יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

איפור חדש מחמיא לעיניים מבית לוריאל פריז....
כך תאמצו "עיניים כחולות" מושלמות - בהתאם
לטרנד הג'ינס הכחול האופנתי והעל זמני.

מאת:רותה דנינו
הטרנד הכחול ממשיך איתנו לתוך הסתיו, כפי שראינו בשבועות האופנה ברחבי העולם. מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מעניק המלצות וטיפים לאיפור עיניים כחול וקריר, כי צבע הג'ינס מתאים לכולם! 
באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה ראשית 
בלוריאל פריז
כמו שג'ינס כחול וקלאסי מתאים לכולם, כך ניתן לשלב את הצבע הכחול באיפור שלנו, בצורה שתחמיא לכל גוון עור ולכל צבע עיניים. כבר ראינו את גווני הכחול והטורקיז נכנסים לטרנד האיפור בקיץ האחרון, והם לא מתכוננים לעזוב בקרוב. כל קשת גווני הכחול, מכהה ועד כחול- ג'ינס ממשיכים איתנו לתוך הסתיו והחורף הקרובים, כפי שנצפה במגזינים, שבועות האופנה ועוד. אם עוד לא ניסיתם לשלב כחול בלוק שלכם, זה הזמן להתחיל! לוריאל פריז מעצבי האיפור מעניק לכם טיפים שימושיים על מנת לאמץ נכון את הטרנד.

כך תתאימו את גוון הצללית לפי צבע העיניים:
1. אם עיניכם חומות, ברכות! כל גווני הכחול יתאימו לכם. תוכלו להתחיל בהנחת צללית בגוון ניוד נייטרלי על כל שטח העפעף. לאחר מכן, הניחו צללית כחולה ומנצנצת קרוב לקו העפעפיים העליון, ממש כמו אייליינר. טשטשו אותה בעדינות מעלה, לכיוון קפל העפעף.  הדגישו את קו הריסים התחתון בעדינות, בעזרת מעט מאותה צללית כחולה. ודאו כי היא מונחת בצמוד לקו הריסים.
2. יש לכם עיניים ירוקות? ותרו על צללית הבסיס הבהירה, והדגישו תחילה את קפל העפעף עם צללית בגוון חום בהיר, בגימור מאט. לאחר מכן, הוסיפו צללית כחולה בעזרת האצבע במרכז העפעף, וטשטשו.  מומלץ לתחום בעדינות את קו הריסים התחתון בעיפרון עיניים חום.
3. עיניכם כחולות כמו הצללית שאתם מחזיקים? שכחו מהסטיגמות, בעולם האיפור הכל מותר! כמובן שכדאי להימנע ממילוי העפעף כולו בצללית כחולה, אך תוכלו בקלות להגדיש את עיניכם הכחולות בעזרת משחק נכון של גוונים. התחילו מהנחת צללית כחולה בצמוד לקו הריסים העליון, כמו שעשו בעלי העיניים החומות. טשטשו עד לקפל העפעף. מעל הצללית, ובצמוד לקו הריסים, עשנו מעט את הלוק בעזרת צללית שחורה. בא לכם להשקיע? שרטטו אייליינר שחור, דק ומדויק מעל הצללית.
טיפים כחולים שמתאימים לכולם מבית לוריאל פריז
1. היישר משבוע האופנה: אם אתם רוצים להתחיל בקטנה, צוותו עיפרון עיניים כחול (לא כהה!) לאייליינר שחור. התחילו עם שרטוט האייליינר שאתם אוהבים, ומעליו "הצמידו" אייליינר נוסף, בצבע הכחול. השתדלו שעוביו לא יעלה על זה השחור.
2. ללוק טבעי יותר עם נקודת צבע, השתמשו בצללית חומה בלבד (צלליות סטיק מושלמות ליצירת הלוק הזה), על מנת ליצור מראה מעושן נייטרלי. לאחר מכן, הוסיפו עיפרון עיניים כחול בתוך קו המים.
3. כאשר אתם יוצרים לוק כחול, תמיד סיימו עם צללית שחורה! הריסים השחורים יעניקו לכם מסגרת לעיניים, ויאזנו את הלוק החדש, גם אם נראה לכם מעט דרמטי.
4.רוצים ליצור לוק באקסטרים? ערבבי מעט משפתון הלחות שלך עם מעט צללית אבקה כחולה. מרחי את התערובת על השפתיים, למראה סתווי וקריר במיוחד! 
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.
צילום מוטי פישביין
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה