יום רביעי, 28 ביוני 2017

כולנו אוהבים אבטיח הכי שיקי בקיץ הקרוב- "פומה" - אבטיח מיני אישי, ללא גרעינים ועד 2.5 ק"ג! מאת:רותה דנינו


לאחר ההצלחה הגדולה

חברת "הזרע" גאה להציג פריצת
דרך בקטגורית האבטיחים:

"פומה" - אבטיח מיני אישי ללא

גרעינים עד 2.5 ק"ג!

חברת "הזרע", הנמנית בין החברות המובילות בעולם בטיפוח, ייצור ושיווק זרעי ירקות וגידולי שדה, הביאה כל הדרך אל ישראל מהפכה שלמה בעולם האבטיחים, כאשר היא מציגה בפנינו את "פומה" – אבטיח מיני אישי בצבע אדום עז ללא גרעינים.

"פומה" נחל הצלחה רבה מעבר לים ויושק בישראל בעונה הקרובה. מדובר באבטיח אישי עם טעם ואיכות יוצאי דופן אשר פותח בישראל על ידי ערן יוסוב, מטפח בחברת "הזרע". ''פומה'' מתאים 
במיוחד לצרכן הישראלי של שנות האלפיים המחפש פתרונות נוחות מבחינת קניה ואחסון מחד, 
וצריכה בריאותית ואיכותית מאידך.

''פומה'' מאופיין בצורתו העגולה, צבעו אדום עז, בריקס גבוה המקנה לפרי מתיקות יוצאת דופן, 
מירקם קראנצ'י, קליפת טייגר, ומגיע במשקל של עד 2.5 ק"ג בלבד! גודלו מהווה פתרון אידיאלי 
לאחסון במקרר, קל לנשיאה מהחנות לבית הצרכן, לים ולטיול. משקלו הקל הופך אותו גם לידידותי לסביבה, כאשר נחסכים פלחי פירות אשר בסופו של דבר מוצאים את עצמם נשלחים לפחי האשפה. אורך חיי המדף של אבטיח מהזן "פומה" הינו ארוך במיוחד, ועומד על כשישה שבועות בקירור, 
אולם גם בטמפרטורת החדר יישמר שבועות ארוכים באיכות גבוהה.

הזן "פומה" משווק כבר בהצלחה מרובה בארה"ב, כאשר קטגורית האבטיחים האישיים מהווה 
כשליש מצריכת האבטיחים במדינה, ומדינות נוספות בשוק האירופאי כבר החלו להביע עניין משמעותי בזן זה עבור מספר רב של רשתות שיווק מובילות. הצלחה זו היא תוצאה של תכונותיו ויתרונותיו יוצאות הדופן של ''פומה'' המיטיבות עם המגדלים, המשווקים וכמובן גם עם הצרכן הסופי. 
לדברי איציק עזרא, מנהל שוק ישראל
 בחברת ''הזרע'': 

''אבטיח ''פומה'' נהנה מפופולאריות 
גבוהה בשוק העולמי, נחשב לאבטיח האישי הטוב בעולם ואנו צופים רמות ביקוש גבוהות לזן בישראל. אבטיח אישי הוא חלק ממגמה עולמית ולמעלה משליש מהאבטיחים הנמכרים בארה''ב הם אבטיחים אישיים". עוד מוסיף עזרא, כי ''עונת גידול האבטיחים היא ממרץ ועד דצמבר, אך הזרע פועלת במטרה שזמינות האבטיח האישי תהיה ברוב חודשי שנה''.


על חברת ''הזרע'': 
''הזרע'' נמנית על החברות המובילות בעולם בטיפוח, ייצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות באמצעות מחקר ופיתוח מתקדמים, מספקת החברה למגדלים וצרכנים ברחבי העולם פתרונות ייחודיים וחדשניים ופותחת בפניהם אפשרויות חדשות של צמיחה ושגשוג. בהתאם לדרישות הצרכנים, "הזרע" מפתחת מוצרים בעלי טעם ומראה משופרים, שהינם בריאים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים. עם זאת, החברה קשובה לצרכי המגדלים ועוסקת בפיתוח זנים הצורכים פחות מים, מניבים יבול רב יותר, עמידים בפני מחלות וידידותיים יותר לסביבה. זרעי מכלוא אלה ביססו את מעמדה של "הזרע" כמותג עולמי מוביל. ''הזרע'' מהווה חלק מקבוצת "לימגרין", תאגיד חקלאי בינלאומי שבסיסו בצרפת. כקואופרטיב חקלאי, קבוצת "לימגרין" מבינה ומכירה את צרכי הלקוחות וכיום הינה חברת הזרעים הרביעית בגודלה בעולם והשנייה בגודלה בתחום זרעי הירקות. "לימגרין", עם מחזור מכירות הנאמד בכ-2 מיליארד יורו, מתמחה בזרעי ירקות, גידולי שדה ובמוצרי דגנים ומאפה.
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה