יום שני, 12 בפברואר 2018

רשת H&O נבחרה השנה ע"י צה"ל לספק ציוד למתגייסים וחיילים שקיבלו בסמוך לגיוס לצה"ל. מאת:רותה דנינו

רשת H&O בשיתוף עם מועדון "יותר" מעניקים הנחות מיוחדות לחיילים!!!


30% הנחה על כל מותגי הספורט +
10% במעמד חיוב כרטיס אשראי "יותר"

בכל קניה מעל 300 ₪ מקבלים חם צוואר מתנה!
רשת H&O יוצאת בקמפיין נרחב במהלך חודש פברואר, בשיתוף פעולה עם מועדון "יותר" מועדון ההטבות והצרכנות של חיילי החובה. במסגרת הקמפיין יינתנו מגוון הטבות מיוחדות: כל הרוכשים באמצעות כרטיס האשראי של מועדון "יותר", יקבלו הנחה של 30% על כל מותגי הספורט, ביגוד והנעלה, פלוס 10% הנחה נוספים במעמד חיוב כרטיס האשראי של מועדון "יותר", כמו כן  - כל הקונה מעל 300 ₪ מקבל חם צוואר מתנה!



מועדון "יותר" של קרן לב"י האגודה למען החייל- 'יחד למען החייל', הוא מועדון הצרכנות היחיד לחיילים מלפני הגיוס ועד לאחר השירות. החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום והיא מעניקה הטבות והנחות לחיילים בעשרות רשתות ובמאות בתי עסק מובילים בתחומים השונים: צרכנות, תרבות הפנאי, רווחה ולימודים.


רשת H&O נבחרה השנה ע"י צה"ל לספק ציוד למתגייסים וחיילים שקיבלו בסמוך לגיוס לצה"ל כוכבים ויכולים לממשם בכל אחד מסניפי הרשת בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אילת. הקולקציה למתגייס כוללת מגוון עשיר של פריטי הלבשה תחתונה ביניהם:  תחתונים, תחתוני בוקסר מנדפי זיעה, גופיות, גרבי צבא, חזיות המותאמות לפעילות ספורטיבית, ביגוד טרמי ואף מוצרים נלווים כמו מגבות, תיקי שטח, תיקי רחצה, ערכות צחצוח נעליים, ערכות גילוח ועוד.

רשת H&O מהווה קורת גג אחת למגוון הגדול ביותר בארץ, המרכז עושר רב של ביגוד והנעלה ממותגי הספורט המובילים, ביניהם: אדידס, ריבוק, אנדר ארמור, נייקי , ניו באלנס, סקוני, ריבוק אסיקס, פומה ברוקס, הוקה ועוד.

לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O  : "שיתוף הפעולה עם מועדון "יותר" הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה להעניק לחיילים את חוויית הרכישה איפה ומתי שהוא רוצה, בהתאמה לצרכיו עם המגוון הגדול ביותר בארץ של מותגים ומוצרים ייעודיים איכותיים ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק. אנו מציעים פתרון כולל שנמצא במקום אחד וחוסך אנרגיה, זמן וכסף ועכשיו גם בדרך הקלה ביותר. משה הוסיף כי לרשת מחלקת ספורט מהמובילות בתחום הספורט הנותנת מענה לחיילים עם מגוון רחב של מותגים מוכרים ואהובים".

לדברי אשר אזולאי, מנהל מועדון 'יותר': "אנו פועלים כל העת מול רשתות השותפות למועדון 'יותר' ומרחיבים את השת"פ בהענקת מבצעים מיוחדים על מנת להעניק לחיילים חווית קניה במחירים מיוחדים.  

בנוסף רשת  H&Oמעניקה לחיילים הנחה קבועה של 10% ( במעמד החיוב) לאורך כל השנה על כל מגוון הפרטים שבחנות למשלמים בכרטיס אשראי של 'יותר'


רשתH&O   הינה מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O), קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh) ומדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 400,000 חברים וכ-170,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון Cal-H&O  . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה