יום שבת, 2 בדצמבר 2017

חדשות האיפור והטיפוח! סדרה חדשה מבית דוקטור עור לטיפוח הגוף. מאת:רותה דנינו


הסדרה החדשה של דוקטור עור לרחצה

ולטיפוח הגוף עכשיו גם בניו פארם, יוחננוף,

חצי חינם ובבתי המרקחת הפרטיים!
 

מבצע מיוחד לרגל ההשקה : תחליבי הרחצה ב 14.90 ₪,
תחליבי הגוף ותרחיצי הפנים ב 19.90
קרם ידיים, קרם רגליים ב 9.90 ₪


סדרת הטיפוח החדשה לגוף של דוקטור עור, מותג הדרמו קוסמטיקה שפותח על ידי רופאי עור תשווק מעתה בנוסף לרשת סופר-פארם, גם ברשתות יוחננוף וחצי חינם וגם בבתי המרקחת הפרטיים.  כמו כן במהלך דצמבר תכנס הסדרה החדשה גם לרשת ניו פארם.

לרגל ההתרחבות יוצא המותג במבצע אטרקטיבי עד סוף חודש נובמבר.
כל תחליבי הרחצה שבסדרה: אנטי אייג'ינג, עור יבש וקלאסי, במחיר של 14.90 שקלים ברשתות יוחננוף, חצי חינם ובבתי המרקחת הפרטיים.

כמו כן, יימכרו תרחיצי הפנים ותחליבי גוף במחיר של 19.90 שקלים וכן קרם ידיים ורגליים ב-9.90 שקלים ברשתות יוחננוף וחצי חינם.

סדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור פותחה על ידי רופאי עור ומותאמת לסוגי העור השונים. הסדרה החדשה כוללת מוצרים בארבע קטגוריות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים
 וקרמי ידיים ורגליים. בסדרה מוצרים חדשניים וייחודיים דוגמת תחליב רחצה אנטי אייג'ינג ותחליב רחצה המותאם במיוחד לעור יבש, הכלולים במבצע. כל המוצרים בסדרה מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.



***
דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.
צילום יח"צ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה