יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

סדרת מוצרי בריאות חדשה על טהרת המזון הבריא מבית פנינה רוזנבלום!!

סדרת הבריאות פותחת את שוק הסופר
פוד לקהל הרחב ומציעה חדשנות 
מוצרית בדמות קינואה ב-4 טעמים!!!!
הסדרה, אשר נקראת "בריאות מהטבע" מביאה חדשנות 
לשוק המזון הבריא בישראל ומציעה לצרכן הישראלי מוצרים פונקציונליים שעד היום לא היו נגישים עבורו.

מאת:רותה דנינו
חברת פנינה רוזנבלום ממשיכה להרחיב את פעילותה ומשיקה בימים אלה סדרת מוצרי מזון חדשה, על טהרת המוצרים הטבעיים, תחת השם "בריאות מהטבע" – אשר צפויה להביא בשורה חדשנית לצרכן הישראלי.
פנינה רוזנבלום תתחיל לשווק, לראשונה ברשתות המזון בישראל, קינואה מתובלת ב-4 טעמים שונים ובנוסף היא נכנסת לתחום המזון הצומח ביותר בישראל היום: הסופר פוד, כאשר היא משיקה "תערובת מזונות על", אשר לראשונה תהיה נגישה לצרכן הישראלי, אשר עד היום התרגל למצוא אותה רק בחנויות הטבע והתבלינים המיוחדות. בנוסף תציע פנינה בסדרה החדשה תערובת גרעינים ורוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים.

המוצרים החדשים מתווספים למוצרי הגרנולה הוותיקים והמוערכים של פנינה רוזנבלום, אשר יתווספו גם כאן לסדרת המוצרים החדשה ויעמידו פורטפוליו מוצרים מרשים לצרכני המזון הבריא. בכך למעשה, הופכת פנינה רוזנבלום לשחקן חדשני בתחום המזון הבריא. הסדרה מתבלטת בהכנה המהירה שמקלה  על שגרת החיים העמוסה.
כאמור, המוצר הראשון הוא קינואה בטעמים שהינו מוצר חדשני בשוק בו עד היום נמכרה רק הקינואה המסורתית. הסדרה החדשה תכלול, בשלב הראשון, קינואה ב-4 טעמים שונים: פטריות, ים תיכונית, איטלקית וירקות.
בתחום "הסופר פוד", פנינה רוזנבלום משיקה "תערובת מזונות על" מוכנה, אשר תכיל  זרעי פשתן, צ'יה וגוג'י ברי בחבילה אחת. החידוש הגדול הוא העובדה שמדובר בחדירה ראשונה של גוף מסחרי לתחום "מזונות העל" שהינו אחד מהתחומים הצומחים בעולם המזון, אולם עד היום נהנו ממנו קהל מצומצם יחסית אשר נמצא בקרבת חנויות טבע ותבלינים מיוחדות. שוק "הסופר פוד" הינו אחד מהתחומים הצומחים בישראל ונכון לסוף שנת 2015 שוק זה היה מוערך בכ-135 מיליון ש"ח כאשר הוא רושם צמיחה עקבית משנה לשנה. התערובת מתאימה לפיזור על סלט ירקות ופירות, ליוגורט, שייק פירות ועל מאפה לחם/לחמניות.

לסדרת המוצרים מתווספת "תערובת גרעינים" הכוללת תערובת של גרעיני דלעת וחמנייה. תערובת הגרעינים הינה גם חלק מהמכלול הבריאותי אשר מציגה הסדרה החדשה והיא מחזקת את מערכת החיסון, מכילה אבץ, ברזל, אשלגן ומגנזיום החיוניים לגוף ומפחיתה את שקיעת השומנים בעורקים ובורידים.
בכדי להשלים את הארוחה הבריאותית המושלמת, משיקה פנינה רוזנבלום רוטב לעוף המבוסס על סילאן וחומץ טבעי.
סדרת הבריאות  החדשה של פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום : "הסדרה החדשה הולכת לייצר טלטלה בשוק מוצרי המזון הבריא בישראל. הסדרה באה להנגיש את טרנד הבריאות ומזונות העל לכלל עם ישראל שעד היום יכול היה למצוא מוצרים אלה רק בחנויות ספציפיות. סדרת המוצרים החדשה מייצגת את הקו המנחה בחיי ואת החברה בבעלותי והיא – "שמירה על התזונה ואורח חיים בריא וזאת לצד האסטרטגיה בה דוגלת החברה ליצירת חדשנות  מוצרית. המודעות הגוברת בשוק הישראלי לאורח חיים בריא ומהיר, הובילה אותנו להבנה כי אנו חייבים להעניק לצרכנים את מבוקשם ואני סמוכה ובטוחה כי תמהיל המוצרים החדש יעניק לצרכן הישראלי מענה לצרכים והמוצרים, שעד היום לא היו נגישים לקהל הרחב".
ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות
מחירים: סדרת הקינואה החל מ- 24 ₪
רוטב לעוף החל מ- 17 ₪
תערובת גרעינים ותערובת מזונות על 
החל מ- 25 ₪
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה