יום שישי, 16 בפברואר 2018

יקב "קלדירולה" יגיע ל"ביר גארדן" בדיזנגוף תל-אביב ובמתחם G בכפר-סבא עם קו היינות האיכותי שלו שנקרא "לה קצ'יאטורה", לשבוע היין. מאת:רותה דנינו



יין ישמח לבב  אנוש.
 קבוצת הביר גארדן המקורי תחגוג את שבוע היין בשבוע הבא עם יקב קלדירולה האיטלקי

 
מארחת 

את יקב "קלדירולה"


האיטלקי לשבוע שלם, 
לרגל יום היין הבינלאומי
לקראת יום היין הבינלאומי שיתקיים ביום ראשון הקרוב (18 בפברואר), קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי בכיכר דיזנגוף בתל-אביב ובמתחם G בכפר-סבא תארח בימים ראשון-חמישי (18-22 בפברואר) את יקב "קלדירולה" המוערך מאיטליה, בעל מסורת יין ענפה משנת 1897.

יקב "קלדירולה" יגיע ל"ביר גארדן" בדיזנגוף תל-אביב ובמתחם G בכפר-סבא עם קו היינות האיכותי שלו שנקרא "לה קצ'יאטורה", ויציע יינות אדומים (בבקבוקים או בכוסות) במחירים אטרקטיביים כדוגמת קברנה וקיאנטי, לצד יינות לבנים ומבעבעים (בבקבוקים או בכוסות) במחירים אטרקטיביים כדוגמת שרדונה, פינו גירג'ו ולמברוסקו.

כוסות יין של יקב "קלדירולה" יוצעו במחירים שווים לכל כיס: 24-28 ש"ח
בקבוקי היין של יקב "קלדירולה" יוצעו במחירים אטרקטיביים גם הם: 98-106 ש"ח


בנוסף ליינות היקב, יוצעו בשבוע היין יינות אירופאיים נוספים במחירים נגישים.

שבוע היין ב"ביר גארדן" המקורי

תל אביב - הרב ריינס 2, כיכר דיזנגוף, ת"א (054-527-4512)
כפר סבא - ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא (099-539-631)

אודות הביר גארדן המקורי


הביר גארדן המקורי נוסד בשנת 2013 והיה לבר הראשון בארץ שהוקם על טהרת הברים הלאומיים של גרמניה בכלל ובוואריה בפרט, המאופיינים בשולחנות צרים, ארוכים ונמוכים; ספסלים שיתופיים; הרבה עץ ותאורה מעט גבוהה מהמוכר בברים. המקום מציע תפריט אוכל ואלכוהול עשיר, שחלקו מתחלף בכל חצי שני, ומציג שילוב נהדר של אווירת בר כיפית, תוך התאמות של תנאי תאורה וסאונד נוחים יותר למפגש עם חברים. מדצמבר 2017, החל המותג בפעילותו כרשת עם פתיחת הסניף החדש בכפר סבא.

צילום- caldirola סטודיו 
צילום אנטולי מיכאלו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה