יום שבת, 24 בדצמבר 2016

טיפול חדשני עם חומר המילוי בלוטרו ווליום!!
 Belotero Volume
נבחר למוצר הטוב ביותר
לשנת 2016-17 בתחום הרפואה האסתטית
חומר המילוי נבחר בזכות הטכנולוגיה החדשנית 
ביותר והמרעננת!!
מאת:רותה דנינו
בתחרות שנערכה השבוע  בפריס, נבחר חומר המילוי  בלוטרו ווליום 
כמוצר הטוב ביותר לשנת 2016-17 בתחום הרפואה האסתטית. בלוטרו נבחר למוצר עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר וחומר מילוי הטוב ביותר .
פרס זה מהווה הכרה בינלאומית, הבחירה נעשתה על ידי חבר מושבעים המורכב ממומחי רפואה אסתטית בעלי מוניטין רב ועיתונאים ידועים. לבלוטרו ווליום הוענק גביע חומר המילוי הטוב ביותר של השנה.
טכנולוגית CPM של בלוטרו הוכרה כחדשנית וכפריצת דרך 
טכנולוגית המאפשרת היטמעות עורית מעולה וגמישות גבוהה.
בלוטרו ווליום היא חומצה היאלורונית בדרגת הצלבה גבוהה 
המשמשת למילוי קמטים עמוקים ושיחזור נפחים בפנים.
בשנת 2014 זכה ד"ר פטריק מיכלס בשוויץ בפרס היוקרתי "המחקר הקליני הטוב ביותר עבור טכניקת ה BLANCHING (הזרקה שטחית במיוחד תוך כדי פיזור ללא גבשושיות) של בלוטרו מסוג SOFT.
סדרת מוצרי בלוטרו משווקת בישראל על ידי חברת פרומדיקס , 
בלוטרו חומצה הילאורונית טבעית וחדישה, עם תוצאה מידית,
 אחידה, וללא תופעות לוואי.
עם השנים, עור הפנים עובר שינויים המשפיעים על המרקם והמראה 
שלו, בשל ירידה בייצור הטבעי של מרכיבי הנפח והלחות כמו: חומצה היאלורונית וקולגן. זה קורה בשל התייבשות העור, אובדן שומן הפנים, ושינוי במבנה העצמות ורקמת השריר - ככל שמתבגרים. כתוצאה מחוסרים אלה,  מופיעים קמטים וקמטוטים באותם אזורים, והעור 
כבר אינו נראה  צעיר,  חלק וזוהר כמו בעבר.
סדרת מוצרי בלוטרו- המבוססים על חומצה היאלורונית- עשויים 
מאותם המרכיבים שמייצרים נפח ולחות ונמצאים באופן טבעי בעור, 
והם מתואמים לאזורים שונים בפנים כמו: שפתיים, לחיים וסנטר.
האיכויות של הבלוטרו, מייחדות אותו משאר חומרי המילוי, המשמשים כיום את תעשיית האסתטיקה הרפואית. הוא יכול לשאת את משקלו במים עד אלף פעמים - וע"י כך לשמר את האופי החלק והמלא של עור הפנים. יש לו רמת פיזור אופטימלית - המאפשרת לחומר להשתלב באופן אחיד בתוך רקמת העור , והוא מסוגל לספק תוצאות עדינות ואחידות - מבלי לשבש את  קווי המתאר הטבעיים של הפנים. בנוסף, הבלוטרו  זמין בשילוב חומר האילחוש  לידוקאין - שניתן לחוות איתו פחות כאבים הרגישים במיוחד. הליך ההזרקה כרוך באי- נוחות קטנטנה -  וניתן לחזור לפעילות רגילה, החל מהרגע שיוצאים מחדר הרופא המטפל.
מעל מאה מחקרים קליניים שנערכו עליו בעולם, והוכיחו שמדובר בחומר יעיל, בטוח, ללא תופעות לוואי, והתוצאה שלו הרבה יותר טובה בהשוואה למתחרים".
הבלוטרו עובר תהליך כימי שנקרא "קשר- צילוב" המאפשר לו להחזיק מעמד בעור ולא התפרק. בקרם למשל, החומצה היאלורונית לא מצולבת, ולכן האפקט נשאר למשך זמן מועט. בהזרקה של החומר, הוא נשאר בגוף כשנה, בגלל תהליך הייצור המיוחד. בבלוטרו, מצליבים את החומר פעמיים - כך שבפועל מתקבל לא רק חומר אחד קשה, אלא מגוון של חומרים בעלי דרגות קושי שונות שניתן להתאים אותם לאזורים שונים.
צילום: יחצ פרונדיקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה