יום חמישי, 1 ביוני 2017

העונה החדשה של בית הקלפים House of Cards עלתה לשידור אתמול ו- LG זכתה בפרס על קמפיין ויראלי שיצרה: בנית בית קלפים ענק על מכונת כביסה עובדת מאת רותה דנינו



כמה זמן נדרש בכדי לבנות מגדל קלפים בגובה 
של כ-3 מטר על מכונת כביסה פעילה?

קמפיין ויראלי של LG בחן את הנושא וזכה בפרס
 ה- AME בתחום המיתוג!
חברת LG זכתה בפרס ה- AME (Advertising & Marketing Effectiveness) בתחום המיתוג, בזכות קמפיין ויראלי שיצרה, ובו אמן הקלפים בריאן ברג בונה מגדל קלפים בגובה של 3.3 מטרים על גבי מכונת הכביסה של החברה בזמן שהיא פועלת בקצב של 1000 סל"ד. לאמן האמריקאי שזכה בשיא גינס בזכות מגדל הקלפים, לקח 12 שעות בכדי לבנות את המגדל כולו שהכיל 48 קומות.


מרגע שהקמפיין הוויראלי של LG עלה
הוא זכה לכ-1000 מיליון צפויות בפרק זמן קצר. 
המטרה של הסרטון הייתה להציג בצורה יצירתית את 
מערכת ה- Centum החדשה של LG הממקסמת
 את אמינות 
מכונת הכביסה ויעילותה האנרגטית בשילוב רטט
 ורעש מינימלי.

"יצירתיות היא הכלי היעיל ביותר שלנו עבור השגת 
המסר של המכשירים הביתיים של LG בפני קהלי היעד", 
אמר האן צ'אנג-הי, סגן נשיא לשיווק בחברת
LG Home Appliance & Air Solution Company. 
"אנו מוערכים מאוד כאשר מובילי התעשייה מוקירים 
את העבודה שאנו עושים."




הסרטון: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה