יום רביעי, 22 בפברואר 2017

רפאל טפלוב, שגריר "שוורצקופף פרופשיונל", נרגש לרגל פתיחתה המחודשת של המספרה שבבעלותו –
"Rafael מעצבי שיער"

מאת:רותה דנינו
בשמחה רבה, מספרת "Rafael מעצבי שיער" במודיעין, בבעלות מעצב השיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל", רפאל טפלוב, שופצה מהיסוד ונפתחה מחדש לקהל הלקוחות.

המיקום נותר אותו המיקום אך החוויה והמחשבה על כל פרט ופרט הופכים את המספרה החדשה לזירת האופנה של מודיעין והאזור.
בתכנון המספרה החדשה, טפלוב חשב על כך פינה ופינה הן מבחינת הגישה והנוחות, והן בהיבט הסגנון העיצובי, ווידא שהמספרה תאגד בתוכה ערכים של נוחות עבודה לצוות, נוחות ופינוק ללקוחות, וכן נוחות ליצירה ולסיעור מוחות.

ממבט קצר ניתן לראות בצורה מובהקת שמדובר בשילוב מנצח המאפשר להציע ללקוחות חוויה מושלמת.
נעים לראות את המחשבה שהושקעה סביב אזור החפיפה שהתפתח מאוד, וכולל כעת, בין היתר, עמדות טיפולים לעור הקרקפת והשיער, כדי להעניק ללקוחות תחושה אינטימית יותר, ואת כל השירותים המקצועיים במקום אחד. 

העמדות של המספרה משוכללות יותר. המספרה מאופיינת בקו אחיד ומודרני, כשלמעשה, כל המכשור נחבא ומוסתר כדי להשאיר קו חלק ונקי, מסודר ונעים למראה,  אך נגיש וקרוב לכל אנשי הצוות- כדי שיוכלו להגיע אל כל מה שנחוץ בהושטת יד ובלי לעכב את הלקוח.
ריבוי העמדות, החומרים והמכונות החדשניות מעידים על הכוונה העיקרית של- לפנק את הלקוחות. 
דלפק הקבלה עבר לחזית המספרה ומוכיח, שוב, שהדבר הכי חשוב עבור צוות המקום הוא לקבל את פני הלקוחות מיד עם כניסתם בדלת ולאחל לכולם שלום ולהתראות עם יציאתם. 

רפאל טפלוב סיפר לנו
"אני מאוד אוהב שהמספרה כעת משדרת יוקרתיות, גלאם שיק, אקלקטיות ומשלבת אלמנטים עכשוויים של הייטק עם ארט דקו (אופנה חזקה משנות-ה 40) ליצירת מראה מיוחד ויוקרתי. אני גאה במגוון השירותים שאני מציע לקהל לקוחותינו ומזמין את כולם ליהנות מחוויה מקצועית ומפנקת".
אנו נאחל לרפאל טפלוב, בהצלחה!
כתובת המספרה- רח' עמק זבולון 24, רפאל מעצבי שיער- חנות מספר 50, מודיעין
 צילום- רומן נרום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה