יום שבת, 25 בפברואר 2017



MOSES BURGER MANIA:
ככה זה נראה כשההמבורגרים השתלטו על מוזס.

מאת:רותה דנינו
רשת המסעדות MOSES (מוזס) משיקה תפריט המאחד את מנות הזהב מכל השנים לצד קטגוריית THE BURGER MANIA: מבחר של 13 המבורגרים קלאסיים ומיוחדים
רשת המסעדות MOSES (מוזס) המציעה תפריט המבוסס על המטבח האמריקאי, משיקה תפריט חדש כולל קטגוריה של THE BURGER MANIA: מבחר של 13 המבורגרים בשלל וריאציות, תוספות וטעמים: החל מההמבורגר הקלאסי, דרך מנת הדגל של מוזס ה"ארטבורגר" ועד מבחר שלם של המבורגרים חובקי עולם שמעתה יהיו קבועים בתפריט בכל ימות השנה. בנוסף, התפריט החדש יאחד את כל המנות האהובות ביותר ב"מוזס" לאורך השנים לצד מנות חדשות, כמו צ'יזבורגר אמריקאי קלאסי, המבורגר ספייסי הינדי חריף במיוחד, צ'יפס דאבל צ'ילי ותוספות חדשות על ההמבורגרים. התפריט החדש יכנס לתוקף החל מה-20.2.2017 ויוגש בכל סניפי הרשת.

בין המנות האהובות החוזרות לתפריט MOSES (מוזס):
v  מוזס צ'אנג- פרוסות סינטה בקרסט פלפל שחור עם ויניגרט אסייתי, ג'ינג'ר, כוסברה 
וצ'ילי טרי (42 ש"ח)
v סלט שנגחאי כרוב לבן, בייבי תרד, פירות העונה, פקאנים מסוכרים ורצועות עוף ברוטב צ'ילי צהוב פיקנטי (59 ש"ח)
v סנדוויץ פורטבלו  פטריות פורטבלו בגריל, עלים ירוקים, איולי שום ורליש פטריות  (53 ש"ח)
המבורגרים חובקי עולם בתפריט החדש 
(57 ש"ח כולל תוספת):
v פרנץ' בורגר – תערובת בשר בקר עם גבינה כחולה וגבינת עיזים, מוגש עם שמנת מתובלת, רוטב גבינה כחולה ונבטי חמנייה
v ירושלמי – תערובת של כבש ועגל, מוגש עם חציל קלוי, ביצה קשה וטחינה פיקנטית
v אטאטורק – תערובת פרגית וכבש, מוגש עם מיונז, צ'ילי מוחמץ פיקנטי, בצל סגול, נענע וכוסברה
v קאריביין – 100% בשר בקר מוגש עם אננס צלוי על הגריל, קטשופ אננס, בצל סגול, מיונז וצ'ילי טרי
v ביג אין ג'פאן – 100% בשר בקר עם טריאקי, מוגש עם בצל כבוש, מיונז ווסאבי פיקנטי ובצל ירוק
v ספייסי הינדי (חדש) – 100% בשר בקר מוגש עם צ'אטני צ'ילי, חסה ומיונז חריף 

MOSES (מוזס)
9449*
על MOSES
רשת המסעדות MOSES (מוזס) נוסדה בשנת 2003 על-ידי קבוצת ירזין המתמחה בתחום המסעדנות, ובניהולה של המנכ"לית נטע לוקר. הרשת מונה 11 מסעדות בפריסה ארצית מאילת בדרום ועד לקריית חיים בצפון, כאשר 2 מתוכן כשרות (ירושלים ופתח-תקווה).
מוזס מציעה תפריט המבוסס על המטבח האמריקאי, אשר משלב חוויה קולינארית איכותית באווירה צעירה ותוססת. במסעדות ניתן ליהנות ממגוון טעמים החל ממנות ראשונות, סלטים מרעננים ומנות בשר משובחות היוצאות היישר מהגריל, כשבראשן הארטבורגר האהוב, מנת הדגל של מוזס. כמו כן, מוצע לסועדים תפריט בריאות (הכולל גם מנות צמחוניות וטבעוניות), תפריט ארוחות עסקיות (מוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00), תפריט קוקטיילים אלכוהוליים עשיר ובכל לילה, החל מהשעה 23:00, מוצעת לסועדים חוויית לייט נייט - מנות מיוחדות במחיר מוזל, אווירה ומוזיקה שמתאימות לשעות הקטנות של הלילה.

מוזס ידועה כרשת משפחתית המחבקת גם את הילדים ומציעה להם תפריט ייחודי המותאם לטעמם המשולב בחוברת הפעלה, כאשר בכל מסעדות הרשת הילדים מקבלים גם קעקוע מדליק של מוזס, פלייסמט עם צבעים ומתנה לכל ילד בתום הארוחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה