יום שני, 19 בדצמבר 2016

לרגל חג החנוכה: ד"ר פישר מתגייס למען 
"ילדים בסיכוי"

* * *
במסגרת מבצע התרמה כלל ארצי תתרום ד"ר פישר 5% מסך המכירות של חודש דצמבר 
לעמותת "ילדים בסיכוי" - כל קניה = תרומה!
* * *
ד"ר פישר מלווים ותומכים מזה 25 שנה 
בעמותת "ילדים בסיכוי"
המעניקה סיוע ותמיכה לילדי פנימיות ולילדים 
חסרי עורף משפחתי.
 

מאת:רותה דנינו
ד"ר פישר יוצאת במבצע תרומה כלל ארצי עבור עמותת ילדים בסיכוי. במסגרת המבצע תתרום ד"ר פישר 5% מכלל המכירות של חודש דצמבר 2016 לעמותת "ילדים בסיכוי". המבצע יתקיים במהלך כל חודש דצמבר ויחול על מכירות כל מותגי ד"ר פישר ברשתות: סופרפארם, שופרסל, רמי לוי, חמי חינם, כהן מחסני השוק, ביג שופ, סנטר פארם, יוחננוף, מחסני להב, בייבי-סטאר, סטופ מרקט, קינג סטור ועוד.
תשלובת ד"ר פישר מלווה ותומכת בעמותת "ילדים בסיכוי" כבר שנים רבות. הכל התחיל לפני 25 שנה, כאשר דבורה פישר ז"ל, ממייסדיי החברה, הצטרפה לתוכנית "משפחה מארחת" של העמותה ומשפחת פישר אירחו וליוו ילדה שגדלה בפנימייה מגיל 3 ועד היום בהיותה אם נהדרת בישראל. החשיפה של משפחת פישר לעמותה ולפעילותיה הביאה את המשפחה והחברה למעורבות משמעותית בפעילות העמותה הכוללת, מעבר לתרומות כספיות, מעורבות המשפחה בפעילות העמותה ואף התנדבות עובדי החברה (במימון ד"ר פישר) במשך הרבה שנים בפנימייה ומעורבותם בחיי הילדים.
לדברי סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר ובתה של דבורה פישר ז"ל, "מילדות גדלנו בבית שהיה מעורב בפעילות חברתית. ההורים שימשו משפחה מארחת עבור ילדה במסגרת עמותת ילדים בסיכוי ובשלב מאוחר יותר הצטרף גם אח שלה למשפחה. היה לנו ברור לאורך השנים שברגע שנוכל, נצטרף גם אנחנו עם המשפחות שלנו לפרויקט משפחה מארחת. מדובר בפעילות שמכניסה לבית הרבה אור ואושר." עוד מוסיפה בר-און כי, "הביקור של הילדים אצל המשפחות המארחות נותן להם כוחות כדי להתמודד עם החיים בפנימייה; המפגש המשפחתי נותן להם קשר עם מבוגר משמעותי בחיים שנותן חיזוק, איזון, ביטחון עצמי וכוח להתמודד עם היום יום המורכב שלהם."
עמותת "ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה", 
"ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה"  -  שנת ייסוד: 1986
בישראל חיים כיום כ- 10,000 ילדים בגילאים 7-18 ב- 127 פנימיות ומשפחות אומנה ברחבי הארץ. ילדים אלו הוצאו על ידי רשויות הרווחה ממשפחות רב-בעייתיות, המתמודדות עם מציאות חיים קשה במיוחד. עמותת "ילדים בסיכוי- המועצה לילד החוסה", זוכת "אות הנשיא למתנדב", מקדמת מזה 30 שנה ילדים ובוגרי פנימיות  ומספקת להם שירותים ותכנים אשר אינם מתוקצבים 
ע"י הרשויות. 
מטרת העמותה: לשפר את חווית הילדות של הילדים בפנימיות, ולהעניק להם סיכוי להפוך למבוגרים עצמאיים, התורמים לקהילה.
אתר "ילדים בסיכוי": 
עמוד הפייסבוק של "ילדים בסיכוי": https://www.facebook.com/yeladim.besik  
מימין לשמאל -  סיגל בר און יו"ר משותפת ד"ר פישר , קרן פלס  ויו"ר ד"ר פישר  ד"ר נורית הראל 
צילום שוקה כהן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה