יום שני, 13 בפברואר 2017

מי הגיע לתצוגת אופנה מרהיבה ונוצצת של  גולברי?
וגם: להופעה החדשה של להקת טיפסק?
ארנון תורן, חיים חורש ושמאל עטיה
מאת:רותה דנינו
אמש סגרו שלל אנשי/ות עסקים בתצוגת אופנת אביב-קיץ 
לשנת 2017 שהשיק בית האופנה  גולברי, 
בגני התערוכה בתל-אביב.
המארחים: דוד, משה ויעקב גולברי ארחו כ 1,500 איש בניהם: פוליטיקאים, בכירי המשק,  אושיות אופנה ומובילי דעת קהל, שנהנו  מקוקטייל אופנתי  ותצוגת אופנה מרהיבה שנפתחה  ע"י פרזנטורית הבית של גולברי, אסתי גינסבורג ואחריה 45  דוגמניות שצעדו על מסלול שעוצב בהשראת הקולקציה הצבעוניות.
דוד גולברי עם יהודה משי זהב ויעקב גולברי.
את הערב הנחתה  לירון ויצמן שאמרה: "אנו רגילים לפתוח את העונה של במופע מרהיב באמפיתאטרון בקיסריה עם התצוגה המסורתית של גולברי בשילוב הופעת אורח, אך לראשונה גולברי פותחת את הקיץ  באירוע חגיגי בתל-אביב עם  תצוגת ראווה  והופעה מלאה של להקת טיפקס".
דוקטור ציפי לנדאו עם הבת יעל
מיד עם סיום התצוגה, עלתה להקת טיפקס בניצוחו של קובי עוז למופע מלא והקהל רקד עד חצות...המשיך לריקודים עד השעות הקטנות של הלילה....
האחים יעקב דוד ומשה גולברי
השר איוב קרא, יונה פוגל
יונה פוגל ורעייתו חני בתצוגת גולברי.
מימין דוב קוטלר ומשה רוזנבלום.
מימין משה רוזנבלום עם אבי לוי ורון אבידן.
משה גולברי עם חלי הלוי זוגתו של עמוס שפירא ומשה רוזנבלום
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג
עורך דין רונית סיטון זלקינד ועורך דין עופר צור
איילה מולדבסקי.
שמואל וענת ופרנקל

מימין משה גולברי יעקב גולברי אסתי גינזבורג ודוד גולברי
צילום: אסף לב
הגיעו לצפות בקולקציה ובמופע החדש של טיפקס: השר איוב קרא, יונה פוגל ורעייתו חני,  אבי לוי – מנכ"ל חברת מליסרון, משה רוזנבלום – מנכ"ל קבוצת קניוני עופר, סמדר רינות נימרודי, ד"ר ציפי לנדאו שהגיעה עם הבת יעל, עו"ד רונית סיטון זלקינד ובן זוגה עו"ד עופר צור, דוב קוטלר, בת שבע בובליל שחגגה השבוע יום הולדת 50, רון אבידן – מנכ"ל עופר השקעות שהגיע עם רעייתו לימור גולשטיין, ארנון תורן – מנכ"ל קניוני עזריאלי, ד"ר להבית אקרמן, אבי שומר – מבעלי צומת ספרים שקיבל מחמאות על הפיגורה החדשה, עמוס שפירא ובת זוגתו חלי הלוי,  ירון אשל - מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אורן רווח, חי גליס, איילה מולדבסקי, עו"ד ששי גז,  ג. יפית שהגיעה עם חברתה שנשואה למוסד שלווה הסאל,  איתן בר זאב, שמוליק ארבל, אלירן דן, רועי שלזינגר, שוקי בורנשטיין, קארן גילרמן, עדי קייזמן, שמואל עטיה - מבעלי עטיה נכסים, יהודה משי זהב ועוד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה