יום שבת, 10 בספטמבר 2016

חדש סדרת מוצרים לחובבי הבישול!  

"מטבחי דקל" בשיתוף פעולה עם המעצבת שירי לסר-כץ, הבעלים והמייסדים של אתר
LOOK.CO.IL לשילוב גאדג'טים לחובבי הבישול 
והאפייה באולמי התצוגה של "מטבחי דקל"


מאת:רותה דנינו 

"מטבחי דקל" חברו למעצבת שירי לסר-כץ, הבעלים והמייסדים של אתר LOOK.CO.IL, אתר העיצוב הראשון בישראל. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בו צוות המעצבים של האתר יתרום מהידע שלהם על מנת לשלב בקולקציית המטבחים של "דקל" סדרת מוצרים מדהימים לחובבי הבישול וגאדג'טים למטבח ביניהם: אביזרי מדידה ושקילה של חומרי אפיה, כפות וקופסאות הגשה ייחודיות ועוד הפתעות.


לדברי ורד סלם, מנהלת השיווק של "מטבחי דקל": "'מטבחי דקל' חיים ונושמים את סביבת העבודה במטבח בין אם זה באירוח, בבישול, בחיי היום-יום המשפחתיים וגם באירועים החגיגיים והרומנטיים. מדובר בעשייה של 38 שנים לצד הבנה מעמיקה של צרכי לקוחותינו. אנחנו איתם בכל תהליך מדידות הארונות, המשטחים, התקנת כיורים ותכנון עיצוב המטבח, ואנחנו איתם גם בפתרונות אחסון ואביזרים חכמים למטבח. מתוך כך נוצר שיתוף הפעולה עם אתר LOOK.CO.IL. מצאנו אהבה משותפת ומכנה משותף רחב עוד יותר עם הבעלים שירי לסר-כץ כאשר לפנינו מטרה אחת- נוחות ויעילות בתוך התא המשפחתי הישראלי החם והאוהב, ויתרה מכך- הקהל שלמד עם השנים להעריך עיצוב. מדובר בשינוי תפיסה שיוביל לחוויית אירוח ובישול לצד חווית קנייה אחרות לגמרי עבור הצרכן, המאפשרות חידוד ובחירה נכונה של המטבח שהכי מתאים ללקוח מהקולקצייה של מטבחי דקל".

על אתר LOOK.CO.IL


אתר LOOK.CO.IL, אתר העיצוב הראשון בישראל, מביא לקדמת הבמה מעצבים ישראלים ובינלאומיים שעיצבו פריטי עיצוב מדהימים, מקוריים וחדשניים במחירים שווים לקהל הישראלי.
לאתר "מטבחי דקל": www.hadekel.com

 על חברת מטבחי דקל 
 
חברת מטבחי דקל הוקמה לפני למעלה מ- 35 שנה והיא מן הוותיקות והמובילות בעיצוב וייצור מטבחים בישראל. החברה מציעה מגוון סגנונות עיצוב בהתאמה אישית ומעניקה ללקוח אחריות של 7 שנים. מפעל החברה, הממוקם ביבנה מצויד במיכון חדשני, מחלקת צבע מתקדמת ומערכת בקרת איכות המבטיחים עבודה בדיוק מרבי וגימור מושלם ואיכותי.

צילום: עידן גור. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה