יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

סוכות מהאגדות בסינמטק תל אביב

חול המועד סוכות 18-22.10.16


מאת:רותה דנינו

בחוה"מ סוכות  נחגוג 30 שנה לפיקסאר עם מיטב סרטי האגדות של דיסני ופיקסאר, מפגשים חווייתיים בשיתוף הקהל וסדנאות יצירה של סרטים לכל המשפחה.
ברחבה החיצונית תחכה לכם סוכה מהאגדות ובה תוכלו ליצור קישוטי סוכה.
בלובי הסינמטק תוכלו לטייל בעולם האגדות עם חוויה אינטראקטיבית, להיכנס לתוך מכונת אגדות ולהיות בכל אגדה שתבחרו, ליצור ספר אגדות משלכם, לשמוע סיפורים ולצפות בסרטים.

 18.10
הסודות מאחורי "לשבור את הקרח" 

בהנחיית הבמאי אלון גור אריה 11:00

מפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה שיוקדש לסודות והסיפורים מאחורי יצירת הסרט "לשבור את הקרח" שנחשב לסרט האנימציה המצליח ביותר בהיסטוריה. איך נולדו דמויותיהן של אנה ואלסה? מה המקומות האמתיים שעליהם מבוססים נופי הסרט? ומה מצפה לנו בסרט ההמשך? לסיום יוקרן סרט הקולנוע "לשבור את הקרח". (ארה"ב 2013)
משך הפעילות: כשעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 4+



קובו - אגדה של סמוראי (ארה"ב 2016)11:00

יצירת מופת מבית היוצר של אולפני לייקה. קובו חי חיים שלווים בכפר קטן, עד שרוח מעברו מתעוררת ומפרה את השקט. אלים ומפלצות רודפות את קובו, שכדי לשרוד חייב לאתר את החליפה המכושפת שהייתה שייכת לאביו הסמוראי.

101 דקות. אנגלית. תרגום לעברית. לגילאי 8+

חידון טריוויה לילדים  11:00

יודעים הכל על הסרטים האהובים עליכם? בואו לבחון את הידע והזיכרון 11:00 הקולנועי שלכם בדרך משעשעת נושאת פרסים. המשחק בקבוצות של ארבעה ילדים - ניתן (ומומלץ) להגיע עם חברים.
בהנחיית: נעמה רק בהפקת ספריית הסינמטק
לגילאי 8+

קליפ מהאגדות – סדנה יומית09:00-14:00 

בוחרים שיר ואגדה, לומדים איך לצלם ולערוך עם אפקטים מיוחדים וחוזרים הביתה עם קליפ חדש. כל זה ביום אחד. לגילאי 8-14 בחלוקה לפי קבוצות גיל. מחיר: 150 ₪. בין 09:00-14:00

19.10

קול ופסקול - מפגש חוויתי 

בשיתוף הקהל

11:00

מסע אל תוך עולם הפסקול בסרטים. נכנס אל מאחורי הקלעים של מדובבים, אמני פוליס ואולפני הקלטה של סרטי פנטזיה וביחד נבנה פסי קול חדשים עם חפצים, קולות ובחירה של סגנונות מוסיקליים שונים. לאחר המפגש נצפה בסרט "בת הים הקטנה" (ארה"ב 1989) מבית היוצר של דיסני הנחשב לגולת הכותרת שבדיבוב הישראלי.
משך הפעילות: כשעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 3+

חיות תלת מימד בקולנוע - מפגש חוויתי

בשיתוף הקהל11:00
בואו ללמוד איך הופכים חיות לאנושיות בעזרת תוכנות תלת ממדיות ושחקנים אמתיים. המשתתפים יהפכו בעצמם לחיות תלת ממדית בשידור חי על מסך הקולנוע. בסיום המפגש, יוקרן סרט הפנטזיה עטור השבחים "אגדה עם כנפיים" (ארה"ב אוסטרליה, 2010)
113 דק. מדובב לעברית. לגילאי 6+
משך הפעילות: כשעתיים וחצי

סדנה: עושים סרטים עם ההורים

איך הופכים לגמדים או ענקים ואיך נעלמים פתאום. בואו לצלם ביחד מגוון פעלולי מצלמה ולראות אתכם מככבים על מסך קולנוע. מחיר: 60 ₪. לגילאי 4+

אגדה מפלסטלינה – סדנה יומית

09:00-14:00

בוחרים אגדה, בונים אותה מפלסטלינה, מצלמים ועורכים בטכניקת אנימציה. כל זה ביום אחד. לגילאי 8-14 בחלוקה לפי קבוצות גיל. מחיר: 150 ₪.
20.10
חוגגים יום הולדת לשרק בהנחיית 

הבמאי אלון גור אריה11:00

מפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה שיחשוף את הסיפורים מאחורי אגדות הילדים האהובות בכל הזמנים. מניין הגיעו האגדות שכל ילד מכיר? האם כיפה אדומה, החתול במגפיים וסינדרלה מבוססים על אנשים אמתיים? לסיום יוקרן הסרט "שרק" (ארה"ב 2105) שחוגג 15 שנות הומור מעולם האגדות.
משך הפעילות: שעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 5+

מאגדה לסרט – מפגש חוויתי11:00

 מסע לתוך סיפורי האגדות שהפכו לסרטים. איך הופכים סיפור לסרט. מה יש בספר שלא ניתן לראות ומה קורה לדמיון שלנו כשאנחנו רואים סרט. יחד נכנס לראש של בימאים גדולים ונגלה איך יוצרים סרטים מסיפורים. בסיום המפגש יוקרן הסרט שובר הקופות האמריקאי, סינדרלה (ארה"ב 2014)
משך הפעילות: כששעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 5+

סדנת משחק מול מצלמה

איך בונים דמות מול המצלמה. כל משתתף ישחק מספר דמויות מול המצלמה (עם אביזרים ותחפושות) הדמויות מוקרנות מול הקבוצה והצילומים יערכו לקליפ קצר.
לגילאי 8+
משך הפעילות: שעה וחצי. מחיר: 60 ₪.

יוצרים סוף לסיפור אגדות 

סדנה יומית09:00-14:00

בוחרים אגדה, משנים את סופה, מצלמים, עורכים וחוזרים הביתה עם יצירה חדשה. כל זה ביום אחד. לגילאי 8-14 עפ"י קבוצות גיל. מחיר: 150 ₪
21/10

סודות הסרטים המצוירים  - מפגש חוויתי11:00

מסע אל תוך הקסם הקולנועי. איך ציורים הופכים לסרטים. למה התנועה היא אשליה, איך יצרו את סרטי האנימציה הראשונים ומהם הסודות ההצלחה של וולט דיסני. בסיום המפגש יוקרן סרט האנימציה הראשון בהיסטוריית הקולנוע שהופק באורך מלא, שלגיה ושבעת הגמדים (ארה"ב 1937)
משך הפעילות: כשעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 4+

ארץ אוז (ארה"ב 2013) 11:00

פנטזיית ההרפתקאות של דיסני "ארץ אוז" בבימויו של סם ריימי, מנסה להעביר את מקורות הדמות האהובה של הקוסם מארץ עוץ. אוסקר דיגז הוא קוסם לא ידוע המשתמש בכישורי הקוסמות שלו כדי ליצור אשליה. בזכות הפקחות שלו וקצת מעשי כשפים, הופך עצמו לא רק למכשף הגדול של אוז, אלא גם לאיש טוב יותר.
130 דקות. אנגלית. תרגום לעברית. לגילאי 8+

סרטי האגדות של דיסני בהנחיית נעמה רק 

ספריית הסינמטק.בשיתוף 

מסע קסום לתוך עולמם של סרטי דיסני אשר הציגו לאורך השנים מגוון אגדות קלאסיות בעיבוד מסורתי או בפרשנות חדשה. יחד נחשוף את גרסת חברת "דיסני" לאגדות מוכרות בליווי קטעי וידיאו מסרטים ישנים וקלאסיים לצד חדשים. בסיום המפגש יוקרן הסרט "אלאדין" (ארה"ב 1992) שהוא כולו מסע קסום ומשעשע המבוסס על אחת האגדות מתוך "אלף לילה ולילה".
משך הפעילות: כשעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 5+
פלונטר (ארה"ב 2010) 11:00

סרט פנטזיה מוזיקלי בהנפשה ממוחשבת שהופק ע"י חברת וולט דיסני וזכה להצלחה גדולה בעולם. הסרט המבוסס על האגדה "פעמונית" מאת האחים גרים. הנסיכה עם השיער הארוך, פעמונית, בילתה את מרבית חייה לכודה בתוך מגדל גבוה. כאשר היא מתאהבת בשודד שעובר באזור, היא חייבת להסתכן ולצאת בפעם הראשונה לעולם הגדול ולמצוא את אהוב ליבה.
100 דק'. מדובב לעברית. לגילאי 3+

סדנה: עושים סרטים עם ההורים11:00

איך הופכים לגמדים או ענקים ואיך נעלמים פתאום. בואו לצלם ביחד מגוון פעלולי מצלמה ולראות אתכם מככבים על מסך קולנוע. מחיר: 60 ₪. לגילאי 4+

גלגל הקסם – סדנת יצירה11:00

בואו לבנות צעצוע בן 200 שנה ולראות איך אוסף של ציורים הופכים לסרט. 
כל משתתף ירכיב את גלגל קסם משלו ויוכל לקחת אותו הביתה. מחיר: 60 ₪. לגילאי 5+
22.10

אנימציה מהאגדות  - מפגש חוויתי11:00

מסע אל תוך מאחורי הקלעים של הסרטים המצוירים. איך זזים הציורים ויוצרים סרטי אנימציה. בסיום המפגש יוקרן סרט האנימציה המרגש בכל הזמנים על חברותספר הג'ונגל (ארה"ב 1967)
..משך הפעילות: כשעתיים וחצי. מדובב לעברית. לגילאי 4+ ולכל המשפחה.

30 שנה לפיקסאר: אולפן החלומות 

בהנחיית הבמאי


אלון גור אריה11:00

אירוע חווייתי ומצחיק לכל המשפחה שיוקדש לאנשים שהמציאו את האנימציה הממוחשבת, אנשי "פיקסאר". מה הסיפורים האמתיים מאחורי "צעצוע של סיפור", "מפלצות בע"מ, "הקול בראש" ואחרים? כיצד יוצרים דמות באנימציה ממוחשבת? לסיום יוקרן הסרט "אמיצה" המבוסס על אגדה סקוטית עתיקה.

אמיצה ארה"ב 11:002012


מרידה הנסיכה הסקוטית מעדיפה לעסוק בקליעה בחץ וקשת על פני תפקידיה כנסיכה רגילה. באחת מהרפתקאותיה היא משחררת כוח אפל שמסכן את ממלכתו של אביה. עכשיו היא חייבת לצאת למשימה כדי להציל את הממלכה וגם את שמה הטוב. הסרט זכה בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר ובפרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר.
100 דק'. מדובב לעברית. לגילאי 5+

גלגל הקסם – סדנת יצירה11:00 

בואו לבנות צעצוע בן 200 שנה ולראות איך אוסף של ציורים הופכים לסרט. 
כל משתתף ירכיב את גלגל קסם משלו ויוכל לקחת אותו הביתה. מחיר: 60 ₪. לגילאי 5+
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה