יום שבת, 24 בספטמבר 2016

ליין חדש של בקבוקי סודהסטרים בעיצובה של המעצבת שירה ברזלאי מתנת חג מקורית לחג במהדורה מוגבלת......

מאת:רותה דנינו
בקרוב תגיע עונת החגים ובתי ישראל יתורו אחרי מתנות חג שוות ומקוריות לקנות למארחים, להורים, לחברים ועוד. 

חברת סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, תשיק לקראת תקופת החגים ליין חדש של בקבוקי שתייה מעוצבים רב פעמיים, בעיצובה של המעצבת והאמנית שירה ברזילאי ( Koketit), המותאמים גם להגשת מים ושתיה בשולחן האירוח וגם להגזת סודה במכשירי החברה.

עד היום התייחסנו לבקבוקי הפלסטיק של חברת סודהסטרים כבקבוקים להגזת מים בלבד, אלא שהחל מתקופת החגים הקרובה, מדובר גם במוצר דקורטיבי לשולחן החג ולמטבח, העומד בפני עצמו וללא כל קשר לבר ההגזה של החברה. חברת סודהסטרים תצא לקראת החגים במהדורה מיוחדת ומוגבלת, ליין חדש של בקבוקי שתייה מעוצבים רב פעמיים שייצרו אלטרנטיבות אירוח דקורטיביות לשולחן החג ויסייעו לחיזוק הרגלי שתייה בריאים יותר של המשפחה. מארז הבקבוקים החדש יכלול שלישיית בקבוקים ב-45 ₪, ומארז יחיד של בקבוק 1 ליטר עם גימור מתכת, בעלות של 35 ₪. כל הבקבוקים יהיו מקושטים לרגל החג על ידי המעצבת שירה ברזילאי (קוקטית), כשעל האריזה יהיה אפשר לסמן ולכתוב לכבוד מה ולמי נקנתה המתנה.

מנכ"ל חברת סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד, אמר לרגל השקת מהדורת הבקבוקים החדשה: "לרגל החגים, אנחנו שמחים להשיק בקבוקים דקורטיביים חדשים, שיאפשרו להחליף את קראף המים הפשוט עם בקבוק רב פעמי יפה וחגיגי, ואת שישיות המשקאות הממותקים בהגשה מבוקרת של משקאות בריאים יותר מבוססי מים ופירות. לראשונה, הבקבוקים הללו לא רק מותאמים להגזת הסודה במכשירי סודהסטרים, אלא עומדים בפני עצמם כמוצרים שימושיים ומעוצבים המוסיפים ערך מוסף למטבח ולשולחן האוכל. כך, יכולה משפחה ישראלית  גם ליהנות משולחן החג עם סטייל עיצובי ייחודי, גם לוותר על המשקאות הממותקים וגם לשמור על הסביבה, שכן בקבוק סודהסטרים אחד חוסך למשפחה הישראלית הממוצעת 3833 בקבוקי פלסטיק בשלוש שנים. ככה תוכל המשפחה להשתמש בבקבוקי סודהסטרים החגיגיים גם בראש השנה של שנת 2019".


חברת סודהסטרים מקפידה זה שנים ארוכות לתכנן את מוצריה בפונקציונליות לצד חדשנות עיצובית.  החברה זכתה בלמעלה מ-200 פרסים בינלאומיים, כאשר רק לפני כמה חודשים זכה בר המשקאות החדש של החברה, POWER, שעוצב על ידי המעצב הבינלאומי איב בהר, בתואר מוצר השנה לשנת 2016 מטעם מכון המחקר הבינלאומי, קנטאר מדיה. החבירה לאמנית בסדר גודל של שירה ברזילאי ממשיכה את הקו העיצובי המיוחד של החברה. ברזילאי (Koketit), מאיירת אופנה, קולבורטורית, בלוגרית, ועורכת גרפית של מגזין "גו סטייל" מ"בית ידיעות אחרונות.'"מוכרת בעיקר בזכות המותג  "קוקטית" – הקרוי על דמותה המאוירת שהפכה אהובה בקרב תעשיית האופנה המקומית והעולמית. ברזילאי עבדה עם חברות גדולות בשוק האופנה והעיצוב, ביניהן H&M, קסטרו, רנואר, אססי, פקטורי 54, אירוקה, גינדי, אליאן סטולרו ועכשיו גם חברת סודהסטרים. 
 צילום רחלי פרידמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה