יום שני, 29 במאי 2017

היתרונות המושלמות של מותג השינה סופר-פרימיום הבינלאומי HASTENS!! מאת:רותה דנינו

Sleep better live bette
לראשונה בישראל:
מותג השינה הסופר-פרימיום הבינלאומי HASTENS
ü    מערכות השינה של המותג מיוצרות בשוודיה בעבודת יד של רב 
אומן לפי הזמנה ובהתאמה אישית
ü    מערכות השינה עשויות מחומרים טבעיים ואיכותיים ביותר אשר 
מסייעים לשינה נוחה ומושלמת וביניהם שיער זנב סוס שלו
 יתרונות רבים בתחום השינה)
ü    חברת HASTENS, היא הספקית הרשמית של בית המלוכה
 השבדי ובין לקוחותיה מיטב שועי עולם וסלבריטאים
ü    לחברת HASTENS, אשר נוסדה לפני 165 שנה, למעלה 
מ-200 חנויות ברחבי העולם.
ü    את המותג מייבאת ומשווקת באופן בלעדי קבוצת קאופמן 
         אשר משווקת בישראל את המותגים ד"ר גב, נטוצי, איטלסופה, 
אנגלנדר והאוס אוף מארלי.
מאת:רותה דנינו

 קבוצת קאופמן משיקה בימים אלה את חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג השינה הסופר-פרימיום HASTENS שהמזרנים שלו נתפרים בעבודת יד ע"י רב אומן, בהתאמה אישית ומחומרים טבעיים בלבד (ביניהם זנב הסוס שלו יתרונות רבים בתחום השינה). חברת HASTENS, שנוסדה לפני 165 שנה, היא הספקית הרשמית של בית המלוכה השבדי ובין לקוחותיה מיטב שועי עולם וסלבריטאים. החברה מחזיקה למעלה מ-160 חנויות ברחבי העולם.
המזרנים והמיטות של המותג יימכרו בחנות דגל שהוקמה במיוחד בדן דיזיין סנטר
 ובהמשך ישווקו גם בחנויות נוספות ברחבי הארץ.
בין המוצרים:
מערכת שינה דגם LUXURIA מערכת שינה יוקרתית, איכותית ורכה במיוחד בעלת אלמנטים של תמיכה, כמו קפיצי ה-Bonell ושכבות עבות של כותנה. מערכת שינה Luxuria מתאימה עצמה למשקל הגוף וסוחפת אל שינה מרגיעה ונעימה. כמו כן, Hastens  Luxuria היא אחת מן מערכות השינה האהובות מדגם המערכות ה-continental.

מחיר : 42,660 ₪; מידות: 200X180 ס"מ
מערכת שינה דגם AURORIA   מערכת שינה קונטיננטלית עם אישיות רכה, בעלת תפירה צדדית ובעלת דוגמה שפותחה במיוחד עבורה על מנת  להעניק לה את צורתה ויציבותה. Auroria בנויה להפחתת לחץ ולתמיכה בפלג הגוף העליון ובאגן ומעניקה תחושת רכות עילאית אליה שוקעים לאט, והיא נתמכת ע”י יציבות עמוקה. למיטה זו יש קפיצי Hastens Bonell באורך 13 ס”מ יחד עם קפיצי כיס באורך 15 ס”מ (במזרן העליון) העטופים בשכבות כותנה, שיער זנב סוס, צמר ופשתן; שמאפשרים לחומרים להתגמש ולזוז כדי לחלק את הלחץ והרכות על פני הגוף וגם מתאימים עצמם לקווי הגוף ומבטיחים סביבת שינה מיטבית.  

מחיר 72,885 ₪; מידות: 200X180
מערכת שינה דגם Hastens 2000T Hastens 2000T היא מערכת שינה פורצת דרך שמספקת 
חווית שינה עילאית רכה וגמישה, ומעניקה תמיכה מלאה. מערכת שינה זו מתאימה עצמה ללא מאמץ למיקרו- תנועות ולשינויים קלים בתנוחות, תוך כדי כך שתנועות הגוף יישארו מבודדות. Hastens 2000T מתהדרת בשילוב של שלוש מערכות קפיצי Hastens הפועלות בתיאום לתמיכה בכל הגוף 
והיא אלגנטית כפי שהיא נוחה, עם גימור אלומיניום מלוטש ומזרן עם תפרים כפולים צדדיו השומרים 
על הפרופיל האלגנטי והמבנה שלו. כמו כן, היא נושאת לוחית שם משלה וחקוקה לפי הזמנה. 
מדובר במערכת שינה מעולה שדורשת את מלוא תשומת הלב לכל פרט והיא אחת ממערכות
 השינה הפופולריות ביותר ולא בכדי, כי שינה עליה מעניקה תחושה של חוסר משקל, תחושת
 ציפה ושינה מענגת.
מחיר 136,755 ₪; מידות: 200X180 ס"מ.
מערכת שינה דגם Hastens Excel  - מיוצרת במומחיות ייחודית עם מערכת קפיצים כפולה  וחומרים טבעיים מובחרים. יש המגדירים את מיטת Excel כמיטה נדיבה ומזמינהעם שכבת רכות מפנקת בתמיכה של מערכות הקפיצים הייחודיות של .Hastens כמו כן, היא מיוצרת כולה באופן ידני ולפי הזמנה, היא עמוקה וקטיפתית, מתאימה עצמה ללא מאמץ לתנועת הגוף ומעניקה שינה ללא הפרעות. מערכת קפיצי Hastens Bonell  מתוכננת כך שתהיה יציבה בעוד הקפיצים המבודדים מגיבים באופן מושלם לתנועות ולתנוחות הגוף, ומעניקים תמיכה חזקה. מיטת Hastens Excel בנויה לשנים רבות, בעבודת יד על ידי אומנים מומחים המסורים לעבודתם ומבטיחים ביצועים ואמינות  מרבית.
מחיר 28,395 ₪  מידות:200X160
מערכת שינה דגם CLASSIC –  מערכת שינה classic Hastens היא מערכת השינה האחרונה מבין מערכות השינה הקונטיננטליות  כאשר הרכב החומרים הייחודי שלה מעניק לה פרופיל דק שמאפשר את התמיכה העמוקה המפורסמת שלה. מערכת שינה זו היא התגלמות בין איזון מושלם לבין אמנת האיכות של מערכות שינה מבית  Hastens –. כאמור, המזרן העליון של Hastens Classic העשוי שיער סוס, מעניק את הקפיציות הרצויה ובבסיסה של  Hastens Classic  נמצאת מערכת קפיצי Hastens Bonell  בגובה 8 סמ וקפיצי פינות) לשמירת הצורה) שמבודדים את התנועות ללא מאמץ, כמו כן, Hastens Classic זמינה גם כמערכת שינה יהודית ובכל צבעי הריפוד.

מחיר 33,345 ₪; מידות: 200X160

למערכות השינה של HASTENS 25  שנות אחריות.

על חברת HASTENS             

חמישה דורות של בעלי מלאכה רבי-אמנים הובילו את חברת הסטנס השוודית המתמחה בייצור
 מיטות, מזרנים, מצעים, כריות ואביזרי לייף סטייל, למקום שבו היא נמצאת היום – חברה 
משפחתית שעדיין מונעת על ידי הכרה בחשיבות השינה וגאווה צנועה באומנות שלה.


חברת היוקרה הסטנס נוסדה בשנת 1852  ע"י פר אדולף יאנסן, רב אומן שקיבל תואר מיוחד ממלך שבדיה, כחברה לייצור אוכפים מיטות ומזרנים כשהערכים שמנחים אותו הם מצוינות ותשוקה, אומנות ודיוק . מאז ועד היום הסטנס מייצרת את המיטות והמזרנים בעבודת יד ובהתאמה אישית עם המון תשוקה ואהבה ובכדי להשיג שינה איכותית ומושלמת משתמשים בעלי המלאכה רבי האומן שיוצרים כל מזרן בעבודת יד אך ורק  בחומרים טבעיים בלבד כמו  פשתן, צמר וכותנה הטהורים ביותר, עץ אורן מהאיכות הגבוהה ביותר בשבדיה, ושיער זנב סוס היפו-אלרגני אמתי.

איכות ועשייה הולכים יד ביד. לכן אנחנו משתמשים במשאבים מתחדשים ובחומרים 
טבעיים בלבד כדי להשיג את השינה המושלמת.

כמעט מאה שנה לאחר יום הקמתה מונתה הסטנס לספקית הרשמית של הוד מלכותו המלך גוסטב הרביעי אדולף, מלך שבדיה ב-1952, ומאז ועד היום היא הספק המלכותי הרשמי של בית  המלוכה השוודי ונחשבת לאות ומופת של איכות שוודית ולעיצוב סקנדינבי מהדרגה הגבוהה ביותר. בשנת 2006 קיבלה הסטנס תעודת הוקרה מהמלך השוודי עבור יצוא מיטות ומזרנים איכותיים מחוץ לגבולות שוודיה.


הסטנס נמצאת כיום בבעלותו יאן ריד, הדור החמישי למשפחה, שנכנס לתפקידו ב1988 ומתמקד מאז בהרחבת מותג הסטנס לכל העולם. צילום יחצ      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה