יום שבת, 17 בספטמבר 2016

דייוויד בקהאם וקווין הארט יוצאים למסע דרכים בקמפיין החדש של M&H האייקון דייוויד בקהאם וכוכב הקומדיה הבינ"ל קווין הארט מאחדים שוב כוחות לרגל הקמפיין החדש: Beckham David by selected Essentials Modern .

מאת:רותה דנינו
הקמפיין החדש ממשיך את קו העלילה שהתחיל בפרסומת הראשונה שלהם יחדיו כשהשניים יוצאים למסע דרכים ובו קווין התכונן לגלם את דיוויד בסרט ביוגרפי. בקמפיין החדש, דייוויד וקווין לובשים בגדים זהים מקולקציית סתיו/חורף 2016
בעקבות תכניותיו של קווין לככב ב-“Musical The: Beckham, I .“הפרסומת המלאה תעלה לאתר com.hm ב- 26 בספטמבר. 
"כל כך נהניתי בצילומי הקמפיין הראשון עם קווין ל-M&H ,שהיינו חייבים ליצור לזה המשך. הפעם הקצנו את הסיפור עוד יותר. אני מקווה שכולם יאהבו את הקמפיין - אנחנו בהחלט נהנינו לצלם אותו", אמר דייוויד בקהאם. "היה נפלא לקבל הזדמנות נוספת להראות לעולם את מה שכולם כבר יודעים: שאני ההשראה האמיתית לסטייל של דייוויד בקהאם. הוא מעתיק ממני הכול", אמר קווין הארט. בקמפיין החדש, 


דייוויד וקווין יוצאים למסע דרכים מלוס אנג'לס ללאס וגאס, כביכול כדי לפגוש משקיעים פוטנציאליים למחזמר חדש בווגאס. במהלך הדרך, המחויבות של קווין לתפקידו כדייוויד הולכת ומקצינה. כחלק מהקמפיין, דייוויד וקווין לובשים שני מראות מהקולקציה: מעיל טייסים עם סגירת רוכסן וצווארון פרווה מלאכותית , הנלבש עם חולצת גולף וסוודר עם פסים עבים. 

"המראה של דייוויד וקווין בקמפיין מאוד מתוחכם. Essentials Modern היא קולקציה המעניקה לגברים סטייל אישי נהדר, בכל מקום שבו הם נמצאים. מעיל הטייסים וסוודר הפסים הם פריטי החובה החדשים לגברים בכל רחבי העולם", אומר אנדראס לוונסטם, המעצב הראשי של מחלקת הגברים ב- M&H. 
גם את הקמפיין הנוכחי ביים פרדריק בונד, האחראי לשתי הפרסומות האחרונות של דייוויד בקהאם עבור M&H .הקמפיין צולם מחוץ ללוס אנג'לס בחודש מאי האחרון. דייוויד שיתף באינסטגרם תמונה שלו עם קווין מסט הצילומים בה חשף את הקמפיין החדש שלהם. למכירה תוצע 2016 חורף/לסתיו Modern Essentials selected by David Beckham קולקציית בחנויות M&H במחלקת הגברים החל מה-21 בספטמבר. 
צילום הנס מוריץ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה