יום שבת, 17 בספטמבר 2016



כפר השעשועים משיקה אפליקציה

אפליקציה חדשה וחינמית של "כפר השעשועים" 

תעדכן על הנחות ומבצעים על בסיס מיקום

 ותעניק מגוון הטבות ייחודיות לצרכנים

השקעה של 200 אלף ₪.

מאת:רותה דנינו

כפר השעשועים ממשיכה לפתח את תחום הדיגיטל שלה, ולאחר השקת האתר, משיקה הרשת גם אפליקציה חדשה שתכלול בתוכה את כל המבצעים וההנחות שהרשת מציעה. האפליקציה,  שתהייה זמינה להורדה בחינם גם באנדרואיד וגם באייפון, תכלול בתוכה גם אפשרות להצטרף למועדון לקוחות, קופוני מבצעים, אפשרות לצבירת נקודות ועדכונים בזמן אמת על מבצעים והנחות בסניפים הקרובים לאזור הימצאותו של הצרכן.

באפליקציה ניתן יהיה לצפות במוצרי הרשת השונים, להתעדכן על פרטי הסניפים וליצור אזור אישי מותאם דרכו ניתן יהיה  להתעדכן על מבצעי הרשת בצורה קלה ונוחה ולקבל קופונים ייחודיים – למבצעים, הנחות ומתנות לפי אזור מגורים וגם כלל ארציים. מטרתה של האפליקציה הינה לשפר את חוויית הקנייה של הצרכן להקל עליו ולעדכן אותו בקופונים ומבצעים ייחודים.

כפר השעשועים הינה רשת חנויות צעצועים ומשחקים, מכשירי כתיבה ומוצרי פופ, שנותנת מענה למגוון צרכיה של המשפחה הממוצעת, המתוקצבת בזמן ובכסף. הרשת, שחרתה על דגלה  את ערכי המקצועיות, האמינות והאדיבות, היא הגדולה ביותר בתחומה ומפעילה כ-70 סניפים בפריסה ארצית רחבה, מקריית שמונה ועד אילת.

הילה וקסלר, סמנכ"לית שיווק כפר השעשועים: "לאחר פיתוח ארוך, שכלל מחקר שוק מקיף בתחום ה ux/ui, השקנו את האפליקציה מתוך הבנה כי הזכיינים הם אלו שמכירים הכי טוב את הלקוחות שלהם. האפליקציה מקדמת קופונים בלעדיים לסניפים השונים ומעניקה את האפשרות לצבור נקודות ברמה המקומית. ללקוחות חשוב לקבל מבצעים ושירות לקוחות של הרשת ברמה מקומית ומידית והאפליקציה מאפשרת לנו לעשות את זה". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה