יום שבת, 24 בדצמבר 2016


מי הגיבור הספורטיבי של ערן זהבי?
למה אלכס שטילוב בחר ביעקב טומרקין?
מי יעביר לאורי ששון את לפיד המכביה? 
עשרות ספורטאים ייקחו חלק בפעילות דיגיטאלית 
של המכביה ה- 20 לרגל הזנקת מרוץ הלפיד 
הפעילות תחל היום, יום רביעי, ותסתיים ביום שני הבא בטקס הזנקת מרוץ הלפיד שיתקיים בקברות המכבים, במהלכו אורי ששון יזניק את הלפיד ויעבירו לנשיא המדינה מר ראובן 
(רובי) ריבלין .
בין הספורטאים המשתתפים בפעילות:
ערן זהבי, ירדן ג'רבי, אוריאל דסקל, גילי מוסינזון, טל ברודי, מורן סמואל, יעקב טומרקין, גיא ברנע, שגיא מוקי, שחר פאר, נטע ריבקין, אריק זאבי, דורון ג'מצ'י, ליאון שנדיירובסקי, אנדי רם, עמרי כספי ואלכס שטילוב

עשרות ספורטאים ייקחו חלק בפעילות דיגיטאלית של המכביה ה- 20  לרגל הזנקת מרוץ לפיד המכביה ה- 20 שיתקיים ביום שני, 26 בדצמבר.
החל מהיום, יום רביעי, ספורטאים ישראלים מובילים ואושיות בתחום הספורט יבחרו את הגיבורים הספורטיביים שלהם, יכתבו פוסטים בפייסבוק בהם הם מסבירים את בחירתם, ויעבירו אליהם לפיד מכביה וירטואלי. בסיום הפעילות, ביום ראשון, הלפיד יגיע למדייליסט האולימפי אורי ששון, האם אתם מנחשים מי יעביר לאורי ששון את הלפיד הוירוטאלי?

אורי ששון נבחר להזניק את לפיד המכביה (האמיתי) בטקס הזנקת מרוץ הלפיד, שיתקיים ביום שני בקברות המכבים. אורי יעביר את הלפיד לנשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, ומשם הלפיד ימשיך לעבור ברחבי העולם עד שיגיע לטקס פתיחת המכביה ה- 20 שיתקיים באצטדיון טדי בירושלים ב- 6 ביולי 2017.
הקהל הרחב מוזמן לעקוב ולשתף.

כך כתבה ירדן ג'רבי לערן זהבי בפייסבוק:
באולימפיאדה האחרונה, בכל פעם שעליתי על המזרן לקרב נוסף, הרגשתי שעיניי כל המדינה נשואות אליי. זה נתן לי המון כוח אך יחד עם זאת זה היה מאוד מלחיץ. 
לכן,כשאנשי המכביה בחרו בי כפרזנטורית של המשחקים וביקשו ממני לבחור את הגיבור הספורטיבי שלי לכבוד אירועי מירוץ הלפיד שיתקיימו ב-26/12, השם הראשון שעלה לי לראש היה ערן זהבי- שתמיד מצליח להתעלות ב-Money Time. 
ערן, אני יודעת כמה זה קשה להגיע לשיא ברגעי ההכרעה ומעריכה עוד יותר את העובדה שאצלך זה חוזר פעם אחר פעם, גם רחוק מהבית, בסין. כעת תורך לבחור את הגיבור הספורטיבי שלך. בטוחה שלא תאכזב גם בזה https://www.facebook.com/images/emoji.php/v6/f4c/1/16/1f642.png:) המכביה ה-20 תיפתח ביולי 2017, בהשתתפות אלפי ספורטאים יהודים מרחבי העולם. גם אני אהיה שם. אז נתראה?
אודות המכביה ה- 20:
המכביה ה- 20 תתקיים בתאריכים 4-18 ביולי 2017 בהשתתפות כ- 10,000 ספורטאים ועוד כ- 20,000 משפחות, חברים ואורחים. המכבייה הינה מפעל הדגל של מכבי תנועה עולמית. התנועה מקיימת פעילות ענפה ברחבי העולם היהודי ומונה כיום כ-450,000 חברים ב-70 מדינות. המכבייה הינה המפעל היהודי-ציוני-ספורטיבי הגדול ביותר המתקיים במדינת ישראל מידי 4 שנים החל משנת 1932, רעיון המכביה, אותו הגה יוסף יקותיאלי, הוא לקיים אולימפיאדה של העם היהודי בה משתתפים אלפי ספורטאים מכל קהילות ישראל בתפוצות.
המכבייה תיפתח בטקס פתיחה מרהיב בירושלים ב- 6 ביולי. המשחקים יתקיימו בכל רחבי הארץ ויעניקו לציבור הישראלי הזדמנות להיות שותף בחוויה מיוחדת במינה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה