יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

ויקטורי מדווחת על רבעון שיא נוסף עם צמיחה של 

52% בהכנסות ו- 70% ברווח הנקי ברבעון השני 

2016

ויקטורי רשת סופרמרקטים, העוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון

 בשיטת הדיסקאונט באמצעות 42 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל 

עם שטח מסחר כולל של 47 אלף מ"ר, מדווחת על תוצאותיה עבור 

הרבעון השני 2016.



מאת:רותה דנינו


רשת הדיסקאונט מציגה שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים כולל צמיחה של 59% ברווח הגולמי ושל 62% ברווח התפעולי לסך של 9.6 מיליון שקל.

מתחילת השנה חילקה ויקטורי דיבידנד בהיקף של 6.7 מיליון שקל והוכרז דיבידנד נוסף של 2 מיליון שקל. קופת המזומנים של החברה, בסך 88.2 מיליון שקל, מאפשרת רכישת סניפים נוספים והרחבת פעילות החברה.

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי רשת סופרמרקטים: "הצמיחה ההמשכית ברבעון הנוכחי מגיעה, בין השאר, הודות לפתיחת הסניפים החדשים שרכשנו ממגה. סניפים אלו נפתחו ברובם באמצע הרבעון הראשון של 2016 כך שהתוצאות שלהם התחילו לבוא לידי ביטוי ברבעון השני ויאיצו את צמיחת הרשת גם ברבעונים הקרובים. אנו ממשיכים לבחון פתיחת סניפים חדשים על מנת להעמיק את נוכחות הרשת באזורי מפתח. התרחבות הרשת לצד הפעילות בתחום היבוא המקביל, מאפשרים לנו להמשיך ולפעול לשיפור תנאי הסחר מול הספקים, שבאים לידי ביטוי הן בהורדת המחירים עבור לקוחותינו, והן בשיפור הרווחיות. מהלכים אלו מאפשרים לנו להציג זינוק של 70% ברווח הנקי לעומת התקופה המקבילה תוך שמירה על רמת נזילות גבוהה המאפשרת המשך התרחבות. לאור הצמיחה והתוצאות החזקות, החלטנו על חלוקת דיבידנד של 2 מיליון שקל בנוסף לדיבידנד בסך של 6.7 מיליון שקל שחילקנו מתחילת השנה."

הכנסות החברה ברבעון השני של 2016 הסתכמו ב-361 מיליון שקל, עלייה של 51.9% בהשוואה ל- 237.7 מיליון שקל ברבעון השני של 2015. העלייה במכירות נבעה מפתיחת סניפים חדשים.

הפדיון הממוצע בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-7.7 אלף שקל למ"ר לעומת פדיון ממוצע של כ-8.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-8.7 אלף שקל למ"ר, לעומת פדיון ממוצע של כ-8.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם בכ- 163.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 108.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2016 עלה ל- 23.9%,  בהשוואה ל- 23.1% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה הניכרת של החברה עקב רכישת סניפי "מגה", וכן משיפור ברווחיות היבוא המקביל.

הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם בכ- 9.6 מיליון שקל בהשוואה ל- 5.9 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב- 2.7%, בהשוואה ל- 2.5% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח מפעולות רגילות ברבעון גדל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד עקב העלייה הניכרת במכירות וברווח הגולמי של החברה.

הרווח הנקי לתקופה ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב- 7.0 מיליון שקל, לעומת 4.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב- 1.9%, בהשוואה ל- 1.7% בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השני 2016 הסתכם ב-16.0 מיליון שקל. מזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו ב-88.2 מיליון שקל. הנזילות הגבוהה מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח ולהרחיב את פעילותה. ההון העצמי הסתכם ב- 167.7 מיליון שקל ברבעון השני 2016, בהשוואה ל- 154.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2015.

מתחילת השנה חילקה החברה דיבידנד בסך 6.7 מיליון שקל, והכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בהיקף של 2 מיליון שקלים.



ויקטורי רשת סופרמרקטים פועלת כקבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל, באמצעות חברות בת הפועלות בשיטת הדיסקאונט. ויקטורי מפעילה היום 42 סופרמרקטים המשתרעים של שטחי מכירה של כ-47 אלפי מ"ר (לא כולל הסניף האינטרנטי) באתרים מוחכרים, כשאחדים מהם נמצאים בבעלות חברות הקבוצה ואחרים בבעלות חיצונית. הסופרמרקטים הינם בפריסה ארצית בדרום הארץ, המרכז וצפון הארץ, וכמו כן לחברה סניפים הפונים לקהל. 

הסופרמרקטים פועלים בשיטת הדיסקאונט, ומציעים מגוון רחב של מוצרים בהם: מבחר מוצרי מזון; מוצרי טואלטיקה וניקוי; מוצרי קוסמטיקה; מוצרי הלבשה וטקסטיל. החברה מעסיקה כיום כ-2,600 עובדים. http://www.abavictory.com

צילום יחצ  רוית לברן.- תמונתה של אייל רביד ותמונת סניף ויקטורי באוניברסיטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה