יום שני, 19 בפברואר 2018

ריכזנו את מיטב המומחים האופנתיים וקיבלנו מהם מספר טיפים ועצות לתחפושות פשוטות ומצוינות מהארון הבייתי! מאת:רותה דנינו

תחפושות מהארון הפרטי!!!!!!


"חג פורים, חג פורים חג גדול לילדים"? ומה איתנו המבוגרים? חג פורים הוא אולי החג הכיפי בשנה בו באמצעות תחפושות שונות ומשונות אנו מאפשרים לכל היצרים הפנימיים, הפנטזיות והחלומות לקבל ביטוי חיצוני, לצאת החוצה ולהראות. יש שמתכוננות חודשים מראש ונעזרות בסקיצות מדוקדקות ומרשימות ויש כאלו שזורמות עם מספר אביזרים סימליים בכדי להיכנס לאווירה וליהנות. בעוד שפורים הוא לא רק חג של הנאה, אלא גם הוצאת כספית רבה, הרי שיש דרכים להתגבר על התופעה וליצור תחפושות לא פחות יפות ומקוריות מפריטים שלכל אחת מאיתנו יש בארון! ריכזנו את מיטב המומחים האופנתיים וקיבלנו מהם מספר טיפים ועצות לתחפושות פשוטות ומצוינות מהארון הבייתי!


מתחילים בארון!
התהליך המוכר של מציאת תחפושת מתחיל בדרך כלל בשלב הרעיון, אנו חושבים על נושא מסוים, מגלגלים את הרעיון בראשנו ולאחר מכן מתחילים לשוטט באינטרנט ובחנויות השונות בכדי ליישמו. לדברי מיטל שני, סטייליסטית, מעצבת ומבעלי רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז, "אם החלטנו שהשנה לא נוציא כסף רב על תחפושות, אלא נשתמש דווקא בפריטים שברשותנו, ההמלצה שלי היא להתחיל דווקא מהתבוננות בארון הבגדים הפרטי, סקירת הפריטים שכבר נמצאים ברשותנו וחשיבה על כיצד נוכל להשתמש בהם. למי מאיתנו אין חולצה או מכנס בדוגמת קומופלאז' צבאי? תוסיפו להם מגפי עור שחורים מעל גובה קרסול והרי לנו חיילת מדוגמת! מי שיש ברשותה חולצה משובצת, ג'ינס קרוע ומגפי בוקרים חומים יכולה להיות בוקרת. טוניקה לבנה, סנדלים וקשת או סיכת עלים יהפכו אותנו בין רגע לאלה יווניה!".

הסטייליסטית ובעלת ירידי האופנה SHEEK ME לימור כץ מוסיפה כי "גם אם לא כל הפריטים נמצאים בארוננו אין סיבה לדאגה, אפשר לשוטט בין החנויות ולעשות השלמות נחוצות, אך רצוי לעשות זאת בחוכמה. במקום להוציא כסף רב על אביזרים ותלבושות שיתאימו לתחפושת ונלבש רק יום אחד בשנה ולאחר מכן יזרקו לפח, אפשר לחשוב בצורה יותר פרקטית ולבחור בפריטים שישמשו אותנו גם בפורים וגם בימים שאחריו".



הזמן להוציא את האקססוריז!
לאחר שסיימנו עם ארון הבגדים, ניתן ואף רצוי לעבור למגירת האקססוריז. לדברי להב אור ים, מנהלת שיווק ופרסום ברשת חנויות האופנה SELECT, "בחיי היומיום אנו משתמשים באקססוריז שונים בכדי להוסיף קריצה של צבע ולהחיות את הבגדים. למי מאיתנו אין כאלו מוגזמים וצבעוניים שיכולים, כשנענדים ולבושים בהגזמה, להוות תחפושת פורים? זה הזמן להוציא את נעלי הבית בדוגמת חיות, את מחממי האוזניים המצחיקים, צעיפים צבעוניים ושאר פריטים שבדרך כלל נלבשים בנפרד ולחברם ביחד לכדי תחפושת מצחיקה!"

יען נוה, מעצבת ראשים ובעלים בסטודיו התכשיטים בעבודת יד עדיים מכל הלב מוסיפה כי "גם תכשיטים צבעוניים יכולים ליצור את אותו האפקט ולהוסיף צבעוניות למראה. ניתן להעמיס תכשיטים בשילובי צבעים שונים ומשונים או לבחור באחד דומיננטי וצבעוני". אפילו לתכשיטי יוקרה יש מקום בפורים. לדברי דניאל בלום, מנהל האופרציה בישראל של המותג BLOOM תכשיטי יוקרה, "מי שמוזמנת לקוקטייל חגיגי או מסיבה פרטית יכולה להתחפש למרלין מונרו או דמות אייקונית אחרת ובהחלט לשלב בתחפושת גם תכשיטי יהלומים יוקרתיים, רק להיזהר לא לאבד את הראש ולהשתולל יותר מידי בריקודים!"

מתפרעים עם השיער!
לילי פסקינו, מומחית שיער ומבעלי דורון פסקינו פתרונות שיער, מדגישה כי גם לשיער יש חלק חשוב בתחפושת פורים וזהו בדיוק הזמן המתאים לצאת מהמשבצת ולנסות דברים חדשים ונועזים. "מי שרגילה להיות עם שיער חלק יכולה לסלסל ולהיפך, מי שכבר שנים מסתובבת עם אותו הצבע או גוונים, יכולה לרענן בכאלו חדשים ומי שלה שיער קצר באופן יחסי וחלמה להאריכו בין לילה תוכל להשתמש בתוספות, זמניות או קבועות ואף לבחון את תגובת הסביבה, שכן בפורים אין ביקורת והכל מותר! אם תרצה תוכל להשאיר את השינוי ולהתחדש גם בימים שלאחריו! מי שבכל זאת פוחדת משינויים, תוכל גם לעטות על עצמה פאה מצחיקה וצבעונית בעשרות שקלים בודדים".

משתגעים עם האיפור!


"גם מבחינת האיפור אפשר לצאת מהקופסה", אומר אומן האיפור יוסי ביטון ובעלים של שבעה סניפים ברחבי הארץ, "אבל עדיין, מומלץ לשמור על סטייל. לא כל צבע על הפנים יחמיא לך, ולעתים שימוש בחומרי גלם לא איכותיים עלולים לגרום לך נזקים. קודם כל, מבחינה בריאותית – איפור זול עלול לגרום לפצעונים, וחבל. אבל הנזק יכול להיות גם מבחינת יופי: איפור לא איכותי עלול לנזול לך מהפנים בזמן המסיבה – בטח כאשר מדובר בציורי מים שנראים טוב בבית אבל נמחקים ומיטשטשים כשמזיעים קצת. במקרים אחרים האיפור עלול להיסדק ולאבד מיופיו, או כל מי שינשק אתכם עלול להישאר עם כתמים על פניו מהאיפור שלכם. חבל. אפשר להשתגע בסטייל: הוסיפו למראה הערב הדבקה של נצנצים או אבנים על הלחיים; הוסיפו ריסי פנטזיה מוגזמות באורכים שונים, עם אבנים, נוצות או בסגנון נמרי; ולכו על שפתיים מבריקות. בחג הזה, ככל שתהיי מבריקה יותר, כך תבלטי יותר".
צילום יח"צ אושרי תורתי ודימטרי גרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה