יום ראשון, 14 במאי 2017

שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים השתתפה באירוע חגיגי בשוויץ!

בנק הפועלים שוויץ ערך אירוע לקוחות 
בו השתתפה הנהלת הבנק בראשות
 עודד ערן יו"ר הבנק ואריק פינטו מנכ"ל הבנק!
 
מאת:רותה דנינו
שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים כיבדה בנוכחותה.

בנק הפועלים שוויץ ערך אירוע לקוחות בו השתתפה הנהלת הבנק בראשות
 עודד ערן יו"ר הבנק ואריק פינטו מנכ"ל הבנק.

בין הנוכחים באירוע, שנערך בקיבוץ שפיים, היו שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים, עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, דני קולר יו"ר בנק הפועלים שוויץ, מאות לקוחות ואורחים שנהנו מהופעה מרגשת של הזמרת חווה אלברשטיין בשירי ארץ ישראל.

לאחר ההופעה של אלברשטיין כל מאות האורחים קינחו בצפייה של משחק חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד על גבי במסכי ענק.

האירוע התקיים במסגרת מהלך שיווקי מקיף שמשיק בימים אלה בנק הפועלים שווייץ, שהוא הבנק השוויצרי המשמעותי היחיד הנמצא בבעלות בנק ישראלי. המהלך כולל גם השקה של אתר אינטרנט חדש, www.bhibank.ch , הכולל מידע עדכני ומפורט. קהל היעד העיקרי של מהלך השיווק הנוכחי הוא ישראלים, עולים חדשים, ולקוחות אירופיים בעלי עושר פיננסי של יותר ממיליון דולר.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים אמר באירוע: "בנק הפועלים שוויץ הוא נכס חשוב באסטרטגיה הבינלאומית של קבוצת בנק הפועלים. אני משוכנע שיש לבנק הפועלים שווייץ פוטנציאל להגדיל באופן משמעותי את מספר לקוחותיו בישראל, וככל שיותר ישראלים ייחשפו ליכולות וליתרונות הייחודים של בנק הפועלים שווייץ, מספר הלקוחות הישראליים ילך ויגדל. "

מנכ"לית הבנק, אורית לרר, אמרה באירוע: "בנק הפועלים שווייץ פועל זה יותר מ-40 שנה, ונשען על היציבות, המקצועיות והמסורת הבנקאית של שווייץ. אנחנו שוקדים על יחס אישי לכל לקוח, ומציעים  מגוון רחב של שירותים בנקאיים ומוצרי השקעה מסוגים שונים, וכל זאת בסטנדרטים שוויצריים. הצוות שלנו מספק ללקוחות הבנקאות הפרטית שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בעולם הבנקאות, וגישה להזדמנויות עסקיות ייחודיות".

לבנק הפועלים שווייץ יש סניפים בציריך ובלוכסמבורג, בהם מועסקים גם בנקאים דוברי עברית. לבנק יש חברה-בת בישראל, (BHI GLOBAL INVESTMENT ADVISORY (ISRAEL)) , העוסקת במתן יעוץ השקעות ללקוחות בנקאות פרטית ישראליים.

בתמונה מימין לשמאל:

עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, אורית לרר, מנכ"לית פועלים שווייץ, שרי אריסון, הבעלים של 
קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים ואריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים.

צילום: תמר מצפי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה