יום רביעי, 8 בפברואר 2017

על אלונה שכטר - סיפורה  האישי!!!!
אלונה שכטר החלה את דרכה בישראל לפני 30 שנה בעיר ערד, כאשר הקימה קו מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לעור הפנים והגוף, בעקבות סיפור אישי של מחלת פסוריאזיס קשה. לאחר שפגשה ברופא שרקח עבורה משחה המבוססת על צמחי מרפא לפי תורת הרמב"ם שהצילה אותה מהמחלה היא רכשה את הפורמולה ופיתחה אותה לכדי קו מוצרים מוגמרים נעימים למגע שהפכו להיסטריה עולמית. היום החברה נמכרת בעולם: בבית המרקחת "הפרמצ'יה" בוותיקן ברומא, ברשת חנויות באיטליה, בחנויות בברית המועצות וכעת גם בישראל, בחנות וירטואלית חדשה ובקרוב תפתח חנות ראשונה בישראל באזור גוש דן.
בבוקר אחד בשנת 1990, התפרצה אצל אלונה שכטר, מייסדת המותג, מחלת הפסוריאזיס. לאחר מספר חודשים של טיפולים באמצעות קורטיזונים והקרנות המחלה כיסתה 80% מחלקי גופה: "מאותו היום יצאתי למסע ריפוי שכלל אשפוז בבתי חולים, ביקורות אצל מיטב מומחי העור בישראל ועד להקרנות על מנת להקל על הסבל הקשה שבו הייתי נתונה", היא מספרת. אלונה חיפשה ללא לאות מענה למחלה שתקפה אותה וממנה סבלה, עברה בין בתי חולים ורופאים רבים עד שפגשה בד"ר רבינוביץ', המתמחה בצמחי מרפא על פי תורתו של הרמב"ם. הד"ר רקח עבורה משחה המכילה ריכוז גבוה של צמחי מרפא ותוך מספר חודשים העור היה נראה בריא לחלוטין. "כאשר המחלה נסוגה החלטתי לצאת במסע נפש: לספר את הסיפור שלי לנשות העולם וכן להעביר הלאה את הבשורה באמצעות קו מוצרים ייחודי על שמי". וכך, היא רכשה את הפורמולות ופיתחה אותן לכדי מוצרים מוגמרים נעימים למגע ובעלי ריח טוב, שהפכו להיסטריה עולמית.
מוצרי החברה ייחודיים מאד ומכילים ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים, לכן מותאמים לסוגי עור והגילאים השונים וכן מעניקים פתרונות רבים.  מוצרי הטיפוח בחברת אלונה שכטר כוללים סדרת מוצרי פרימיום אנטי אייג'ינג לעור הפנים, סדרת מוצרי הזנה לשיער, סדרת מוצרי טיפוח לגוף ועוד. ייחוד המוצרים הוא בתרכובת עתירת ויטמינים, המעניקים לעור הזנה ומגבירים את יכולתו להתמודד עם פגעי הטבע והזמן. המוצרים משלימים אחד את השני וביחד מהווים ערכה המשלבת מוצרים לשיער, לפנים ולגוף, וכולם בפיתוח ייחודי של החברה. מגוון המוצרים מותאמים לסוגי העור השונים ולגילאים השונים. שילובם של צמחי מרפא אשר גדלו באזורי אקלים שונה ולפעמים מנוגד, יחד עם מינרלים מ-ים המלח, יוצרים עולם קסום ונסתר.
מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו- CPNP באירופה. החברה משווקת את מוצריה בישראל ובמספר מדינות מובילות באירופה, אסיה ודרום אמריקה.

לפרטים נוספים בקרו באתר
he.alonashechter.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה