יום שבת, 9 בדצמבר 2017

חדשות האופנה - MANIA JEANS. מאת:רותה דנינו

חושפת קולקציית עונת חורף 2017-2018
אופנת רחוב מעוצבת ופריטים
חורפיים אלגנטיים,
היוצרים סיפור קולקציה מושלם
בארון הגברי!!!!!

מאניה ג'ינס - מותג האופנה לגברים, משיק את קולקציית סתיו חורף 2017-2018, בה מגוון פריטים רחב של פריטים הנותן מענה למלתחה הגברית מכף רגל ועד ראש, בכל סגנון לבוש ולכל שעות היום.

אופנת רחוב לגברים קיבלה את השראתה מהאנשים עצמם ומושפעת בעיקר מהמגמות המובילות בעולם. בסתיו חורף 2017-18, אופנת הרחוב היא הטרנד הלוהט בעולם האופנה הגברי, המתאימה למתבגרים ולצעירים בגילם וברוחם. ובכך, סיפור הקולקציה של מאניה ג'ינס מבוסס על  מראה לא מתאמץ, המשלב בין טרנינגים ומכנסי בד ומכנסיים גמישים העשויים מבדים איכותיים, אשר יחד עם טופים נכונים יוצרים מראה מחויט ובוגר לצד מראה מחוספס, בועט וצעיר. 
                                                                                                                                                     בקולקציה מוצעות חולצות מודפסות קלילות, לצד חולצות בטכניקות ייחודיות, חולצות מכופתרות נוחות שמתאימות לכל היום מהעבודה והיומיום ועד לאירועים, ווסטים מנופחים לצד ז'קטים מג'ינס המעניקים את מראה הרחוב המושלם. בתמהיל האקססוריז ניתן למצוא גם כובעי מצחייה רחבים בעלי הדפסים קטנים ומיוחדים, כובעי צמר, גרביים צבעוניים, חגורות ותיקים המשלימים את הלוק.

לצד הפריטים במראה הרחוב מוצעת קולקציה רחבה של עליוניות, ג'ינסים ומכנסיים, וסטים, מעילים, סריגים ועוד, ומחלקת ערב רחב שפותחה העונה ברשת ומציעה בלייזרים במגוון טכניקות, וסטים אלגנטיים, מכנסי ערב במגוון גזרות ואורכים ונעליים אלגנטיות. את קולקציית האופנה משלימה קולקציית אקססוריז רחבה של תכשיטים, כובעי קסקט וצמר, צעיפים, מטריות, תיקים, חגורות, קולקציית הלבשה תחתונה הכוללת: תחתונים מעוצבים, גרבי בייסיק, גרביים מודפסים בהתאם לטרנדים החמים, מארזי טי-שירט ועוד.

הקולקציה נבנתה בהתאם לטרנדים שמובילים את העונה, בטכניקות מורכבות ופיתוחים מקוריים של מעצבי המותג. מאניה ג'ינס חרטה על דגלה להוביל את עולם האופנה הגברי ומציגה חדשנות בתרגומים הייחודיים למותג.

הקולקציה מאופיינת בשילוב בין המראה היומיומי הבועט לאלגנטי - יוקרתי, ומציגה ניגודים שמשתלבים בהרמוניה. תמהיל המוצרים מציג פריטים אורבאניים  במראה מעוצב לא גמור, כגון: קצוות פרומים, סרטי קישוט ארוכים שיוצאים מהחולצות ופריטי אופנה למראה משרדי בלוק יומיומי, לצד תמהיל חליפות אלגנטיות ומכנסי ערב לאירועים. גם בקולקציה הזו ניתן ליצור טוטאל לוק במראה חדשני המשלב בין ספורט לאלגנט.

לקולקציה האלגנטית מתווספים העונה בלייזרים ובדגש על הבלייזר המשובץ, שמוצע בשלושה צבעים נבחרים: אפור, כחול נייבי ושחור. מומלץ לשלב עם ג'ינס סולידי או מכנסיים חלקים, שיבליטו את אופי הבלייזר או מנגד ללבוש אותו עם מכנסיים משובצים תואמים ולשלב סניקרס צבעוניים.
הסניקרס שכבשו את עולם מגמות האופנה, מוצעים ברשת במגוון עיצובים, בהם נעליים עם סוליות מוגבהות ממגוון חומרים, צבעים ודגמים, לצד נעליים אלגנטיות. הלוק המוביל את העונה משלב בין טי-שרט אופנתית או חולצה מכופתרת, עם ג'ינס או מכנסי בד חלקים, תוך שילוב קיפולים בחלק התחתון של המכנסיים ובשילוב סניקרס.

קולקציית המעילים והעליוניות רחבה, המותג מציע מעילים נפוחים בצבעי שחור, כחול נייבי, צבאי ויין, בשילוב קפוצ'ון נסתר בגב המעיל. כמו כן מוצעים מעילים באורכים ארוכים בעלי נוכחות מרשימה.


טווחי מחירים:
טי שרטים וגופיות: 49.90-149.90 ₪
חולצות מכופתרות: 149.90-349.90 ₪
סריגים: 99.90-199.90 ₪
ווסטים, עליוניות ומעילים: 99.90-449.90 ₪
ג'ינסים ומכנסיים: 99.90-399.90 ₪
ז'קטים וחליפות: 299.90-449.90 ₪
נעליים: 199.90-299.90 ₪
אביזרים: 49.90-119.90 ₪
הלבשה תחתונה: 9.90-99.90 ₪ 

טווח מידות:

ווסטים, עליוניות ומעילים: XS-XL (בלייזרים קיים גם עד מידה XXL)
חולצות - טי שירטים וגופיות / חולצות מכופתרות /  - XS-XL
סריגים: XS-XL
ג'ינסים ומכנסיים: 25-36
נעליים 39-45


ניתן להשיג באחת מ-55 חנויות רשת

MANIA JEANS ברחבי הארץ

בירור הסניף הקרוב 

באתר  המותג :



בפייסבוק



המותג MANIA JEANS הוקם ב-2002 על ידי אורן יפרח, מישל רוגוף ורונית חיימוביץ'.
פריטי האופנה שלMANIA JEANS  מעוצבים ומיוצרים עבור הגבר הישראלי האופנתי
 תוך התחשבות ועדכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו ולתרבות אותה הוא צורך.

הפריטים מתחדשים בחנות בממוצע פעמיים בשבוע בדומה לרשתות האופנה הגדולות בעולם. 
צילום אבי ולדמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה