יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

  שנה חדשה עם חידוש מהפכני  בתחום הרפואה האסתטית:
בלוטרו בלאנס -BALANCE BELOTERO
חומצה היאלורונית אחידה ללא גושים להזרקה מתחת לעיניים.  
מאת:רותה דנינו
חברת פרומדיקס המתמחה בייבוא ושיווק  מכשור וחומרים לחידוש העור, קוסמטיקה רפואית ומכשור דרמטולוגי, משיקה לראשונה בישראל את בלוטרו בלאנס - חומצה היאלורונית של חברת BELOTEROבולוטרו הבינלאומית, המיועדת לשימוש מתחת לעיניים, בעלת אישורי ה-FDA האמריקאי, המחמיר ביותר בעולם. חומצה זו ללא גושים, האחידה ביותר בעולם ומיועדת להזרקה מתחת לעיניים.  

החומצה ההיאלורונית בלוטרו בלאנס תוצג במסגרת הכנס השנתי של חברת פרומדיקס, הנערך זו השנה הרביעית. בכנס יוצגו חידושים מהפכנים בתחום הרפואה האסתטית ויגיעו מומחים עולמיים וביניהם ד"ר פאפ אילדיקו, רופאת עור הנחשבת לאחת המזריקות למילוי קמטים המובילות בעולם.

בלוטרו בלאנס מיועדת להפחתת סימני ההזדקנות הטבעי של העור על ידי החלפת החומצה היאלורונית שאבדה. תהליך ההזדקנות הטבעי של העור נובע משלושה גורמים עיקריים: התייבשות העור, אובדן שומן הפנים, ושינוי במבנה העצמות ורקמת השריר. התוצאה היא אובדן המראה הצעיר והופעת קמטוטים באותם מקומות שבהם העור היה חלק וצעיר. בעזרת החומצה ניתן למלא קמטוטים אלו ולהחזיר לעור את המראה הצעיר.
 במהלך השנים העור עובר שינויים המשפיעים על המרקם, הנפח והמראה שלו. כאשר אנו מזדקנים העור שלנו מאבד את מראהו הצעיר כתוצאה מירידה בייצור הטבעי של מרכיבי הנפח ולחות כמו חומצה היאלורונית וקולגן. כתוצאה מכך מופיעים קמטים וקמטוטים באותם מקומות שבהם העור שלנו נראה בעבר צעיר, חלק וזוהר. 
חומצה היאלורונית היא למעשה קרם הלחות הטבעי של העור ויכולה לשאת עד 1000 פעמים את משקלה במים ועל ידי כך לשמר את האופי החלק והמלא של העור שלנו.

 מוצרים המכילים חומצה היאלורונית משמשים את הרופאים במגוון רחב של טיפולים ברפואה האסתטית כהשבת הלחות של העור, מילוי קמטים ועיצוב ופיסול הפנים.


לחומצה היאלורונית חשיבות רבה בחברה שבה תוחלת החיים הולכת ועולה. טיפול או מניעה של סימני הזדקנות ראשונים יכולים להשפיע ישירות על איכות החיים שלנו והופכים לנושאים משמעותיים עבור כל אחד ואחת מאתנו, מכאן משמעותה וחשיבותה של החומצה היאלורונית.

ניתן להשיג בכל מרפאות האסתטיקה ברחבי הארץ ורופאים מוסמכים

מחיר לצרכן מומלץ למזרק: 1,500 – 2,500 ₪.

 צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה