יום שלישי, 6 בפברואר 2018

"שבוע הגלישה הבטוחה". 4 סרטים שיכולים לתת לכם סימן לזהות בריונות רשת מוקדש כולו לסכנות שאורבות לילדנו באינטרנט. מאת:רותה דנינו


4 סרטים מומלצים לקראת שבוע 
הגלישה הבטוחה בישראל!!!!

ב- 4-9 לפברואר מתקיים בישראל, כמו גם ברחבי אירופה, יום האינטרנט הבטוח (Safer Internet Day) או בשמו בישראל "שבוע הגלישה הבטוחה". בשבוע  זה שמוקדש כולו לסכנות שאורבות לילדנו באינטרנט נדונים נושאים כבדי משקל של שימוש בצ'טים, סכנות הוירוסים, פרופילים מזויפים, נושא פרטיות באינטרנט, אבטחת מידע וגם נושא של שיימינג ובריונות ברשת וברשתות חברתיות.

בריונות רשת שכזו יכולה לתפוס את ילדנו כמעט בכל מקום. לא רק בבית הספר אלא דווקא כשהילדים נמצאים רחוקים אחד מהשני, ספונים על המחשבים שלהם או מכשירי הטלפון ונהנים מהיכולת להישאר אנונימיים מבלי להיחשף. מטרתו של שבוע מודעות זה הוא לעודד את התלמידים לגלות מעורבות ואמפטיה כלפי חבריהם, לתת סימנים להורים לזיהוי התופעה אצל ילדיהם ולחנך לנורמות התנהגות ראויות.

בנטפליקס אספנו עבורכם סדרות וסרטים שיכולים לתת לכם סימן לזהות בריונות רשת שכזו ושאפשר לצפות יחד עם הילדים כמובן בהתאם לגיל שלהם.

ילדה כמוה- לגילאי 16 ומעלה.

סרט תיעודי זה מציג את חייה של ג'סיקה. תלמידת תיכון שסובלת מבריונות ומנסה להתאבד. מצלמה נסתרת וסרט תיעוד שמצולם בבית הספר עוזרים לה לחשוף את התלמידה שהתעללה בה וחושפת את סודותיה.

טריילר: 


13 סיבות מדוע- לגילאי 16 ומעלה

סדרה מרתקת זו סובבת סביב קליי, שמנסה לברר ב -13 פרקים מדוע חנה, חברתו לכיתה התאבדה בעזרת סדרת קלטות אשר מנסות לפזר את הערפל.

טריילר: 


אודרי ודייזי- לגילאי 16 ומעלה

סרט תיעוד מרגש ונוקב על שתי נערות שהותקפו מינית על ידי שני נערים שהחשיבו כחבריהן, עברו השפלה ברשת ועל ידי הקהילה שלהן שלא לקחה ברצינות את טענותיהן.


טריילר: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה