יום ראשון, 18 ביוני 2017

מרכז הקניות הענק של קניני עופר, רובו ככולו, לאופנה צעירה, עדכנית וטרנדית מארח את כוכב העל סטפן להופעות הקיץ! מאת:רותה דנינו

סטפן כוכב העל הבא משיק את ליין
הופעות הקיץ שלו בקניוני עופר!

מאת:רותה דנינו
קניוני עופר מביאים את הדבר הבא, החם והלוהט בסצנת המוסיקה 
והריקוד לבני נוער ולצעירים, לקיץ 2017 – הרקדן והזמר אמן ההיפ הופ סטפן.
סטפן לגר כבש את המדינה עם הלהיט Step Fun, ומאז מיליוני מעריצים מהארץ ומכל העולם רוקדים לשיריו ומנסים לעמוד באתגר שהוא מציב בפניהם, יוצא במופע סוחף בליווי רקדני ברייקדאנס, היפ הופ ואקרובטים.
סטפן לגר (19) נחשב להבטחה הגדולה ביותר של קיץ 2017 והוכתר כדבר הבא בתחומו. הפריצה של סטפן כאמן עצמאי אירעה עם אתגר הריקוד שצולם בחולות ראשל"צ והועלה ליו טיוב. בקליפ רואים אותו  עם שתי רקדניות נוספות, כשהם מבצעים כוריאוגרפיית היפ הופ מורכבת ומעודדים את הגולשים ללמוד את הצעדים ולצלם את עצמם כשהם רוקדים לפי התנועות, ומשתדלים לא ליפול תוך כדי.  קליפ זה זכה בלמעלה מ-5 מיליון צפיות.

לאחרונה הוציא סטפן שיר בביצועו "They Know", אשר צולם לאחרונה באטלנטה וניו יורק ולוקחים בו חלק Ayo & Teo המבצעים של הלהיט העולמי "רולקס". השיר זכה מרגע עלייתו ליו טיוב לאינספור השמעות וצפיות ובזכותו צפוי לסטפן קיץ
עסוק, חם ולוהט. 

מצויד בלוק הנכון של כוכב היפ הופ בינלאומי ועם הופעה מדליקה ועכשווית מתכוון סטפן לממש את ההבטחה ולכבוש את הבמות בישראל. את סיבוב ההופעות הראשון שלו  הוא יעשה בקניוני עופר ברחבי הארץ:

5.7 - יום רביעי  קניון עופר לב חדרה
6.7 – יום חמישי – עופר הקריון
11.7 – יום שלישי – קניון עופר רחובות
13.7 – יום חמישי – עופר גרנד קניון באר שבע.
20.7 – יום חמישי – עופר הקניון הגדול פתח תקווה 

הכניסה חופשית לקהל הרחב.


לינק לקליפ "They Know" של סטפן:

צלם: ליאור קסון לטיה טים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה