יום שבת, 24 בדצמבר 2016

                                                 חדש בתירות!!!!!
בשורה בענף השיט:
בשנת 2019 תצטרף אניית פאר מדגם 
"ויסטה" לצי האניות של קרניבל.
בימים אלה נמצאת האנייה בשלבי בנייה 
במספנת פיקנטיארי שבעיר טרייסט שבאיטליה.
מאת:רותה דנינו
הקרניבל ויסטה, הראשונה בסדרת אניות זו, הושקה במאי השנה וזכתה להצלחה מסחררת בעולם ואף נבחרה ע"י המגזין היוקרתי "
Cruise Critic" לאניית הקרוזים החדשה הטובה ביותר לשנת 2016!

באביב 2018 תושק ה"הורייזן", האנייה השניה מדגם זה של קרניבל, והשלישית, כאמור,
תושק ב-2019, שמה עדיין לא נבחר.
במספנת פיקנטיארי שבטרייסט, שוקדים בימים אלה על בנייתה של אניית הפאר החדשה של קרניבל במשקל 134,000 טון, אשר תהיה השלישית בסדרת הויסטה של החברה, ותחבור לצי קרניבל קרוז ליין בסוף שנת 2019.

הויסטה-3 יועדה במקור להיבנות עבור מותג השיט P&O באוסטרליה, אולם בסופו של דבר נבחרה הקרניבל ספלנדור לעבור לצי P&O באוטרליה, ונמל הבית, היעדים ושמה של האנייה החדשה, יוכרזו בהמשך.
כמו אחותה הבכורה, והאמצעית גם הויסטה-3 תשקול 134,000 טון ותארח למעלה מ-4000 נופשים וכ-1300 אנשי צוות. אניית הפאר תציע אפשרויות הסעדה, בידור ובילוי רבות ופופולריות עבור אורחיה, וכן מבחר חדרים מסוגים שונים, וכן תציע גם חידושים בלעדיים ומפתיעים.

קריסטיאן דאפי, נשיא קרניבל קרוז ליין מוסר: "אנחנו מאוד נרגשים לקראת הויסטה החדשה שתצטרף בקרוב לצי אניות החברה. הקרניבל ויסטה אשר זכתה בתואר האנייה החדשה הטובה ביותר לשנת 2016 וכן בפרסים נוספים, הוכיחה את עצמה כאנייה החדשנית ביותר שהוצגה אי פעם על ידי החברה. תגובתם של הלקוחות, הסוכנים והעיתונאים שהתארחו על האנייה הייתה יוצאת מן הכלל ואנו מצפים בקוצר רוח לשתי המהדורות החדשות בסדרת אניות זו – הקרניבל הורייזון, אשר צפויה להיות מושקת במרץ 2018, וכעת גם הויסטה השלישית ב-2019."
ענת סמובסקי מנכ"ל חברת מד קרוזס: "הכנסת אנייה שלישית מדגם הויסטה לצי האניות של קרניבל פותחת עוד הזדמנויות לישראלים ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן שיש לויסטה להציע בכך שבעתיד יהיה מבחר גדול יותר של נמלי יציאה ופריסה על פני מסלולים רבים ומגוונים."

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, המונה קרוב ל-100 אניות. קרניבל הינה חברת השיט הגדולה ביותר בעולם. החברה נוסדה בשנת 1972 ומשרדיה ממוקמים במיאמי ארה"ב. צי האניות שלה מונה 25 אניות ובשנת 2018 תושק ההורייזון, אניית אחות לקרניבל ויסטה, וב-2019 הויסטה-3. בנוסף צפויות להצטרף לצי החברה עוד 2 אניות נוספות במשקל 180,000 טון כל אחת בשנת 2020 ובשנת 2022.
מד קרוזס מייצגת שבעה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד קרניבל: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O, Seabourn והמותג החדש ביותר של התאגיד – Fathom.
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה