יום שבת, 9 בדצמבר 2017

חדשות העסקים! קסטרו וקבוצת הודיס, חתמו על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו. מאת:רותה דנינו

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו הודיע כי, קסטרו במשותף
 עם קבוצת הודיס, בהנהלתו של יוסי גביזון, חתמו על הסכם
 הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו
 MILANO KIKO
 מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי לנשים, 
ושל מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO.
 

הזיכיון הבלעדי  להפצה בישראל של מותגי קיקו מילאנו
ו – WOMO  ניתנו לקסטרו והודיס לתקופה של 10 שנים,
 עם אופציה של בעלי המותג להארכה ל- 5 שנים נוספות.

במסגרת ההסכם החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות
 בפריסה ארצית של המותגים קיקו מילאנו ו- WOMO  וכן אתר 
אינטרנט מכירתי.
במסגרת ההסכם, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון 
למותג המסעדות האורגניות .Soulgreen

גבי רוטר, מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו, אמר 
"במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים
 על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל". 
על ההסכם:

1.        הזיכיון יהיה בתוקף לתקופה של עשר (10) שנים, ולבעלי המותג תינתן אופציה להאריך את תוקפו בחמש (5) שנים נוספות (בתנאים שייקבעו בין הצדדים);
2.        הזכיינית תפעל לפתיחתן של רשת חנויות בפריסה ארצית וכן של אתר אינטרנט מכירתי.
3.        בגין הזיכיון והפעלתו ישולמו לבעלי המותג סכומים כדלקמן: (א) תמורה ראשונית כוללת בגובה של 2 מיליון אירו (המקנה זכות לפתיחתן של עד שישים (60) חנויות המותג הראשונות) אשר מחצית ממנה תשולם עם חתימת מזכר ההבנות והיתרה תשולם במועד חתימת ההסכם, וכן עמלת עיצוב ובנייה בסכומים שונים שנקבעו (בהיקפים שאינם מהותיים לחברה) בגין כל חנות נוספת; ו-(ב) תמלוגים והוצאות שיווק ופרסום בשיעורים שונים ממכירות הזכיינית (נטו). בנוסף, התחייבה הזכיינית לרכוש את מוצרי המותג מבעלי המותג בלבד.
צילום יח"צ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה