יום ראשון, 18 ביוני 2017

pupa gloss לקיץ 2017 ממשיך להוביל טרנד חזק בתחום הגלוס. מאת:רותה דנינו


כך תשיגי מראה מושלם לקיץ 2017PUPA 

PUPA מותג הקוסמטיקה האיטלקי ממשיך לחדש ולהביא אלינו ממתקים חדשים וצבעוניים בתחום האיפור, עם השקת קולקציית גלוסים חדשה
מאת:רותה דנינו
Miss pupa gloss
Ultra-Shine Gloss - Instant Volume Effect
אפקט נפח מיידי, עמיד, אפקט מלא ברק.

חברת האיפור האיטלקית פופה PUPA  ממשיכה לחדש ולרענן את קולקציית מוצרי האיפור עם מוצרים ופיתוחים חדשים, כמו ממתקים צבעוניים ויפהפיים, ומשיקה בימים אלה סדרת ליפ גלוס חדשה miss pupa gloss עם אפקט מבריק במיוחד, עמידות גבוהה ואפקט נפח מידי.

הגלוסים החדשים של פופה MISS PUPA GLOSS מכילים נוסחה חדשנית המועשרת במרכיבים מעניקי מבריק וג'ל המכיל סיליקונים  לאפקט שפתיים מבריקות ומלאות. חומצה היאלורונית מעניקה אפקט תלת מימד 3-D, לקבלת שפתיים חלקות ונפח מידי. תמצית מנגו מרככת את השפתיים, מעניקה להן לחות, רכות ונינוחות.
הנוסחה הייחודית והחדשנית של פופה, מעניקה לגלוס אפקט של שכבה דקיקה, מבריקה במיוחד, ללא תחושת דביקות עם עמידות גבוהה במיוחד. דור חדש זה של גלוס מחזיק גם באפליקטור חדש, רך וגמיש במיוחד.



את סדרת הגלוסים החדשה של פופה miss pupa gloss ניתן להשיג ב- 9  גוונים יפהפיים. החל מגוון שקוף קריסטלי, גוון פנינה, גווני הניוד NUDE יוצגו בסדרה הזאת בכמה תתי-גוונים כמו sexy skin, forever nude, ENCHANTED MOMENT, MAJESTIC NUDE. בהמשך לגוונים הטבעיים האופנתיים נראה בקולקציה זו גם קשת רחבה של גוונים ורודים עד אפרסקים וכתומים כמו , INGENIOUS PINK,  EXTREME FUCHSIA, FRENCH KISS JUICY GLAZE , ,  TENDER APRICOT, FROSTED APRICOT, CORAL EMOTION, TIMELESS CORAL. והאדומים  TOUCH OF RED, SOFT KISS, SWEET CANDY  , ו ESSENTIAL RED.

מחיר מומלץ לצרכן 65 ש"ח:
גלוס חדש של פופה 

MISS PUPA GLOSS

להשיג בנקודות המכירה של פופה PUPA  ברשת הסופר פארם בלעדית.
צילומים: יחצ חול 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה