יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

חושב/ת על ניתוח פלסטי?
לעונת החורף יתרונות רבים להחלמה
ד"ר דב קליין מסביר - מדוע עונת החורף היא העונה הנכונה לבצע ניתוח פלסטי!!

מאת:רותה דנינו
עונת החורף מהווה הזדמנות מצוינת לטפל במראה הגוף, בעזרת ניתוחים פלסטיים. מזג האוויר החורפי מביא עמו ירידת טמפרטורות, אחוזי לחות וירידה בקרינת השמש המהווים יתרון להחלמה ולריפוי מניתוחים פלסטיים.
בקיץ, כלי הדם מתרחבים, מה שגורם לזרימה מוגברת של דם בעורקים, הזרימה המוגברת יוצרת בצקתיות ונפיחות ואלה נספגים לאחר זמן ממושך. לעומת זאת בחורף, הקור גורם לכיווץ של כלי הדם ולזרימת דם מופחתת בעורקים ועל ידי כך הריפוי מהיר יותר. כמו כן, חשיפה לשמש עלולה לגרום להצפת פיגמנטים ויצור נזקים לעור המתאחה.
בנוסף, הלבוש חורפי מאפשר להסתיר את הצלקות והנפיחויות והכנתו לחשיפת הגוף "המשודרג" בחודשי הקיץ החמים.
ד"ר דב קליין ריכז עבורנו את הניתוחים ששווה לעשות עבורם מאמץ, ולבצעם דווקא בעונה הקרה תוך מתן יתרונות מדוע דווקא עכשיו:

ניתוחי פנים:
ניתוח מתיחת צוואר - הצוואר זהו האיבר הראשון להזדקנות ומסגיר גיל.
 נשים רבות חוות הזדקנות צוואר, בעוד הפנים נראות מצוין וללא סימני התבגרות.  הבעיות הנפוצות הגורמות למראה צוואר מבוגר הן: עודפי עור, עודפי שומן, רפיון השריר, ושילוב של שלוש הבעיות.
בבעיית של רפיון השריר בשלביה המוקדמים ניתן לטפל על ידי הזרקה מדויקת לתוך קישורי השריר וזיהוי של חולשה של אזורי השריר החלשים. בבעיית של עודפי שומן, ניתן לבצע שאיבת שומן. כאן מגרדים את הדרמיס שיגרום לכיווץ העודפים.
לעודפי העור וטשטוש קו הלסת, ניתן לבצע ניתוח מתיחת צוואר, עם שיטת תפירה מיוחדת באמצעות תפרים פנימיים ומעלימים באופן שבו נאספים כל עודפי העור ונעשה מעין קיפול פנימי וחיזוק השריר.
ניתוח עפעפיים - כיום ניתן לשלב מספר טיפולים באזור העיניים הכוללים, הסרה של עודפי עור מהעפעף העליון, שאיבה של השומן או הסרת עודפי עור שהצטבר מהעפעפיים התחתונות.
מתיחת פנים - מתיחת פנים מורכבת ממתיחה של הצוואר  איזור ה 
"מיד פייס" והמצח. ניתן לעבור את הפעולה משולבת – כמקשה 
אחת או כל איזור בנפרד.

מטרת הניתוח  היא למתוח את העור והרקמות שמתחתיו, לבטל את 
קפלי העור ועודפיו, לסלק את עודפי השומן מתחת ובצידי הסנטר 
ולשוות לפנים מראה צעיר, רענן ומלא חיות.
תופעות הלוואי המאפיינות את ניתוחי הפנים הם נפיחות, שטפי דם, בצקות. במזג אויר קר כלי הדם והנימים בגוף מתכווצים, וכמות הדם הזורמת באזורים אילו קטנה משמעותית, הבצקות נספגות יותר מהר, שטפי הדם נספגים ביתר קלות ויוצרים הקלה בתחושת הכאב שלאחר הניתוח. כל אלו מביאים למשך זמן החלמה קצר של כשבועיים בלבד. בנוסף, הלבוש החורפי, כגון חולצות גולף או צעיפים מאפשר הסתרה של הצלקות והאזור מנותח.
ניתוחים למיצוק וחיטוב הגוף:
שאיבת שומן - שאיבת שומן הנו הליך רפואי שמטרתו צמצום היקפים על ידי הרחקת ריכוזי שומן באזורים שונים בגוף ניתן לבצע שאיבת שומן בהרדמה מלאה, במהלכה המטופל/ת מורדמים ונשאבת הכמות הרצויה  של שומן מאיזורים שונים בגוף, בהתאם לנתוני המטופל/ת.

או שאיבת שומן מקומית, בעמידה, כאשר המטופל/ת עירני/ת ומשתפת פעולה עם הרופא.
לאחר הניתוח יש לחבוש מעין מחטב אלסטי למשך 6-4 שבועות על מנת לחפון וללחוץ על האזורים מהם נשאב השומן ולסייע לרקמות להחלים מהר יותר לספוג את הבצקת. בחורף קל מאוד להסתיר על ידי לבוש את המחטב האלסטי ולהימנע מהזעה ואי נעימות מיותרת.
מתיחת בטן - ניתוח מתיחת בטן משלב שאיבת שומן מאזור הבטן, הסרת עודפי עור בבטן התחתונה. הבטן נותרת הדוקה ומתוחה על-ידי חיזוק דופן בטן וקשירת שרירי הבטן, ומקנה לה מראה שטוח, חטוב ורזה יותר. נותרת צלקת במיקום נמוך (מתחת לקו התחתונים) וסביב הטבור.
במהלך תקופת ההחלמה יש לחבוש חגורת בטן עד כחודש לאחר הניתוח.  במהלך חודשי הקיץ חבישת החגורה יכולה להיות מעיקה בשל החום והצטברות הזיעה ולכן עונת החורץ מצויינת לעשיית ניתוח מסוג זה.
טיפולי פנים :
הזרקת שומן - פעולת הזרקת השומן היא שימוש טבעי של השומן מן הגוף, הנלקח במיוחד מאזור הבטן וניתן על ידי הזרקה נכונה ואבחון נכון להאט את תהליך ההזדקנות של העור.זהו חומר המילוי היחיד  שבאמצעותו ממלאים לחיים, קמטים סביב הפה וקמטים נוספים בפנים שמחזיק לאורך זמן. בגלל שמדובר בתאי שומן של המטופלת יש צמיחה מהירה של קולגן סביב אותו איזור מוזרק,ואז הניתוח שבא אחרי ההזרקה מאריך ימים יותר.
פיסול פנים - בשיטה זו ממלאים ומדגישים את התווים היפים והמוצלחים בפנים, אשר טושטשו עם השנים, עקב קמטים וירידת נפחים. שיטה זו, מאפשרת הצערת מראה הפנים והשבת החיוניות ללא צורך בניתוח, תהליך עיצוב הפנים מתבצע תוך שימוש בשילובים שונים של חומרי מילוי והזרקות בעלי תכונות שונות, המאפשרים קבלת תוצאה מרבית.
בטכניקה זו, כל חומר מוזרק בעומק שונה של העור וכך מאפשר מקסום התוצאה.
בעומק מוזרקים החומרים הסמיכים והצמיגיים יותר, ובשטחי יותר מוזרקים החומרים הדלילים והאלסטיים.
לאחר בביצוע טיפולי הזרקות יתכנו הופעת נפיחויות ושטפי דם מקומיים באיזור ההזרקה, מזג האוויר הקריר יעזור בריפי מהיר של הנפיחות וספיגה מהירה של שטפי הדם ,בנוסף יש להימנע מחשיפה לשמש מיד לאחר ההזרקה. 
פילינג  - פילינג הינו קילוף מבוקר ומקומי שמטרתו לטפל בכתמים וקמטוטים זעירים וכך לשפר ולרענן את עור הפנים.  הפילינג מסיר את שכבת תאי העור המתים  וגורם ליצירת עור חדש בתולי וצעיר, יש להימנע מחשיפה לשמש במשך תקופת בריפוי והתחדשות תאי העור, ולכן עונת החורף היא זמן מצוין לבצע טיפול מסוג זה. 
צילום אסף לוי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה