יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

מדיבר-מכינים את הגוף לעונת חורף 2016.

עכשיו 50% הנחה על תוספי התזונה של מדיבר 
ברשת סופר-פארם!
מדיבר, מותג סדרת הוויטמינים ותוספי תזונה לילדים, 
התורמים בהגנה טבעית של הגוף
משווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, במבצע 
אטרקטיבי במיוחד.
מאת:רותה דנינו
במסגרת זו, תוספי התזונה של מדיבר יוצעו בהנחה  
חסרת תקדים של 50% 
ברשת סופר-פארם ועד לתאריך ה- 7.12.16. 
בין המוצרים המשתתפים במבצע, 
מוצרי החורף הייעודיים של מדיבר:
מדיבר מולטיויטמין – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 
60 סוכריות ג'לי.
מדיבר ויטמיןC  – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.
מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין  Cבשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, להם מייחסים תרומה לחיזוק המערכת החיסונית, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 
60 סוכריות ג'לי.

סדרת מדיבר:
ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.
מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר כמוסות אומגה 3, מדיבר דובוני אומגה 3 קיד, מדיבר ויטמין D ומדיבר פרוביוטיקה פורטה.

אתר מדיבר:
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה