחד יש לנו משרד לעיצוב ואנחנו עובדים על כמה פרוייקטים בימים אלה". היא מוסיפה
"המשרד פונה לכולם, כל מי שצריך לעצב את ביתו או את העסק שלו יכול לפנות אלינו ואנו נגיע וניתן את הצעתנו."
צילום בק סטייג: רפי דלויה
צילום בק סטייג' חוף הים: דימה קרמינסקי
צילום קמפיין: גיא ויריב  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה