יום שבת, 24 בפברואר 2018

בואו ליהנות מפעילויות וסדנאות להורים וילדים בחג פורים עם גיבורי על בעופר קניון הגדול בפתח תקוה. מאת:רותה דנינו

פורים "גיבורי על" SUPER HEROESׂׂׂ
 בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה!!!


פורים "גיבורי על" יתקיים בקניון הגדול בפתח תקוה
בימים רביעי וחמישי, 28.2 ו – 1.3 בשעות 11:00-19:00

הפעילות ללא תשלום

פורים גיבורי על (SUPER HEROESׂׂׂ) יערך בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה בימים רביעי וחמישי, ה- 28.2 ו – 1.3 בשעות 11:00-19:00 רצוף.

גיבור –על הוא דמות בדיונית, לרוב בעל יכולות על אנושיות בהן הוא עושה שימוש לטובת הכלל. גיבורי העל  האהובים  תמיד נראים שריריים וחסונים וזה לא פשוט לשמור עליהם בכושר בתור ציירים!

פורים גיבורי על כולל בין היתר: סדנת קומיקס – בסדנת הקומיקס יתארחו ציירי הקומיקס עומר שיר וטל עידו "במתחם גיבורי על" בו תתקיים סדנאת הכרות ראשונית עם עולם הקומיקס וקריקטורה של דמויות מצוירות, גיבורי על עם עולם הקומיקס  פנטזיה, מדע בדיוני, הומור וסופר גיבורים ושילוב בין עולם המציאות והדמיון. בסדנת הקומיקס ישולבו ציור וסיפור ליצירה אחת, קהל המשתתפים יעבור עם הדמויות הרפתקאות וחוויות מרגשות, מצחיקות ודרמטיות כאשר קהל הילדים הוא אמן צייר.

כמו כן יוצב מתחם גיבורי על  - שימותג בהשראת "גיבורי על",  סדנאות יצירה בסגנון גיבורי על . במקום תהיה מאפרת לילדים בעמדת איפור פנים וציורי גוף, עמדת צילום , מתחם קעקועים, ועוד שלל הפתעות לילדים.  בנוסף,  עמדת צילום מעוצבת שתעמוד לרשות לקוחות הקניון , המצטלמים יוכלו לקבל במתנה  את התמונה על מעמד עץ (את המתנה מקבלים בסניף פוטו פרג' בכפוף להצגת קוד קופון מאתר ההטבות מיי עופר).


הפעילות תתקיים ברחבת הגלובוס מקס, 

קומה אמצעית - הכניסה ללא תשלום.

צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה