יום ראשון, 25 בספטמבר 2016


חברת הטיפוח השוויצרית המובילה JUVENA גאה להציג:
MIRACLE BEAUTY MASK
SUPERIOR ANTI AGE MASK
מסכת יופי אנטי אייג'ינג להאטת הזדקנות העור

מאת:רותה דנינו
חברת JUVENA - חברת הטיפוח השוויצרית המובילה יוצאת עם
MIRACLE BEAUTY MASK
 SUPERIOR ANTI AGE MASKמסיכת יופי אנטי אייג'ינג להאטת הזדקנות העור - לנשים הרוצות להעניק לעורן טיפול מושלם ומפנק בזמן קצר.  
מסכת הפנים ממצקת את העור ונלחמת בסימני עייפות, מעניקה לעור לחות יוקרתית, מרככת ומזינה את העור לקבלת עור זוהר ,חיוני ,חלק ,מוצק וגמיש כמו נוצר מחדש בפחות מ-10 דקות. המסכה מכילה שילוב של טכנולוגיות בעלות יעילות גבוהה SKINNOVA SC TECHNOLOGY יחד עם ריכוז גבוה של מרכיבים נוגדי גיל, המהווה סימביוזה של שתי טכנולוגיות מהפכניות בעלות אפקט מושלם המהוות בסיס ידידותי להתחדשות התאים. הטכנולוגיה מבססת סביבה אידאלית, המגינה על פוטנציאל אורך חיי החיים להתחדש. הפפטידים המצויים בה מעוררים את תאי ה- Stem cell להמשיך וליצור עור רענן וחדש.
עוד מכילה המסכה :
טיפול במסכה מאיץ ושומר על יכולת העור לחדש את עצמו, לשיפור איכות העור מבפנים. השימוש במסכה מחייה ומרענן ומעניק זוהר מידי לעור, מותר את העור רענן ורך כמשי, מרכך את העור, מחליק קמטוטים וקמטים ומטשטש צלליות בעור מבפנים ומבחוץ. 
אופן השימוש: מרחי את המסכה  בנדיבות ובאופן שווה על הפנים אחרי ניקוי העור. הימנעי מאזור העיניים. המתיני 10 דקות. הסירי בעדינות את שאריות המסכה עם טישו או עם מים פושרים.

מחיר 419  ₪  לכמות של   75  מ"ל להשיג ברשת הסופר פארם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה