יום שישי, 23 ביוני 2017

Winni וויני אפליקציית משחק חדשה מובילה בעולם חוויתי וממותג. מאת:רותה דנינו


משחקים וגולשים:
קמפיין מובייל חדש פרי שיתוף פעולה בין אפליקציית Winni ופארק המים שפיים להשקת מתחם הפיראטים הרטוב
 
השחקנים יקבלו טעימה וירטואלית ראשונה ממתחם הפיראטים החדשני ויוכלו לשחק על כרטיס כניסה חינם, ולזכות בו בשתי דקות בלבד!

אפליקציית המשחק Winni, המתמחה בפיתוח משחקי תוכן חווייתיים במובייל עבור מותגים, יוצאת בשיתוף פעולה עם פארק המים שפיים, הכולל סדרה של שני משחקי מובייל, אשר פיתחה, ברוח פארק המים שפיים ומתחם הפיראטים הרטוב החדש. שיתוף הפעולה יקדם את השקת מתחם הפיראטים, הכולל ספינת פיראטים מדהימה ביופייה שנבנתה ויובאה במיוחד מהולנד, וממוקמת במתחם מים נפרד מהפארק הכולל מגלשות מים, מסלולי שחייה ועוד שפע של אטרקציות מימיות. השחקנים ייהנו מהצצה ראשונה במובייל לאטרקציה החדשה, ויתחרו ביניהם על כרטיסי כניסה חינם למתחם. גם המפסידים ייהנו מהטבת בונוס מפנקת וחלקם יוכלו לזכות בכרטיסים בהנחה.

במשחק שפיתחה וויני עבור פארק המים שפיים, האתגר העומד בפני השחקנים איתור אובייקטים מתוך עולם התוכן של פארק המים או מתחם הפיראטים בזמן מוקצב. המומחיות של Winni היא בהטמעת אובייקטים המשתלבים בתוך עולם התוכן של המותג, והם בבחינת פרסומת חווייתית עבור השחקנים. בין האובייקטים בסדרה, השחקנים יצטרכו לאתר מגלשות מים, אנשים בבריכה, דליי מים ושלל אובייקטים ברוח עולם התוכן.

אביהו עמר, מייסד וסמנכ"ל הפיתוח של Winni: "אנו שמחים ללוות את פארק המים שפיים בהשקה 
של מתחם המים הייחודי, מתחם הפיראטים הרטוב, ולספק לעשרות אלפי השחקנים באפליקציה הצצה וירטואלית ראשונה למתחם. אנו מאמינים כי משחק מובייל חווייתי הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצור חיבור אמיתי בין המותג לבין קהל היעד, ואנו משוכנעים כי המשחק עצמו לצד הציפייה לזכות בפרס - כרטיס כניסה למתחם, ייצרו התרגשות וציפייה רבה בקרב השחקנים להגיע ולהתנסות בדבר האמיתי".

יואב לאור, מנכ"ל פארק המים שפיים: "ספינת הפיראטים נבחרה מבין שלל אטרקציות שנבחנו לאחר שבדקנו את הנושא לעומק וראינו כי עולם הפיראטים אהוב מאוד על ילדים. אנחנו מזמינים את כל המשפחות לחוות את הספינה גם בפארק וגם באפליקציה של וויני".

באפליקציית וויני, שהושקה לפני כשלושה חודשים בלבד, משחקים קרוב למאה אלף שחקנים. במהלך החודשיים האחרונים כבשה האפליקציה מס' פעמים את המקום הראשון בדירוג האפליקציות הטרנדיות ביותר באפסטור ובגוגל פליי, ואף דורגה בטופ 10 של האפליקציות באפסטור. 

המשחקים של פארק המים שפיים יהיו זמינה באפליקציה של Winni למשך כחודש.

האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפסטור ובחנות הגוגל פליי

אודות winni

וויני (Winni) היא אפליקציית משחק חדשנית המאפשרת לכל שחקן לזכות בפרסים מידיים במשחק מובייל בעולם חווייתי וממותג. האפליקציה מטמיעה את הפרסום במודל של משחקי תוכן חווייתיים המאפשר לשחקנים להתחרות ולזכות בפרס שווה בזמן אמת תוך שתי דקות. על תשומת הלב של עשרות אלפי השחקנים שכבר משחקים על גבי הפלטפורמה, מתחרים עשרות מותגים שחברו ל- Winni אשר מפתחת עבורם משחק ברוח המותג, כמו דיסני, דומינוס פיצה, האנגר 11, ניו-פארם ועוד, ומציעים פרסים אטרקטיביים החל מארוחת פיצה מתנה, כרטיסים למופעים, רחפנים, ועוד.
החברה הוקמה ע"י 4 מייסדים: איציק ברבי – מנכ"ל, עומר מויאל-סמנכ"ל פיתוח עסקי, יהודה כרייף-סמנכ"ל שיווק ואביהו עמר-סמנכ"ל פיתוח.

אודות פארק המים "שפיים" 
ומתחם הפיראטים הרטוב:

פארק המים "שפיים", פארק החוויות הגדול בישראל, פותח את שעריו לקראת עונת הרחצה ומשיק את החוויה המשפחתית המהנה של קיץ 2017. בחודשים האחרונים עבר הפארק מתיחת פנים ושדרוג יסודי במתקני השירותים, בשטחים הציבוריים, בכניסה לפארק ובחניונים. בכך מאפשר הפארק בילוי נעים, אסתטי ומיוחד לכל המשפחה בימי הקיץ החמים.


גולת הכותרת של קיץ 2017 היא מתחם הפיראטים הרטוב החדש והמסעיר שהוקם בשפיים. המתחם כולל ספינת פיראטים מדהימה ביופייה שנבנתה ויובאה במיוחד מהולנד, ע"י חברה המתמחה בייצור מתקני מים לפארקים המובילים בעולם. הספינה בגודל 17 מטר ומעניקה תחושה של ספינת פיראטים אמיתית שעוגנת בבריכה. לצורך הקמתה נפרד הפארק מבריכת השחייה המיתולוגית ששירתה את הפארק נאמנה ב-40 השנים האחרונות ובמקומה נבנה מתחם מים הייחודי בישראל. גודלה של הבריכה הוא מעל 1,000 מ"ר וגובהה המקסימאלי הינו 140 ס"מ. לספינה יש 8 מגלשות חדשות לפעוטות ובוגרים, תותחי מים, דליי ענק המתיזים מים לכל כיוון במחזוריות של 3.5 דקות. הפיראטים שהגיעו לשפיים השתלטו גם על הכניסה לפארק ועל כל שטחי הפארק. במתחם הפיראטים יש 5 מסלולי שחייה ואזור סילוני מים מיוחד להנאת המבוגרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה