יום שבת, 17 בספטמבר 2016

לקראת החגים, השינויים והמגמות בחופשה 
המועדפת אצל הצרכן הישראלי.

מאת:רותה דנינו
בעונת החגים הקרובה עשרות אלפי ישראלים יצאו לחופשות, כאשר ענף הקרוזים מתפתח והופך למבוקש במיוחד אצל הצרכן הישראלי בפרט ובעולם בכלל.
הקרוזים מאפשרים לנופשים ליהנות ממגוון חופשות בחופשה אחת- חופשת בטן גב, חופשת עיר, חופשה קולינארית וכו'.
הביקוש הרב הביא להתפתחות רבה בענף, עם שדרוגים רבים באניות ובמתקנים והשירותים המוצעים בהן.

רק לפני כחודשיים הושקה אניית הנופש הגדולה בעולם, למעשה עיר שטה על המים, שבין החידושים האחרונים מציעה מגלשה בגובה של כ-10 קומות – Harmony of the Seassm, המציעה מגוון מסלולים הכוללים הפלגות שבועיות בנות 7 לילות בים התיכון (ברצלונה), הים הבלטי והקריביים.
אורי שנבל, מנכ"ל ובעלים של חברת סנורמה (נציגת המכירות של תאגיד הרויאל קריביאן) מסביר כי מידי שניה ישנה עליה של כ- 15% במספר הישראלים שיוצאים ל"קרוזים" ומספרים נאמד בכ- 60-70 אלף איש. בנוסף, הגיל הממוצע  של הנופשים ירד ל-35 , עקב העובדה כי הקהל הישראלי למד להכיר את יתרונות השיט ומצא כי זו החופשה האולטימטיבית עבורו לטיול.
בנוסף, השירות במהלך ההפלגה, איכות האוכל, החידושים והיצע האטרקציות על האניות והמסלולים האטרקטיביים, כל אלה נותנים תמורה מלאה לחופשה אולטימטיבית, למשפחות, לזוגות רומנטיים, צעירים ומבוגרים.  
במידה ומתוכננת כתבה על נופשים לקראת החגים, אשמח להשתלב עם חברת סנורמה המציעה עשרות קרוזים בעולם, באניות המפוארות ביותר ובמגוון מסלולים. כמו כן אוכל לספק נתונים על התפתחות התחום ולהראות את המגמות אצל הצרכן הישראלי.

מצרפת סרטונים Harmony of the Seassm - Royal Caribbean® (רויאל קריביאן), 
מחירים למסלולים ל-7 לילות:


בקריביים- החל מ-900 דולר ביום / בים התיכון והיום הבלטי החל מ- 1800 דולר לאדם בחדר זוגי.
בצילום אניית Harmony of the Seas SM מבית Royal Caribbean

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה