יום ראשון, 25 ביוני 2017

קייטרינג בוטיק משפחתי המבשל מגוון מאכלים דרוזיים אותנטיים וייחודיים, מבית החברה – אום ח'ליפה נזימה, מאת:רותה דנינו


פיתה עם לבנה? הצחקתם אותנו...
אום ח'ליפה, הנחשבת לאייקון תרבותי בעדה הדרוזית, 
וכדוגמה מרגשת לדו קיום, היא חוויה דרוזית אותנטית של 
טעמים, ריחות ומרקמים הפועלים על כל החושים, עליה 
מנצחת אם המשפחה והלב הפועם של החברה – אום ח'ליפה 
נזימה, אשר מתכוניה הייחודיים נלמדים ומאומצים על ידי 
מיטב השפים המובילים.

עצמו את עיניכם ודמיינו את ניחוחות הבשר על האש, 
את טעמי הממולאים, גבינות העזים, את מאפי הבצק הפריכים, 
ואת הקינוחים המתוקים, המשתלבים נפלא עם תה צמחים 
או כוס קפה שחור, חזק ומריר.

בזכות אום ח'ליפה כבר לא צריך לדמיין...
 

אום ח'ליפה הוא קייטרינג בוטיק משפחתי המבשל מגוון 
מאכלים דרוזיים אותנטיים וייחודיים, המשלבים את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בתוך מגוון מנות צבעוניות וססגוניות, הממלאות את הבטן, מחממות את הלב ומעלות חיוך על הפנים. בשנים האחרונות, לאחר שהפך הקייטרינג המשפחתי לאחד מהאייקונים התרבותיים של העדה הדרוזית, לאחד מסמליה של דאליית אל כרמל, ובעיקר כדוגמה מרגשת לדו קיום יהודי-ערבי,  פוקדים את דלתותיו ללא הפסק השפים המובילים, הסלבריטאים, האח"מים והבכירים מכל קצות החברה והקשת הפוליטית – אהרון ידלין (שר החינוך לשעבר), חיים גורי (שחגג במקום יומולדת 90), משה קראדי (מפכ"ל המשטרה לשעבר שהגיע עם כל צמרת המשטרה), ח"כ מירב מיכאלי, אברהם בורג, בר רפאלי, ועוד רבים וטובים השומרים למקום אמונים לאורך שנים. כשהשף מאיר אדוני התארח במקום וטעם את עלי הגפן המיתולוגים, הוא ביקש מיד לשלבם במסעדות שלו תחת הכותרת 'עלי הגפן של אום ח'ליפה', וכשגיל חובב בא לבקר, זה מה שהיה לו לספר: "היה יותר מנפלא. היה מרומם נפש. היה בישול כמו שבישול צריך להיות, ומפגש כמו שמפגש צריך להיות: עם אנשים טובים, יפים מבחוץ ומבפנים, נעימים, מכניסי אורחים, כאלה שאתה נושא עיניים אליהם ולומד מהם. וכשאני אומר “לומד” אני לא מתכוון רק למתכונים, כמובן. 
אתה לומד איך צריך להיות. איך צריך לחנך. אין צריך להתנהג... 
הם מגיעים לכל מקום ומבשלים דברים נפלאים בתכלית. זכרו: 
זה ממש, אבל ממש לא מולקולרי. זה 100% דרוזי.
 וזה כדאי, כדאי, כדאי".      

היופי והקסם מצויים בכל אחת ממנות הבית של אום ח'ליפה המוגשות בלבביות ובאדיבות, כיאה לתרבות האירוח הדרוזית הייחודית. אום ח'ליפה היא חוויה דרוזית אותנטית של טעמים, ריחות ומרקמים הפועלים על כל החושים, ומשתלבים בהרמוניה נפלאה בכל טעימה וטעימה. עושר קולינרי באווירה מסורתית וביתית, עם טעם של עוד. כל המנות מוכנות בעבודת יד קפדנית, בתשומת לב מרבית ומבושלות במטבח ביתי, כאשר על הכול מנצחת אם המשפחה והלב הפועם של העסק – אום ח'ליפה (נזימה), אשר שמם של מתכוניה הייחודיים יצא למרחוק הרבה מעבר לגבולות דאליית אל כרמל. 

 שירותי הקייטרינג של משפחת אום חליפה מספקים מגוון
 אפשרויות כמעט אינסופי, לאירוח מדויק ומלא קסם, הכולל 
שפע ועושר של טעמים וריחות, המתמזגים בתוך שלל המנות הייחודיות. אום ח'ליפה מספקת חוויה קולינרית עשירה, יחד עם תפעול מלא של האירוע מבחינת שולחנות, ישיבה, כלים והגשה. באום ח'ליפה, אינטימיות משפחתית היא שם המשחק, 
וכך הסעודות מותאמות לצרכי הלקוח בכל פרט ופרט, 
ליצירת אווירה חמימה, ביתית, ומותאמת אישית.

קצת על האוכל הדרוזי.

עבור הישראלי הממוצע האוכל הדרוזי מתמצה בפיתה עם 
לבנה בטאבון, או במקרה הטוב בפלטת סלטים, חומוס, לבנה ושיפודים. אך למעשה המטבח הדרוזי, אחד המטבחים העשירים והאיכותיים בעולם, מציע הרבה מעבר. לאוכל הדרוזי המסורתי תפקיד מרכזי כסמל תרבותי ייחודי, המשקף את ערכי החברה הדרוזית: נדיבות, שכנות טובה והכנסת אורחים. האוכל הדרוזי מבוסס על 'אימא אדמה' וכולל ירקות טריים, בשר טרי, עדשים 
מזינים ושלל חומרי גלם אחרים, המגיעים לרמת דיוק ולעושר של טעמים בזכות ההקפדה על חומרי הגלם, התיבול הייחודי וצורת ההכנה: חומרי הגלם במטבח הדרוזי הם טריים בלבד ושומרים על רעננות ועסיסיות. התיבול הדרוזי עושה שימוש בתבלינים מסורתיים, כמו גם בעשבי תבלין רעננים, ומשיג את הארומה והטעם הייחודיים באמצעות שילוב מדויק בין מגוון סוגי התבלינים. אוכל דרוזי הוא חגיגה של טעמים וריחות, וסוד הקסם טמון בשילובים שבין חומרי הגלם, להשגת טקסטורות, ניחוחות וטעמים מיוחדים. האוכל הדרוזי ידוע בטעמים העזים והעדינים גם יחד, וכן באופן האירוח המסורתי, האדיב והמלא האהבה. המטבח הדרוזי ידוע במנות הבשרים הנימוחות והערבות לחיך, המביאות את מאכלי בשר הכבש והטלה לרמת אמנות של ממש ברמת הביצוע וההגשה. הידע והמיומנות הדרושים בטיפול בבשר על גווניו ניכרים היטב, ונשענים על טכניקת בישול מדויקת ואיכותית, המועברת מאם לבת מזה דורות.  

לפרטים נוספים והזמנות : 054-4839312

בקרו אותנו באתר : 

או בפייסבוק : 
צילום יחצ







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה