יום שבת, 24 בדצמבר 2016

הורים וילדים מוזמנים לחגוג את חג החנוכה 
בעופר גרנד קניון חיפה!!!!

בחג החנוכה הקרוב, לא תצטרכו להתלבט לאיזה מופע ללכת..
מיטב כוכבי הילדים האהובים: עדי ביטי, הכבשה שושנה ומשה דץ, קופיקו ועוד'
מגוון מתחמי פעילות מיוחדים,הדלקת נרות סדנאות יצירה ועוד...

חניה חינם! כניסה חופשית!
קומה ג', רחבת לגעת באוכל
מאת:רותה דנינו
עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר מקבל את חג החנוכה, פותר לכם את ההתלבטויות ומארח את מיטב כוכבי הילדים, הצגות והופעות מוסיקליות תחת קורת גג אחת! בנוסף יפעלו מתחמי פעילות מיוחדים וסדנאות יצירה מהנים ובלתי נשכחים לבילוי ימי חג החנוכה לכל המשפחה. החניה והכניסה לכל הפעילויות חינם, בקניון מקורה וממוזג.
במהלך חג החנוכה יגיעו מיטב כוכבי הילדים לעופר גרנד קניון חיפה ביניהם: עדי ביטי, הכבשה שושנה ומשה דץ, קוגומאלו- מופע קפוארה ועוד'. בנוסף יוכלו ליהנות מהדמויות האהובות כמו: סנופי, קופיקו, הדבורה מאיה, לגו גו, אלאדין, עמי ותמי,  ועוד. ההופעות ייקחו חלק בקומה ג' ברחבת לגעת באוכל , בין התאריכים 26.12.16- 1.1.17  בשעה 11:00 וב-17:30.
בנוסף למתחם ההופעות, אורחי הקניון יוכלו ליהנות משלושה מתחמי תחביבים נוספים, הנמצאים בקומה ג' ברחבת לגעת באוכל.

המופעים והפעילויות:
הופעות בוקר בשעה 11:00
26.12 יום ב' – סנופי –  הדמות האהובה מסדרת הטלוויזיה עכשיו גם על הבמה במופע מיוחד הכולל את בובת הסנופי המקורית.  
27.12 יום ג' – הדבורה מאיה- מופע הפעלה אשר משלב את מאיה הדבורה ומזמין את כולם ליהנות יחדיו. טופי ומאיה מצחיקות את הילדים, מפעילות אותן על ידי משחקים מגוונים, המון מוסיקה, שמחה, וכיף! מאיה הדבורה מערוץ הופ!
28.12 יום ד' – לגו גו- בובת נינג'ה גו האמתית והמקורית מתארחת על הבמות! בעזרת שירים ותנועות ילמדו הילדים על אומנות הלחימה העתיקה.
29.12 יום ה' – אלאדין –  ספור העם הידוע והאהוב עם מוסר השכל חשוב. אלאדין יוצא למסע ובדרך פוגש את אהובתו בדורה הנסיכה. בעזרת מנורת הקסמים משיג אלדין את כל מה שביקש ורצה. האם יסתפק באהבתה של הנסיכה, או ירצה גם את קסמיה של ג'ני השדה?
1.1.17 יום א' – עמי ותמי- סיפור האגדה האהוב והמוכר. עמי ותמי אחים וחברים, יוצאים ליער ושם נאבדים. מפוחדים ועייפים הם פוגשים במכשפה שאותם בממתקים מפתה, כיצד ינצלו מין הצרה? את זה עדיין לא נדע. בואו אתנו למסע מתוק ומדהים 

עם האחים שכולנו מכירים.
הופעות אחר הצהריים בשעה 17:30
26.12 יום ב' – עדי ביטי- כוכבת הפופ מספר אחת של הנוער, במופע מוזיקלי קצבי וסוחף עם מיטב הלהיטים.
27.12 יום ג' – קוגומאלו מופע קפוארה- מאסטר הקפוארה של ישראל במופע מרהיב לכל המשפחה.
28.12 יום ד' – קופיקו והחגורה החונטוזית –  הקוף הכי מצחיק ואהוב במדינה במופע חדש. מופע בידור מוסיקלי לכל המשפחה.
29.12 יום ה' – משה דץ והכבשה שושנה –  במופע מוזיקלי עם מיטב הקלאסיקות.
1.1.17 יום א' – מופע אקרובטיקה מרהיב-  בליינד דייט בין שתי פיות קומיות המוביל לסיפור אהבתן.

במהלך המופע ישולבו אלמנטים מעולם המחול, ג'אגלינג ועוד. מופע יחיד במינו המשלב אקרובטיקה וקומדיה קרקסית לכל המשפחה. המופע משלב, אקרובטיקה, חד אופן, כלי ג'אגלינג ועוד.
מתחמים מיוחדים וסדנאות:
v    מתחם פאזלנד- יתקיים  מ- 25-30.12 בין השעות 10:00-20:00, בקומה א'. מתחם מהנה המזמין את הילדים ליהנות מהפנינג קוביות וצעצועי עץ להרכבה לכל המשפחה! מיצג דגמים מרהיב, פעילות הרכבה ויריד מכירות ענק. בנוסף יתקיימו תחרויות ויינתנו פרסים למשתתפים.  בואו להרכיב את הדגם שלכם ולראות אותו משתתף במיצג. הדגם המנצח יזכה בערכה ענקית של קוביות להרכבה!

v    מתחם משחקי מדבקות רצפה – יתקיים מ- 25-31.12 בין השעות 11:00-22:00, בקומה א' ברחבת מקדונלדס. מתחם מרתק המזמין אתכם להשתתף במשחקי חברה לכל המשפחה במתחם מדבקות ענק עם מגוון משחקי ילדות: סולמות וחבלים, קלאס, ים יבשה ועוד'.
v    מתחם סדנאות יצירה יתקיימו בין התאריכים 27-28.12, בקומה א' ברחבת מקדונלדס החל מהשעה- 11:00-12:00. מתחם מרהיב של מגוון סדנאות יצירה איכותיות מבית דיאמנט.
בין התאריכים ה- 26-29.12 יתקיים טקס הדלקת נרות חגיגי ומסורתי של בית חב"ד נווה שאנן וכמובן איך אפשר בלי סופגניות שיחולקו .
לפרטים: עופר גרנד קניון חיפה
דרך שמחה גולן 54, חיפה
טלפון :  04-8145115
צילום- יחצ  NMC  חברים אילן  בשורדור אהרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה