יום שני, 19 בספטמבר 2016

תורמים ארוחת חג לנזקקים וטסים 
למשחק של ערן זהבי בסין
רוצים לטוס למשחק של ערן זהבי בסין? תרמו 50 ש"ח לארוחת חג, ספרו מה הייתם אומרים לזהבי שתפגשו אותו ותוכלו תזכו בחבילתVIP  לסין.

מאת:רותה דנינו
הביקוש העצום לסלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג, הביא את ארגון פתחון-לב לקמפיין יצירתי לעידוד התרומות לחג, בשיתוף קפטן נבחרת ישראל ערן זהבי. לקראת ראש השנה השיק זהבי, את צמידי EZ7, כחלק מפרויקט "שווים" יחד עם פתחון-לב, ב-10 ש"ח בלבד לצמיד, כשכל ההכנסות מועברות לרכישת סלי מזון לנזקקים. כל מי שיתרום 50 ש"ח לארוחת חג לנזקקים, יקבל 5 צמידים ויוכל להיכנס לתחרות בה המנצח זוכה בטיסה זוגית לסין ואירוח במשחק של זהבי. את הפרס לתחרות תרם אתר CHINABUY. ועדה מיוחדת בהשתתפותו של זהבי תבחר את המשפט המקורי ביותר והכותב יזכה בחבילה זוגית הכוללת טיסה, 4 לילות במלון כרטיסי כניסה למשחק של זהבי בסין.
ניתן לתרום ארוחת חג למשפחה נזקקת באתר פתחון-לב, או לרכוש 5 צמידים באתר CHINABUY, סניפי סופר ברקת סניפי רשת ורטהיימר ספורט וסניפי רשת אופיס דיפו.
מלוא הסכום מרכישת הצמידים מיועד לרכישת סלי מזון לחג למשפחות נזקקות.

פתחון-לב צפוי לחלק למעלה מ-13,000 סלי מזון בראש השנה, זאת בנוסף לחלוקת 6,000 סלי מזון קבועים בכל שבוע, עבור משפחות, ניצולי שואה, קשישים, ילדים ותינוקות.

ניסים ציוני מייסד ומנכ"ל ארגון פתחון-לב: "בערב החג אנו מחלקים כמות כפולה של סלי מזון עבור משפחות נזקקות שמופנות אלינו מעובדות סוציאליות ברחבי הארץ, ואנו עושים מאמצים כבירים לספק את הביקוש הגובר. לשמחתנו, ערן זהבי, מתנדב ותיק של הארגון, יחד עם האתר צ'יינה ביי, נענו לתרום חבילה לסין שתוענק לאחד מהתורמים, ולסייע לנו לעזור לאלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ, לחגוג את ראש השנה וחגי תשרי עם שולחן חג מלא".
ניתן להשיג את הצמידים באתר פתחון-לב – http://www.pitchonlev.org.il/. הצמידים ימכרו באתר צ'יינה ביי וברשתות מובילות ברחבי הארץ: סופר ברקת, אופיס דיפו, ורטהיימר ספורט ועוד. 
ערן זהבי והצמידים של פתחון לב_צילום פתחון לב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה