יום רביעי, 21 ביוני 2017

שוקו הטעם החדש של "תנובה GO" על המדף. מאת:רותה דנינו

"תנובה GO" מרחיב את סדרת המשקאות
המועשרים בחלבון ומציע טעם חדש:
תנובה GO שוקו חדש על שולחננו....


***
תנובה GO הינו מותג משקאות החלב היחיד המועשר בחלבון מסוג whey  היעיל ביותר 
להתאוששות ובניית השריר לאחר פעילות גופנית. את המשקה ניתן לצרוך בקלות 
ובנוחות לאחר האימון

תנובה GO מרחיב את סדרת משקאות החלב המועשרים בחלבון ומשיק טעם חדש וייחודי על המדף: 
תנובה GO שוקו. מותג תנובה GO, שהושק בתחילת השנה, היה הראשון שייסד את קטגורית משקאות
 החלב המועשרים בחלבון במקרר החלב. הסדרה כוללת שני טעמים: וניל וקפה, שזכו עד כה 
להצלחה משמעותית, וכעת מתווסף הטעם החדש והפופולארי - שוקו.

לילך שולומון כהן, מנהלת אגף שיווק בחטיבת החלב: "כחברה המובילה את ענף החלב בישראל, תנובה היתה הראשונה לפתח את סגמנט משקאות החלב המועשרים בחלבון לצריכה לאחר פעילות גופנית, בהתאם למגמות התזונה הצומחות בתחום הספורט בארץ ובעולם. צרכני מזון מועשר בחלבון נהנים ממגוון קטן יחסית של פתרונות תזונה לאחר אימון ומחפשים אחר גיוון וחדשנות. לאור הצלחת תנובה GO ובמטרה להגדיל את טעמי הגיוון עבור צרכני החלבון, החלטנו להשיק את תנובה GO שוקו, הטעם המוביל בעולם משקאות החלבון ברחבי העולם."

תנובה GO שוקו מגיע בבקבוק 250 מ"ל ומכיל 16.75 גרם חלבון, מתוכם 64% חלבונים מסוג whey, כמות הגבוהה משאר מוצרי החלב המועשרים בחלבונים הקיימים כיום בשוק.  אריזת הבקבוק מאפשרת לצרוך את המשקה בקלות מיד לאחר האימון ובכך לנצל את חלון ההזדמנויות הקצר הסמוך לאימון, לתיקון נזקי השרירים, להרוויית הגוף ולהעלאת רמת האנרגיה הנדרשת, עד ההגעה לארוחה.


המלצות לשילוב נכון של חלבונים בתזונה היומית 

של עוסקים בספורט

מאת יאיר להב, פיזיולוג מאמץ

  • טובים השניים מן האחד: צריכת פחמימה וחלבון יחדיו תורמת להתאוששות טובה יותר בקרב ספורטאים בפרט בענפי סבולת ממושכת בהם יש צורך במילוי מאגרי גליקוגן - פחמימות. יחד עם זאת לבניית שריר גרידא, אין צורך בשילוב פחמימות והחלבון לבדו "יעשה את העבודה".
  • תזמון זה לא הכל: חלון ההזדמנויות שדן בחשיבות האכילה המידית בסיום אימון, התפוגג במחקרים האחרונים שנעשו בתחום, ובניגוד לדעה הרווחת שיש לאכול חלבון מידית בתום האימון על מנת לבנות שריר, הממצאים העלו כי ניתן להמתין מעבר לשעה לצריכת חלבון. יחד עם זאת, בסיום אימון עדיין נדרשת אספקת קלוריות כחלק מהתזונה היומית המכילה חלבון , פחמימות ומרכיבי תזונה נוספים
  • איך יודעים איזה חלבון איכותי יותר? חלבון החלב מחולק לשניים: חלבון הקזאין אשר ספיגתו איטית יותר לזרם הדם וחלבון מי הגבינה (whey) אשר ספיגתו מהירה יחסית ופרופיל חומצות האמינו שלו נחשב לאיכותי בין היתר בגלל תכולת חומצת אמינו ליאוצין.  חומצה זו מאפשרת תהליך של סינתזה חלבון בשרירים לאחר אימון גופני. שילוב של חלבון מי גבינה בשילוב חלבון קזאין הופך את תמהיל החלבון כאופטימאלי להתאוששות.
  • מהי הכמות האופטימלית לצריכת חלבון? מחקרים מראים כי בסיום אימון רצוי לצרוך כ0.25 גרם חלבון לכל ק"ג משקל גוף. קרי ספורטאית במשקל של 60 ק"ג תזדקק ל15 גרם חלבון בסיום אימון- חלבון דוגמת מיי גבינה. ספורטאי במשקל גבוה יותר במשקל 90 ק"ג יידרש ל-18 גרם חלבון בסיום ארוחה. לכן נהוג להמליץ כל מנת חלבון של לפחות כ- 20 גרם בסיום אימון.
  • ובמידה ורוצים לרדת במשקל? ספורטאים המעוניינים בירידה "איכותית" במשקל ראוי כי יצרכו כמות חלבון העומדת על 1.8-2.7 גר/ ק"ג /יום. כמות זו צריכה ללוות דיאטה עם גרעון קלורי מתון של כ- 500 קק"ל ובנוסף מומלץ לחלק את מנות החלבון ל4-5  מנות עם כמות חלבון זהה. יש לשלב אימוני כוח בתהליך הירידה במשקל בין אם בענפי ספורט אירובי או ענפים אחרים
  • צילום ברוך נאה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה