יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

חברת ''קליל'' למען הקהילה. מאת:רותה דנינו

חברת ''קליל'' היא החברה היחידה בישראל שהיא
ספונסרית של שתי קבוצות כדורסל מאותה ליגה :
בחג החנוכה שימחו ילדים המאושפזים בבית חולים הדסה עם קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ועם קבוצת הכדורסל ''מכבי הנטר חיפה'' בבית חולים רמב''ם.

כוכבי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים (אלופת המדינה) הגיעו למחלקות הילדים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לשמח את הילדים בחג החנוכה ולחלק להם מתנות והפתעות.

מנהל בית החולים פרופ' רוטשטיין זאב בשיתוף השחקנים, הספונסרים של הקבוצה והילדים הדליקו נרות חנוכה ואיחלו לילדים בריאות ושחרור מהיר מבית החולים.

צורי דבוש יו''ר חב' ''קליל'' , אחד הספונסרים של הפועל ירושלים ציין, שהמתנות וההפתעות והשמחה שנגרמה לילדים תתרום להוציא את הילדים מהמציאות של טיפולים רפואיים לרגעים של כייף ואושר.

תמונה 1 : מימין
 רונלד רוברטס, צורי דבוש יו''ר חב' ''קליל, ילד מהמחלקה, ליאור אליהו,
טרנס קינסי , בר טימור ומנהל בית חולים הדסה פרופ' רוטשטיין זאב.

תמונה 2 : מימין 
רונלד רוברטס , סטראטוס פרפרוגלו, ילד מהמחלקה, צורי דבוש יו''ר קליל.

שחקני קבוצת הכדורסל ''מכבי הנטר חיפה'' עם יוני רובינזון המשנה למנכ''ל בחברת  ''קליל'' שהינה ספונסר של הקבוצה לשמח את הילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב''ם בחיפה וחילקו עשרות חבילות של ממתקים, הפתעות ומתנות לילדים .

הילדים, וגם ההורים, מאד התרגשו לראות את שחקני הקבוצה -  עוז בלייזר, גוני יזרעלי, דגן יבזורי, לוק מרטינז , הצטלמו איתם תמונות סלפי למזכרת, ואחד הילדים ציין שבחג החנוכה מתגשם לו חלום והוא פוגש את שחקני הקבוצה שהוא מעריץ.

בצילום: יוני רובינזון משנה למנכ''ל חב' ''קליל'' ושחקני 
''מכבי הנטר חיפה'' בבית חולים רמב''ם- מחלקה אונקולית ילדים.
צילום – נתנאל אייזיק – דוברות רמב''ם.
צילום- מורג ביטן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה