יום שלישי, 13 בספטמבר 2016


דוד ד'אור ועמיר בניון למען ילדים 
עם צרכים מיוחדים.

מאת:רותה דנינו 
עמותת עת לעשות, המעניקה לאורך כל השנה מגוון רחב של פעילויות לכ-500 ילדים עם צרכים מיוחדים מכל רחבי הארץ, תקיים ביום ראשון ה- 25.9, בשעה 20:00 במרכז דוהל בתל אביב אירוע הוקרה בסימן 10 שנים להקמתה. הערב, בהנחיית הילה קורח, יכלול מופעים של דוד ד'אור, עמיר בניון ואמנים מובילים נוספים.
כל הכסף ממכירת הכרטיסים קודש לילדי העמותה.
 להזמנות חייגו 6748 * 

עמותת "עת לעשות" הוקמה לפני 10 שנים על ידי הרב יוסי מונק ורעייתו בעקבות התמודדותם האישית עם בנם, בועז, שנולד עם שיתוק מוחין. העמותה פועלת באמצעות למעלה מאלף בני נוער המתנדבים בכל רחבי הארץ, מול קהילה של כ- 500 ילדים עם צרכים מיוחדים (נכים, שיתוק מוחין, אוטיסטים, תסמונת דאון ותסמונות נוספות, חולי c.p וכו') ומעניקה להם מגוון של פעילויות לאורך השנה: חונכויות אישיות, מחנות, קייטנות, שבתות כייף, מסיבות חג, משחקיות וכד'.

הרב יוסי מונק, מייסד העמותה: "לאחר עשור של פעילות, החלטנו לראשונה לקיים אירוע שמטרתו היא בראש ובראשונה הצדעה לכל אלפי התורמים, המתנדבים, החונכים, החניכים והמשפחות שהפכו את העמותה למשפחה אחת גדולה וחמה. לשמחתי ההיענות מצד האמנים היתה מיידית ואנו מלאי הערכה אליהם. רגע לפני ראש השנה, אני מזמין את כולם ליהנות מערב עם מוסיקה משובחת, הכסף מרכישת הכרטיסים יסייע לנו להמשיך את הפעילות החשובה של העמותה."
צילום: אלעד גוטמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה