יום רביעי, 21 בפברואר 2018

קולקציית משקפי שמש חדשה - חוויית קניה מטריפה ל עונת אביב קיץ 2018 ברשת אירוקה. מאת:רותה דנינו


רשת ERROCA מציעה:
קולקציית משקפי שמש חדשה
של מותג המשקפיים המוביל בעולם  רייבאן Ray-Ban – לקיץ  2018
רשת אירוקה – הבית של המותגים והרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה קולקציית משקפי שמש חדשה של מותג המשקפיים המוביל בעולם   רייבאן לקיץ 2018.

מדובר בקולקציה עשירה בקו שמטרתו להחזיר לקדמת הבמה את הדגמים האייקונים של כל הזמנים, הדגמים הם בעיצוב קלאסי על זמני עם חידושים לדגמים הקלאסיים.
בנוסף לרטרו המודרני רייבן משיקים דגם חדש שנקרא קולונל ששואב את השראתו מדגם הג'נרל, הדגם האייקוני החדש הזה מגדיר מחדש את החוקים דרך הצורה הריבועית הגדולה שלו, החזית הכפולה וגשר האף הכפול.
מדובר בקולקציה עשירה ואופנתית, 

בין הפריטים שבקולקציה ניתן למצוא את

הטרנד הבולט ביותר לקיץ 2018:  מסגרות מתכת בסגנון טייסים בצבעי זהב ומתכת, בסגנון רטרו עדכני. 
רייבאן הינו מותג המשקפיים הגדול בעולם הקיים 75 שנה, אשר במהלך כל עשורי קיומו, עיצב את התרבות הפופולרית. כמותג שמעולם לא היה רק טרנד חולף, משקפי Ray-Ban מתייגים את המרכיבים אותם כאנשים בעלי טעם ויכולת הבחנה. כעת, 75 שנים אחרי
שהזוגות הראשונים של משקפי הטייסים Ray-Ban Aviator סייעו לטייסים אמריקאים להגיע לשיאים חדשים, משקפי Ray-Ban הם עדיין קלאסיקה אל-זמנית.
לכל אורך שבעה וחצי העשורים של קיומה, קידמו Ray-Ban את פריצת הגבולות במוזיקה ובאמנויות, את עלייתה והתחזקותה של תרבות הזהר והסלבריטאות ואת התפתחות כוחם של כוכבי רוק וקולנוע להשפיע על האופנה. החל בג'יימס דין ואודרי הפבורן ועד למייקל ג'קסון, אין ספק שהמותג  Ray-Banהוכיח עצמו כהכרחי עבור אייקונים של תרבות, אשר אינם רוצים להיחשף - אבל בהחלט מעוניינים לקבל את מלוא תשומת הלב. Ray-Ban הותירו רושם בל יימחה על ההיסטוריה והתרבות.

מחיר קולקציית משקפי רייבאן ברשת אירוקה :
החל מ 399 ₪ עד 900  ש"ח 
להשיג ברשת אירוקה

@

errocafashionבפייסבוק- 
צלם גורן ליבונצ'יץ' 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה