יום שבת, 24 בדצמבר 2016


החיים רק מתחילים בגיל......
מאת:רותה דנינו
המון נשים בגיל המעבר פונות אליי מתוסכלות – "אני בת 50, כל חיי הייתי רזה, כל דיאטה שעשיתי עד היום עבדה מצוין ופתאום שום דבר כבר לא עובד יותר. לא שיניתי כלום באורח החיים שלי ועדיין עליתי 10 קילוגרם, למה?" התשובה טמונה בשינויים ההורמונליים. בגוף האישה ההורמונים אחראים על הכול – על הדחף לסוגי המאכלים השונים, על מצב העור, על הרעב, על הנטייה להשמנה וגם על מצב הרוח וההרגשה הכללית. ההורמון שפעם פירק את השומן או ההורמון שדאג לאיזון הלחות בעור, פתאום בגיל המעבר כבר אינו מופרש יותר והדבר משפיע לצערנו על כל מערכות הגוף. רבות חושבות שהסיבה נעוצה בעיקר בהפסקת המחזור החודשי, אך למעשה התקופה הקודמת לכך, שבה המחזור אינו עקבי היא גרועה אף יותר מבחינת השיבושים באיזון ההורמונלי, ומובילה לתופעות לא נעימות כמו גלי חום, שינויים במצב הרוח, דיכאונות, השמנה ועוד.
אותן נשים מתוסכלות מגיעות לרופא המשפחה שבדרך כלל משיב בחוסר אונים: "אין מה לעשות, את בגיל המעבר". אז יש לי חדשות בשבילכן – מעבר לכך שהתשובה הזאת מדכאת היא גם פשוט לא נכונה, כי יש הרבה מה לעשות. אחרי הכול, מדובר באחת התקופות הכי כיפיות בחיים – אתן מוקפות בנכדים מקסימים (שלא צריך לדאוג להם אלא בעיקר לשחק וליהנות איתם), יש לכן המון זמן פנוי, כוחכן עדיין במותניכן, אין דאגות של עבודה וילדים, ולכן אין שום סיבה "לקבור" אתכן כאילו הייתן בנות תשעים. ומה עושים רופאי המשפחה? מתחילים בטיפולים תרופתיים של הורמונים סינטטיים ותרופות כאלה ואחרות שרק מוציאות את הגוף עוד יותר מאיזון, במקום לטפל בבעיה מהשורש, לאזן את הגוף בהתאם למצבו החדש ולשנות את ההרגלים שהצטברו כל החיים.
וזה בדיוק מה שאנו עושים בדיאטת לורן – לומדים ומגלים יחד את גופך מחדש. כי גם אם אכלת גבינות במשך כל חייך, אולי נגלה שעכשיו זה כבר לא מתאים, וגם אם היית רגילה לאכול בלילות בלי הגבלה, יכול להיות שהגיע הזמן להפסיק את החגיגה. ואגב, לא תמיד מדובר בהחרפת המשמעת, ולעיתים הגוף דווקא מגיב טוב יותר בגיל המעבר להרגלים מסוימים, אבל העיקר הוא לצאת יחד למסע של היכרות גופנו מחדש, ולהטעין אותו בחומרים הנכונים במקום בתרופות ובהורמונים סינטטיים כאלה או אחרים. אחד מתוספי התזונה החשובים שאנו מספקים בדיאטת לורן היא תערובת Slender Slim –  טיפות טבעיות של 14 סוגי צמחים, ללא קפאין או חומרים ממריצים אחרים, המיועדות לעידוד פירוק השומנים בגוף, ומובילות להפחתת 300-500 גרם של שומן "טהור", בניגוד לשיטות הרזיה אחרות הכוללות גם ירידה במשקל כתוצאה מאיבוד נוזלים או ירידה במסת השריר, וכוללות בדרך כלל הרבה קפאין המגביר את קצב הלב, שורף את הרזרבות, מרוקן את הנוזלים ומייבש את התאים (מה שמוביל גם להזדקנות העור), ובעיקר מאמץ את הגוף והלב באופן מוגזם עבור נשים בגיל המעבר. 
התוספים התזונתיים הטבעיים שבדיאטת לורן פועלים ברמה המולקולרית של התא, ובכך עוזרים לגוף לפרק את השומן. לאורך התהליך אנו בונים תפריט אישי המותאם עבורך באופן אינדיבידואלי ומאפשר שריפה אופטימלית
של שומן. בעזרת תוספי התזונה הצמחיים אנו מוודאים שגם במהלך השינויים ההורמונליים וחילוף החומרים הנמוך, עדיין גופך יפרק לפחות 300 גרם שומן ביום, בלי לפגוע בתפקוד, ברמת החיוניות, במראה הכללי או בעור הפנים, משום שמסת השריר אינה נפגעת, אנו לא מייבשים את הגוף ומספקים לו מספיק חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים חיוניים, כדי למנוע תופעה של פנים נפולות, ולשמור על מראה פנים צעיר ורענן. גם כאשר הלקוחה יורדת 20 קילוגרם, עדיין הפנים נותרות חיוניות ללא סימני יובש או עייפות, אלא בדיוק ההיפך – עור הפנים נראה טוב יותר אחרי הדיאטה בזכות הוויטמינים והמינרלים החיוניים המסופקים לו.
רבות מהדיאטות המוצעות בשוק, גורמות לתאי העור לאבד הרבה נוזלים, בעיקר בשל היעדר מינרלים ומלחים המסייעים לנוזלים להיספג בתוך הגוף. לדוגמא במולטי ויטמין הממוצע הקיים בשוק, אין אפילו שליש מהמינרלים הנחוצים לגוף, וגם אלו הקיימים נספגים בתוכו רק ב-6-8 אחוזים. לעומת זאת, התוספים התזונתיים שבדיאטת לורן מכילים את כל המינרלים הנחוצים ובעלי אחוזי ספיגה של בין 35-45 אחוזים. אחת הסיבות לאי הספיגה של ויטמינים ומינרלים היא היעדר מלחים (כמו אשלגן או אלקטרוליטים – מלחי תא) העוזרים לגוף לשמור את הנוזלים בתוכו. לכן, ב'דיאטת לורן' אנו בודקים כל תפריט ותפריט באופן אישי ומדוקדק מבחינת איזון החלבונים והמלחים שבו, העונים על כל הצרכים של הגוף ומאפשרים ספיגה אופטימלית של ויטמינים ומינרלים. בדיאטת לורן ההרזיה מאוד פרופורציונאלית ומתפזרת על אזורי הגוף השונים באופן אחיד, הגוף הופך למאוזן יותר, והכי חשוב, את נראית צעירה וחיונית יותר.
 
לורן גונר, בעלת תואר שני מאוניברסיטת אוקספורד, היא מפתחת דיאטת לורן- דיאטה בהתאמה אישית המתבססת על מעטפת טיפול כוללת והוליסטית מעבר לירידה נקודתית במשקל, ומשלבת מוצרים הומאופטיים, תפריט מותאם אישית, מיפוי גנטי של דגימת שיער, ולווי מקצועי יומיומי.
03-9411197


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה