יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

רשת GOLBARY נכנסת למגזר הדתי: 
פותחת סניף ראשון בעיר בני ברק.

הסניף למגזר הדתי בקונספט חדשני:
 משלב  את מותג האיפור SACARA
מאת:רותה דנינו
עלות ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת 
בכ- 1,200,000 ש"ח .

רשת האופנה GOLBARY, נכנסת למגזר הדתי ופותחת בימים אלה סניף ראשון בעיר בני ברק. הסניף יפתח בקונספט חדשני: חנות המשלבת  בתוכה  את מותג האיפור SACARA השייך לקבוצת GOLBARY.   עלות ההשקעה בפתיחת הסניף  בבני ברק נאמדת  בכ-1,200,000 ₪.  

הסניף בבני ברק, יפתח ברחוב מרכזי בעיר:  רבי עקיבא 64  וישתרע על שטח של כ- 260 מ"ר.  עיצוב החנות מתבסס על סגנון עיצובי נקי-מודרני, בגווני השחור-לבן, קווים נקיים עם נגיעות אופנתיות. עיצוב הנותן אווירה קלאסית עם נגיעות אופנתיות.

לדברי אורלי גולברי, מנהלת השיווק של GOLBARY: "בסניף הייעודי ימכרו פריטים המותאמים לנשים במגזר הדתי והרשת תציע מגוון רחב של שמלות, חצאיות, ג'קטים, חולצות, מעילים וטוניקות  מקולקציית סתיו חורף 2017 שעוצבה במיוחד לקהל הדתי".

 לצד פריטי האופנה תציע  GOLBARY  מגוון רחב של אקססוריז ופריטים משלימים כמו: כובעים, תיקים, ארנקים, צעיפים ותכשיטים.

בנוסף, הסניף יכלול את מותג האיפור  SACARA  אשר יציע מגוון רחב ומגוון של מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה ובישום,  במחירים השווים לכל כיס, לדוגמא: שפתונים החל מ-9.90 ש"ח, מייק אפ החל מ-24.90 ש"ח, צללית החל מ-5.90 ש"ח, קרם פנים החל מ-19.90 ש"ח וסרום 24.90 ש"ח. כמו כן SACARA תציע מוצרים ייעודים למגזר הדתי כמו שפתוני שבת שיעלו 9.90 ש"ח.

לדברי אורלי גולברי:  "אנו מזהים, במגזר הדתי, עלייה חדה במודעות לאופנה, טיפוח ולייף סטייל  ורואים בהתרחבות הרשת מהלך שייתן מענה לביקוש שוק זה". עוד מסרה גולברי: "אנו מתכוונים לפתוח בארץ עוד מספר סניפים זהים לקהל הדתי: בירושלים, בית שמש, צפת ועוד." 
לדברי אביב בן יעקב מנכ"ל חברת SACARA: "המותג SACARA, מציע לצרכנית הישראלית מוצרי קוסמטיקה איכותיים, במחירים אמיתיים ונוחים לצד חווית קניה ייחודית, שונה וחדשנית, עם ניחוח בינלאומי. אני שמח ונרגש על פתיחתו של סניף בני ברק בשיתוף GOLBARY, דבר המצביע על עמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת דרכנו לפני כמעט שלוש שנים".

לרגל הפתיחה תערוך רשת GOLBARY מבצע ייעודי לסניף החדש, במסגרתו 20% הנחה על כל הפריטים בחנות, כולל הקולקציה החדשה.

רשת SACARA תציע לחברות מועדון  SACARA ומצטרפות חדשות שפתוני שבת ב 1+1.  המבצעים יערכו עד ה 15.10.2016.

רשת GOLBARY, נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה כיום 87 סניפים ברחבי הארץ. 
צילום: אלעד גוטמן/ יניב אדרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה