יום שבת, 28 בינואר 2017

מוצרי קוסמטיקה מומלצים מציעה
הרבלייף
על בסיס צמחים - ברוח ט"ו בשבט!
מאת:רותה דנינו
עור הפנים הוא אחד האיברים הראשונים, בו ניכרים סימני הגיל, המושפע מגורמים שונים, כמו: זיהום אוויר, עישון, תזונה, שתייה ואורח החיים. על מנת לשמור על עור צעיר וזוהר לאורך זמן, חשוב לספק לו הזנה מרבית, הן מבפנים והן מבחוץ.
ד"ר להבית אקרמן העוסקת במגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה, הפועלת בשיתוף עם הרבלייף, מסבירה לקראת טו בשבט אתת חשיבות תמציות ההדרים במוצרי טיפוח: "פירות הדר מכילים כמות גדולה של ויטמין c, חומר מפתח בתעשיית הקוסמטיקה.  ויטמין c הוא אנטיאוקסידנט חשוב, אשרר עוזר לעור להיפטר מרדיקלים חופשיים.  כמו כן לפירות הדר ניחוח מרענן שמשרהה תחושת רעננות על העור.  בנוסף הדרים מכילים חומצות, אשר עושות פילינג קל לשכבות העור המתות של העור, מה שמגביר את רעננות העור".
סדרת סקין הרבלייף
צילום יח"צ חו"ל
הרבלייף - סדרת הסקין 
ג'ל ניקוי הדרים - מסיר בעדינות שומן עודף מהעור בשילוב חרוזי מיקרו לניקוי עמוק המרעננים את העור ומעניקים לו מראה זוהר. כמות: 150 מ"ל. 
מחיר: 111 ש"ח. 
צילום יח"צ חו"ל
הרבלייף סדרת הסקין מסיכת חימר 
מטהרת עם נענע !
מסיכת חימר עשירה וקרמית מיועדת לשיפור 
מראה הנקבוביות. כמות:120 
מחיר: 94 ש"ח.
צילום יח"צ חו"ל.
סדרת סקין הרבלייף
מי פנים מרעננים על בסיס צמחים - מועשרים 
באלוורה, מעניקים לחות ורעננות לעור במראה עייף. 
כמות: 50 מ"ל.
מחיר: 84 ש''ח. 
צילום יח''צ חו"ל.
סדרת סקין הרבלייף-קרם לחות מגן SPF30
 מחיר: 217 ש''ח. 
צילום יח''צ חו"ל
סדרת סקין הרבלייף-תרחיץ גרגרי יער. 
לחידוש מיידי של העור - התרחיץ עשיר בנוגדי חמצון המשלב זרעים של גרגרי יער לקילוף, ומסייע בהשגת עור רך וחלק. כמות: 120 מ"ל. 
מחיר: 87 ש''ח. 
צילום יח''צ חו"ל
חברת הרבלייף השיקה לאחרונה מוצרי טיפוח על בסיס צמחים ופירות הדר מתוך סדרת הסקין אשר מהווה המשך טבעי לפילוסופיה של המותג,  הדוגל באורח חיים בריא ומאוזן. סדרת SKIN מכילה מוצרי טיפוח אשר נבדקו דרמטולוגית וקלינית והוכחו כמצמצמים באופן בולט את סימני ההזדקנות הנראים לעין. במהלך מחקרים שערכה החברה, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, נרשם שיפור משמעותי במצב העור שנראה חלק, רך וזוהר יותר, וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו. 
בהרכב של המוצרים קיימים למעלה מ- 15 ויטמינים, נוגדני חמצון ומרכיבים צמחיים ביניהם: תערובת אופטימאלית של ויטמין B3, ויטמין C, ויטמין E ואלוורה. מרכיבים אלו מהווים הזנה מאוזנת לעור. כל המוצרים הינם ללא תוספת פראבנים וללא גופרית.
ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 - בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  
באתר החברה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה