יום שבת, 24 ביוני 2017

מיזם חדש יזמה אלה יערי אוצרת גלריה "פחות מאלף" . מאת:רותה דנינו



הכי הרבה אני אוהב אותי...



בת 94 שביקשה ליצור זיכרון ילדות, משפחה שביקשה להעניק יצירת אמנות לזוג הטרי, 
מזכרת מהסבא לכל אחד משמונת נכדיו, אהבה לכלב ועוד.. אלו רק חלק מהדוגמאות של אנשים שהזמינו פורטרט אמנותי ואישי. מיזם חדש ומקסים שיזמה אלה יערי, אוצרת גלריה "פחות מאלף".
אמנות, על גווניה וזרמיה השונים, היוותה מאז ומתמיד כלי להעברת רגשות ומסרים. גלריית 'פחות מאלף' מציעה מיזם ראשון מסוגו, בו 6 אמנים, העובדים בטכניקות עבודה שונות, יוצרים פורטרטים אישיים המכניסים לחלל  ממד אמנותי, סנטימנטלי ורגשי. זאת, באמצעות חוטי תיל, פלטות עץ משויפות, ציורי שמן ועוד, כל אחד מהם בסגנונות שונים – קלאסיים ומודרניים כאחד.

"הדוגמנים" לא צריכים  להיווכח פיזית בתהליך העבודה, ומספיקות 2-3 תמונות בהן צולמו בזוויות שונות על מנת להתחיל במלאכה.  את היצירות ניתן להתאים לקונספט עיצוב החלל, או לטעם אמנותי אישי, בזכות מגוון הטכניקות המוצעות. כמו גם מידות מדויקות,  הרעיון הקונספטואלי, הוספת ניואנסים ועוד.  "הרעיון של הפרויקט נבע כאשר הבחנתי שהרבה אנשים מחפשים ואוהבים ציורים פיגורטיביים, אבל ברגע האמת קשה להם "להכניס" הביתה ציור של מישהו זר. החלטתי לאגד מספר אמנים, עם אפשרות להזמנת פורטרטים בהתאמה אישית כשהמודליסטים הם חברי המשפחה או אהובים אחרים", מסבירה יערי.

למרות שציור פורטרטים הינו מסורת ארוכה בתולדות האמנות, הסגנונות המוצעים הם לא בהכרח קלאסיים, למשל אנטון אברמוב מציע פורטרטים עשוים חוטי ברזל, אורי בצון הותך ומשייף פלטות 
עץ, והתוצאה היא בין ציור לפיסול, ויצחק ג'קובס מייצר פורטרטים משפחתיים גדולים בסגנון אימפרסיוניסטי-מודרני, ועוד. האופציות המוצעות מתומחרות עד אלף דולר כמיטב המסורת 
(אלא אם מישהו פתאום רוצה יצירה גדולה או מסובכת במיוחד)

גלריה "פחות מאלף"

סניף פלורנטין – אברבנל 60, ת"א.

סניף ב"ב – דיזיין סנטר.

צילום יחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה