יום שבת, 14 בינואר 2017

Lovely bake 
 מוצר חדשני
לאירוח חוויתי  לגדולים וקטנים 
כאחד – ג'לי גם
גם פונדו, גם ממתקים אפשרי ממתקי בריאות וגם סמור'ס

מאת:רותה דנינו
חברת לאבלי בייק - המובילה בייבוא מוצרי מטבח ואירוח חוויתי , נודעה בזכות ייבוא ושיווק  המיני טוסטר להכנת קאייפקס ב – 7 דקות, מוצר שזכה לאהדה גדולה.
ועכשיו לאבלי בייק משיקים את הג'לי-גם GeliGum– מכשיר חשמלי 220 וולט המגיע עם קערה להכנת 
פונדו , סוכריות גומי סוכריות בריאות ואפילו 
הכנת סמורס'
– Smores,

קינוח אמריקאני שכל ילד אוהב
מוצר שיהפוך את האירוח שלכם לחוויה של ממש תוך דקות ספורות, כל זאת  מבלי להתארגן ולטרוח במטבח. רק תבחרו  את חומרי הגלם  : מרשמלו, בייגלה, פירות האהובים עליכם שעוד רגע תטבלו אותם בתוך השוקולד החם ותיהנו מהשילובים.  גם סוכריות גומי בריאות תוכלו להכין ברגע. גם פה תבחרו את הטעם. שפכו את מיץ הפרי אל תוך הסיליקון בצורת נחשים , דגים ודובונים  ועוד רגע הם יהפכו לסוכריות גומי 
טעימות ובריאות.
יש עוד קינוח שאהוב ומוכר לכל ילד אמריקאי ולבטח יהיה אהוב על ילדיך והילד שבך:  קינוח סמורס'- המורכב משני ביסקווטים וביניהם שוקולד שבור ומרשמלו צלוי שהשילוב ביניהם מבטיח טעם עילאי.
מלבד התוצרת הטעימה, גם הילדים שלכם יוכלו להיות שותפים לעשייה ולהיות חלק בלתי נפרד מהתהליך. כך גם תהפכו את השימוש בג'לי גם לזמן איכות עם הילדים וגם הנאה מלאה.  המוצר כולל חוברת הוראות ומתכונים

טיפ
אם ילדיכם סרבן פירות תוכלו לרסק פירות שיהפכו לסוכריות ואפילו לטפטף טיפים ויטמינים. ובאשר לגדולים- המבוגרים יכולים להכין סוכריות וודקה.
מכיל: גוף חימום | מגש בסיס קוטר 35 ס"מ | כפתור טמפ'. /קערת המסה המכילה 150 מי"ל קוטר 10 ס"מ/ 4 תבניות סיליקון בצורות שונות (2 תבניות בצורת דובונים | 1 תבנית בצורת נחשים | 1 תבנית בצורת דגים) ו-4 מזלגות פונדו.

מחיר: 279 ₪ להשיג בחנויות מובחרות באתר www.lovely-bake.co.il

להזמנות: 054-6969441
צילום לאבלי בייק יחצ ושושי סירקיס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה